Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • י יעקב מ. פינס

    @ntz
    גם לי יש את אותו הבעיה

    ארי רוזנבלטא Offline
    ארי רוזנבלטא Offline
    ארי רוזנבלט
    wrote on last edited by
    #7821

    @יעקב-מ-פינס תנסה לעשות ריענון לדף למעלה

    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

    ahaA 1 Reply Last reply
    0
    • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

      @יעקב-מ-פינס תנסה לעשות ריענון לדף למעלה

      ahaA Offline
      ahaA Offline
      aha
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #7822

      @ארי-רוזנבלט
      שים לב יש לך כפילות תאחד הודעות
      מינימום 20 דקות עד שההודעה ננעלת לעריכה

      הרשמו כמנוים לערוץ

      שמעון 2ש מ 2 Replies Last reply
      1
      • ahaA aha

        @ארי-רוזנבלט
        שים לב יש לך כפילות תאחד הודעות
        מינימום 20 דקות עד שההודעה ננעלת לעריכה

        שמעון 2ש Offline
        שמעון 2ש Offline
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #7823
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        0
        • כמעט מפורסמתכ Offline
          כמעט מפורסמתכ Offline
          כמעט מפורסמת
          wrote on last edited by
          #7824

          למה אני לא יכולה לפתוח צאט עם מישהו?
          זה ממספר מוניטין מסוים? מכמה?

          "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
          https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

          שריושש 1 Reply Last reply
          0
          • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת

            למה אני לא יכולה לפתוח צאט עם מישהו?
            זה ממספר מוניטין מסוים? מכמה?

            שריושש Offline
            שריושש Offline
            שריוש
            wrote on last edited by
            #7825

            @כמעט-מפורסמת
            לאף אחד אין צאט ,בגלל שזה גרר בעיות
            אז אין אפשרות לצאט

            אפילו הכוכבים
            צריכים חשכה,
            כדי לזרוח.

            1 Reply Last reply
            0
            • רבקהר Offline
              רבקהר Offline
              רבקה
              wrote on last edited by
              #7826

              רק לי לא נותן לראות את ההתראות?

              גם לא דרך 'צפה בכל ההתראות'.

              @ntz

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              פונץ' בננהפ שמעון 2ש טיטוט 3 Replies Last reply
              0
              • רבקהר רבקה

                רק לי לא נותן לראות את ההתראות?

                גם לא דרך 'צפה בכל ההתראות'.

                @ntz

                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by
                #7827

                @רבקה

                @ארי-רוזנבלט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                למה לא נפתח לי ההתראות? כשמופיע לי שיש לי 3 התראות חדשות

                @יעקב-מ-פינס אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @ntz
                גם לי יש את אותו הבעיה

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                1 Reply Last reply
                1
                • ahaA aha

                  @ארי-רוזנבלט
                  שים לב יש לך כפילות תאחד הודעות
                  מינימום 20 דקות עד שההודעה ננעלת לעריכה

                  מ Offline
                  מ Offline
                  משה 0527
                  wrote on last edited by
                  #7828

                  @aha אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @ארי-רוזנבלט
                  שים לב יש לך כפילות תאחד הודעות
                  מינימום 20 דקות עד שההודעה ננעלת לעריכה

                  ההודעות לא ננעלות לעריכה גם לא אחרי שנה
                  כל עוד הנושא פתוח אפשר לערוך

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • רבקהר רבקה

                    רק לי לא נותן לראות את ההתראות?

                    גם לא דרך 'צפה בכל ההתראות'.

                    @ntz

                    שמעון 2ש Offline
                    שמעון 2ש Offline
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #7829

                    @רבקה
                    אולי תלחצי עם הגלגלת על הסימון של התראות וזה יפתח לך בחלון חדש!

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • reizy200R reizy200

                      אני לא מצליחה להישתמש בפורום!!
                      בהתראות הוא מכניס לי כל תגובה של מישהו בפורום וכל דבר
                      5DHHj0M.png
                      אני לא יכולה כבר כמה ימים לפתוח נושא [רק עכשיו הצלחתי בקושי]
                      כל פעם הדיפדוף קופץ לבד.
                      מישהו יכול לעזור???

                      זה דחוף!
                      הפורום מאוד חשוב לי...

                      אפשר עזרה??????

                      reizy200R Offline
                      reizy200R Offline
                      reizy200
                      wrote on last edited by
                      #7830
                      This post is deleted!
                      י 1 Reply Last reply
                      0
                      • reizy200R reizy200

                        This post is deleted!

                        י Offline
                        י Offline
                        יחיד המיוחד
                        wrote on last edited by טיטו
                        #7831

                        שירים לפורים אולי זה המקום שצריך לשאול הין נמצא בפורום הרבה שירי פורים.?

                        reizy200R 1 Reply Last reply
                        0
                        • רבקהר רבקה

                          רק לי לא נותן לראות את ההתראות?

                          גם לא דרך 'צפה בכל ההתראות'.

                          @ntz

                          טיטוט Offline
                          טיטוט Offline
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          wrote on last edited by טיטו
                          #7832

                          @רבקה זה קורה גם לי לפעמים תטעני את הדף דרך לחיצה על הסמל של הפורום ואז תכנסי לאיזה נושא לא משנה איזה וזה בדרך כלל מסדר את זה.
                          @יחיד-המיוחד תעשה חיפוש בפורום או חיפוש גוגל בפורום זה יתן לך, פתחו על זה נושאים ויש כמויות של נושאים כאלה אם אני זוכר טוב.

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • י יחיד המיוחד

                            שירים לפורים אולי זה המקום שצריך לשאול הין נמצא בפורום הרבה שירי פורים.?

                            reizy200R Offline
                            reizy200R Offline
                            reizy200
                            wrote on last edited by
                            #7833
                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply
                            0
                            • אבא תודהא Offline
                              אבא תודהא Offline
                              אבא תודה
                              wrote on last edited by אבא תודה
                              #7834

                              שכחתי את הסיסמא שלי,
                              ואני כבר הרבה זמן נכנס דרך המייל,
                              השאלה האם ל ה@מנהל-ראשי וה@צוות-פיקוח וכו' יש אפשרות כניסה למייל שלי?. (לכאורה השאלה היא שטותית, אך למען הוודאות, אני שואל.)
                              זה אמנם כמובן לא המייל האישי, אך עדיין......?!?
                              ושנית כל, איך אני יכול לשחזר את סיסמתי?

                              רק להודות!
                              (תכל'ס, אין לנו ברירה אחרת..)
                              על כל נשימה תהלל קה..............................

                              ב. ב.ב 1 Reply Last reply
                              0
                              • אבא תודהא אבא תודה

                                שכחתי את הסיסמא שלי,
                                ואני כבר הרבה זמן נכנס דרך המייל,
                                השאלה האם ל ה@מנהל-ראשי וה@צוות-פיקוח וכו' יש אפשרות כניסה למייל שלי?. (לכאורה השאלה היא שטותית, אך למען הוודאות, אני שואל.)
                                זה אמנם כמובן לא המייל האישי, אך עדיין......?!?
                                ושנית כל, איך אני יכול לשחזר את סיסמתי?

                                ב. ב.ב Offline
                                ב. ב.ב Offline
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #7835

                                @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                אבא תודהא אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                0
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                  אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                  אבא תודהא Offline
                                  אבא תודהא Offline
                                  אבא תודה
                                  wrote on last edited by אבא תודה
                                  #7836

                                  @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                  אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                  בערך...
                                  דבר ראשון שאלתי איך אני אישית משנה....
                                  שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????🙄

                                  רק להודות!
                                  (תכל'ס, אין לנו ברירה אחרת..)
                                  על כל נשימה תהלל קה..............................

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                    אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                    אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'ית
                                    wrote on last edited by
                                    #7837

                                    @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                    אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                    אכן,
                                    אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                    @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                    לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    אבא תודהא 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                      אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                      אכן,
                                      אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                      @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                      לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                      אבא תודהא Offline
                                      אבא תודהא Offline
                                      אבא תודה
                                      wrote on last edited by
                                      #7838

                                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                      אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                      אכן,
                                      אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                      @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                      לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                      אני רוצה, אז נדבר במייל. לא? כאיך אדע מה הסיסמא.
                                      אבל אין אפשרות שאני לבד ישנה לעצמי?

                                      רק להודות!
                                      (תכל'ס, אין לנו ברירה אחרת..)
                                      על כל נשימה תהלל קה..............................

                                      אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אבא תודהא אבא תודה

                                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                        אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                        אכן,
                                        אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                        @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                        לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                        אני רוצה, אז נדבר במייל. לא? כאיך אדע מה הסיסמא.
                                        אבל אין אפשרות שאני לבד ישנה לעצמי?

                                        אייצ'יתא Offline
                                        אייצ'יתא Offline
                                        אייצ'ית
                                        wrote on last edited by
                                        #7839

                                        @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                        אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                        אכן,
                                        אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                        @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                        לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                        אני רוצה, אז נדבר במייל. לא? כאיך אדע מה הסיסמא.
                                        אבל אין אפשרות שאני לבד ישנה לעצמי?

                                        תשלח פניה לניהול- תתיג את @אייצ'ית.
                                        לבד אין לך אפשרות, אני אצור איתך קשר במייל בהמשך.

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        אבא תודהא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                          אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                          אכן,
                                          אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                          @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                          לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                          אני רוצה, אז נדבר במייל. לא? כאיך אדע מה הסיסמא.
                                          אבל אין אפשרות שאני לבד ישנה לעצמי?

                                          תשלח פניה לניהול- תתיג את @אייצ'ית.
                                          לבד אין לך אפשרות, אני אצור איתך קשר במייל בהמשך.

                                          אבא תודהא Offline
                                          אבא תודהא Offline
                                          אבא תודה
                                          wrote on last edited by
                                          #7840

                                          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אבא-תודה אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה שואל אם צוות פיקוח יכול לשנות לך את הסיסמא בכניסה לאתר, ואז לומר לך כדי שתוכל להכנס.
                                          אז כן, הם יכולים, @צור עשה לי את זה בעבר, הם לא צריכים להכנס דרך הסיסמא עד כמה שידוע לי...

                                          אכן,
                                          אם אתה רוצה אני יכולה לשנות לך את הסיסמה.

                                          @אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          שנית שאלתי בכללי, היות ואני נכנס דרך המייל, אז האם יש להם גישה למייל שלי?????

                                          לא- אין לנו גישה לשום מייל של אף אחד, יש לנו את כתובות המייל- לא את הכניסה לחשבון--

                                          אני רוצה, אז נדבר במייל. לא? כאיך אדע מה הסיסמא.
                                          אבל אין אפשרות שאני לבד ישנה לעצמי?

                                          תשלח פניה לניהול- תתיג את @אייצ'ית.
                                          לבד אין לך אפשרות, אני אצור איתך קשר במייל בהמשך.

                                          שלחתי

                                          רק להודות!
                                          (תכל'ס, אין לנו ברירה אחרת..)
                                          על כל נשימה תהלל קה..............................

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול