אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
להנהלת מקצב.
אני שם לב שהגודל של האתר התקטן קצת.
לדעתי זה עדיף כמו קודם שזה יותר רחב.
יותר כייף ברחבות מאשר בצפיפות....
מקווה שהבנתם את כוונתי.
תודה@אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
להנהלת מקצב.
אני שם לב שהגודל של האתר התקטן קצת.
לדעתי זה עדיף כמו קודם שזה יותר רחב.
יותר כייף ברחבות מאשר בצפיפות....
מקווה שהבנתם את כוונתי.
תודהמאיזו בחינה?
משתמשים? -
@אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
להנהלת מקצב.
אני שם לב שהגודל של האתר התקטן קצת.
לדעתי זה עדיף כמו קודם שזה יותר רחב.
יותר כייף ברחבות מאשר בצפיפות....
מקווה שהבנתם את כוונתי.
תודהמאיזו בחינה?
משתמשים?@ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
להנהלת מקצב.
אני שם לב שהגודל של האתר התקטן קצת.
לדעתי זה עדיף כמו קודם שזה יותר רחב.
יותר כייף ברחבות מאשר בצפיפות....
מקווה שהבנתם את כוונתי.
תודהמאיזו בחינה?
משתמשים?סתם עצבו קצת שונה את האתר עכשיו כנראה. אבל לא משנה כבר התרגלתי......
-
@ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבא-תודה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
להנהלת מקצב.
אני שם לב שהגודל של האתר התקטן קצת.
לדעתי זה עדיף כמו קודם שזה יותר רחב.
יותר כייף ברחבות מאשר בצפיפות....
מקווה שהבנתם את כוונתי.
תודהמאיזו בחינה?
משתמשים?סתם עצבו קצת שונה את האתר עכשיו כנראה. אבל לא משנה כבר התרגלתי......
-
@צוות-פיקוח ממש אהבתי תודה רבה אלופים

-
אני לא מצליח לעשות ספויילר משום מה
אולי בגלל שאני לא עושה את זה טוב
מי שהוא יכול להדריך אותי! תודהה
||זה בספויילר?|| -
אני לא מצליח לעשות ספויילר משום מה
אולי בגלל שאני לא עושה את זה טוב
מי שהוא יכול להדריך אותי! תודהה
||זה בספויילר?|| -
This post is deleted!
-
-
@צוות-פיקוח ממש אהבתי תודה רבה אלופים

@מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח ממש אהבתי תודה רבה אלופים

איפה יש אתזה?
-
@מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח ממש אהבתי תודה רבה אלופים

איפה יש אתזה?
@KING-music @מיוזיק-בנשמה
אפשר להעלות את התמונה למגיקוד אני באתרוג ורוב התמונות נראות ככה
https://send.magicode.me/send-file/file/d6fbde730625e1afd39bb3f8***79864272215636b6/view -
@KING-music @מיוזיק-בנשמה
אפשר להעלות את התמונה למגיקוד אני באתרוג ורוב התמונות נראות ככה
https://send.magicode.me/send-file/file/d6fbde730625e1afd39bb3f8***79864272215636b6/view -
@חכם_בלילה
זה כנראה קורה לאלה שנמצאים באתרוג ורימון -
@חכם_בלילה
זה כנראה קורה לאלה שנמצאים באתרוג ורימון -
@חכם_בלילה
זוהי צרת רבים בינתים צריך להעלות את התמונות כמו קבצי שמע וסרטונים במג'יקוד
https://send.magicode.me/
נטפרי תעלו גם אתם מעכשיו תמונות למגיקוד כדי שגם אלו שאתרוג ורימון יוכלו לראות את צילומי המסך ולעזור
-
@ntz @צוות פיקוח
שלחתי פוסט שבמיל מיוזיק שולחים אלבומים בחינם ומחקו לי את זה
א. האם מחקו או שזה באג?
ב. אם כן למה? -
This post is deleted!
-
@חכם_בלילה
זוהי צרת רבים בינתים צריך להעלות את התמונות כמו קבצי שמע וסרטונים במג'יקוד
https://send.magicode.me/
נטפרי תעלו גם אתם מעכשיו תמונות למגיקוד כדי שגם אלו שאתרוג ורימון יוכלו לראות את צילומי המסך ולעזור
@aha אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חכם_בלילה
זוהי צרת רבים בינתים צריך להעלות את התמונות כמו קבצי שמע וסרטונים במג'יקוד
https://send.magicode.me/
נטפרי תעלו גם אתם מעכשיו תמונות למגיקוד כדי שגם אלו שאתרוג ורימון יוכלו לראות את צילומי המסך ולעזור
אני גם ישמח לזה
יש הרבה משתמשים שזה חוסם לנו אז בשם כולם תעלו אוקי -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
