אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@המחבל-המחופש
אז מה עושים, זה דחוף@מוזיקאי-בנשמה-2 אני חושבת שאם זה למשהו מקצועי אז הם כן מאשרים,אבל אם זה סתם-הם לא נותנים!
-
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני חושבת שאם זה למשהו מקצועי אז הם כן מאשרים,אבל אם זה סתם-הם לא נותנים!
@chagit03
ברור שזה למשהו מקצועי, זה לצורך שיווק ליציאה לאירועים, זה ממש להפסיד כסף אם הם לא יקשרו אותי איתו. -
@המחבל-המחופש
את/ה מההנהלה?@מוזיקאי-בנשמה-2 לאאאאאאאא
מה פתאום פשוט גם לי היה את אותו סרט
עד שהבנתי שאני יסתדר בילדי זהתי שהיה לה מספרים
האמת שלא הסתדרתי אבל הבנתי שזה משמיים
והם ישפה גבולות כניראה שזה טוב
ואני בטוחה שזה גם אחרי שהיה פה דברים לכן הם לא מאשרים -
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני חושבת שאם זה למשהו מקצועי אז הם כן מאשרים,אבל אם זה סתם-הם לא נותנים!
@chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני חושבת שאם זה למשהו מקצועי אז הם כן מאשרים,אבל אם זה סתם-הם לא נותנים!
זה לא היה לסתם זה היה למשהו מקצועי
-
@chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני חושבת שאם זה למשהו מקצועי אז הם כן מאשרים,אבל אם זה סתם-הם לא נותנים!
זה לא היה לסתם זה היה למשהו מקצועי
@המחבל-המחופש
טוב, חבל ותודה. -
מישהו יודע איך מסדרים את זה
נעלם לי ה-פניה לניהול
https://send.magicode.me/send-file/file/30c66b630e914c5b7a8a6***9e3915a4dc96461e44a/view -
מישהו יודע איך מסדרים את זה
נעלם לי ה-פניה לניהול
https://send.magicode.me/send-file/file/30c66b630e914c5b7a8a6***9e3915a4dc96461e44a/view -
@חכם_בלילה
פתחתי את הדפדפן מחדש וזה חזר (בכל אופן תודה) -
יש בכלל הגבלה על הלייקים???
-
יש בכלל הגבלה על הלייקים???
@חובב-המוזיקה-2
אפשר לתת עד 30 לייקים ביום ועד עשרה לייקים לאדם אחד -
@חובב-המוזיקה-2
אפשר לתת עד 30 לייקים ביום ועד עשרה לייקים לאדם אחד@ארי-רוזנבלט אני אף פעם לא נתתי יותר מ5/6 לייקים ביום
וזה נחסם לי, כבר כמה ימים זה ככה -
@ארי-רוזנבלט אני אף פעם לא נתתי יותר מ5/6 לייקים ביום
וזה נחסם לי, כבר כמה ימים זה ככהThis post is deleted! -
This post is deleted!
@ארי-רוזנבלט לא, באמת יש לך מושג למה???
-
למה לפעמים בלייקים כתוב מס' 2 לדוגמה
וכשאני נוגע עם העכבר במספר כתוב שלושה משתמשים שנתנו לייק
אה, מישהו יודע? -
למה לפעמים בלייקים כתוב מס' 2 לדוגמה
וכשאני נוגע עם העכבר במספר כתוב שלושה משתמשים שנתנו לייק
אה, מישהו יודע?@חובב-המוזיקה-2
כשמישהו נותן דיסלייק אז עדיין נשארים נותני הלייקים אבל כמות הלייקים יורדת -
מה קרה שאי אפשר לערוך פוסטים אחרי הכתיבה
כותב לי שגיאהסליחה על כל התלונות...
-
יש בכלל הגבלה על הלייקים???
מאז ומתמיד יש לי הגבלה על הלייקים. אין לי מושג למה........
-
מאז ומתמיד יש לי הגבלה על הלייקים. אין לי מושג למה........
@כ-פ מה ההגבלה?
אני בכלל לא יכול לתת לייקים!!! -
מה קרה שאי אפשר לערוך פוסטים אחרי הכתיבה
כותב לי שגיאהסליחה על כל התלונות...
@חובב-המוזיקה-2 גם לי זה עושה שגיאה בעריכת התגובות.
ו.. שוב חזר הבעיה של הלייקים.
@ntz
-
@חובב-המוזיקה-2 גם לי זה עושה שגיאה בעריכת התגובות.
ו.. שוב חזר הבעיה של הלייקים.
@ntz
@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חובב-המוזיקה-2 גם לי זה עושה שגיאה בעריכת התגובות.
ו.. שוב חזר הבעיה של הלייקים.
@ntz
שמתי לב שאני עורך תגובה אני צריך לשלוח כמה פעמים, ורק אז זה נקלט. כל פעם יש לי חשש שזה נשלח 5 פעמים......

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login