Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • י יהודה n

    @צוות-פיקוח
    אפשר לפתוח נושא על הזמר 'אביאל עדי' (לא ידוע לי אם כיום הוא חרדי או לא, אבל שמעתי את שתי השירים שהוא הוציא, וזה בסדר) ?????

    אייצ'יתא Offline
    אייצ'יתא Offline
    אייצ'ית
    wrote on last edited by
    #7921

    @יהודה-n אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @צוות-פיקוח
    אפשר לפתוח נושא על הזמר 'אביאל עדי' (לא ידוע לי אם כיום הוא חרדי או לא, אבל שמעתי את שתי השירים שהוא הוציא, וזה בסדר) ?????

    אפשר בלי להעלות קליפים!

    @אביגיל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @צוות-פיקוח
    אני רוצה לשאול למה אי אפשר להעלות את השיר של שרולי ברונכר החדש?
    כי שמעתי אותו והוא נשמע בסדר
    כל פעם שמישהו שאל אם אפשר להעלות מחקו את הפוסט שלו
    אני אשמח לתשובה תודה

    מותר להעלות את השיר כשמע בלבד- ללא הקליפ.
    לשואלים למה, הקליפ לא תואם לכל הזרמים וד"ל.

    @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @צוות-פיקוח
    העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
    אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
    (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

    בודקת.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    1 Reply Last reply
    4
    • AVITAL 1A AVITAL 1

      @צוות-פיקוח
      העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
      אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
      (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

      אהרן נחוםא Offline
      אהרן נחוםא Offline
      אהרן נחום
      משתמש מומחה
      wrote on last edited by
      #7922

      @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
      אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
      (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

      נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
      (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

      אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
      וגם לא על חצי הכוס המלאה,
      אלא פשוט תמלאו אותה...

      מלך הקלידניםמ AVITAL 1A 2 Replies Last reply
      0
      • אהרן נחוםא אהרן נחום

        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
        אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
        (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

        נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
        (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

        מלך הקלידניםמ Offline
        מלך הקלידניםמ Offline
        מלך הקלידנים
        wrote on last edited by מלך הקלידנים
        #7923

        @אהרן-נחום אז מה עושים?
        אולי תמחק את הפוסט?

        אהרן נחוםא 1 Reply Last reply
        0
        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

          @אהרן-נחום אז מה עושים?
          אולי תמחק את הפוסט?

          אהרן נחוםא Offline
          אהרן נחוםא Offline
          אהרן נחום
          משתמש מומחה
          wrote on last edited by
          #7924

          @מלך-הקלידנים אני לא יכול

          אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
          וגם לא על חצי הכוס המלאה,
          אלא פשוט תמלאו אותה...

          מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
          0
          • אהרן נחוםא אהרן נחום

            @מלך-הקלידנים אני לא יכול

            מלך הקלידניםמ Offline
            מלך הקלידניםמ Offline
            מלך הקלידנים
            wrote on last edited by
            #7925
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            1
            • אהרן נחוםא אהרן נחום

              @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
              אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
              (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

              נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
              (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

              AVITAL 1A Offline
              AVITAL 1A Offline
              AVITAL 1
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #7926

              @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
              אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
              (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

              נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
              (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

              אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

              אהרן נחוםא כ.פ.כ 2 Replies Last reply
              0
              • AVITAL 1A AVITAL 1

                @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
                אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
                (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

                נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
                (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

                אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

                אהרן נחוםא Offline
                אהרן נחוםא Offline
                אהרן נחום
                משתמש מומחה
                wrote on last edited by
                #7927

                @צוות-פיקוח

                אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                אלא פשוט תמלאו אותה...

                1 Reply Last reply
                0
                • שריושש Offline
                  שריושש Offline
                  שריוש
                  wrote on last edited by
                  #7928

                  היי אשמח לעזרה
                  למה נטפרי חוסם לי את הפוסטים האחרונים?

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                  0
                  • שריושש שריוש

                    היי אשמח לעזרה
                    למה נטפרי חוסם לי את הפוסטים האחרונים?

                    מלך הקלידניםמ Offline
                    מלך הקלידניםמ Offline
                    מלך הקלידנים
                    wrote on last edited by
                    #7929

                    @שריוש נא לשים לב כל ה-10 פוסטים האחרונים מדברים בדיוק על זה

                    שריושש 1 Reply Last reply
                    1
                    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                      @שריוש נא לשים לב כל ה-10 פוסטים האחרונים מדברים בדיוק על זה

                      שריושש Offline
                      שריושש Offline
                      שריוש
                      wrote on last edited by
                      #7930

                      @מלך-הקלידנים אהה אוקיי לא שמתי לב תודה רבה

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • AVITAL 1A AVITAL 1

                        @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
                        אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
                        (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

                        נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
                        (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

                        אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

                        כ.פ.כ Offline
                        כ.פ.כ Offline
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #7931

                        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
                        אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
                        (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

                        נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
                        (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

                        אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

                        היי
                        אני באתרוג ושנכנסתי לפוסט ששמת פה את הקישור שלו זה נחסם לי!
                        אני ממש בהלם.
                        זה לא רק בעיה בנטפרי!

                        לא שאכפת לי אבל אם זה נחסם גם בחסימה השניה כנראה באמת יש שם משהו לא טוב........

                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                        מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                        0
                        • כ.פ.כ כ.פ.

                          @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
                          אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
                          (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

                          נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
                          (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

                          אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

                          היי
                          אני באתרוג ושנכנסתי לפוסט ששמת פה את הקישור שלו זה נחסם לי!
                          אני ממש בהלם.
                          זה לא רק בעיה בנטפרי!

                          לא שאכפת לי אבל אם זה נחסם גם בחסימה השניה כנראה באמת יש שם משהו לא טוב........

                          מלך הקלידניםמ Offline
                          מלך הקלידניםמ Offline
                          מלך הקלידנים
                          wrote on last edited by
                          #7932
                          This post is deleted!
                          AVITAL 1A כ.פ.כ 2 Replies Last reply
                          0
                          • ahaA aha

                            @לינוי
                            תחילה צריך להגדיר את הנושא כשאלה
                            1 https://send.magicode.me/send-file/file/fcd30fc804a7d9fcf248edee3b84***975a8092e66a/view

                            ואחר כך אפשר להגדיר נפתר
                            2 https://send.magicode.me/send-file/file/17831c87c7dff4f1ffc6***97906605b5d21f57141/view

                            הקישורים הם תמונות

                            ל Offline
                            ל Offline
                            לינוי
                            wrote on last edited by
                            #7933

                            @aha מה זה עוזר אם אני מסמנת כלא נפתר? מישהו מתייחס לזה? עוזרים למי שלא נפתר לו משהו?

                            ahaA 1 Reply Last reply
                            0
                            • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                              This post is deleted!

                              AVITAL 1A Offline
                              AVITAL 1A Offline
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by AVITAL 1
                              #7934

                              @מלך-הקלידנים

                              וואי וואי מזה לא.
                              אתרוג חוסמים דברים סתם, בלי קשר, ודברים שבאמת צריכים חסימה נשארים פתוחים..

                              אבל בפעמים הקודמות זה היה חוסם רק את הנושא ולא את כל הדף של הנושאים.. מוזר.

                              ן- @אהרן-נחום לא נראה לי שזה בגלל הפוסט שלך..
                              כי כשעומדים על הקישור זה פותח כזה את מה שכתבת מבחוץ.
                              (אולי המשך בהפוסט בעייתי..) טוב יאללה נחכה לפיקוח.

                              הי! הנושאים של 'לא נקרא' נפתח! רק ה'פוסטים אחרונים' לא.

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                This post is deleted!

                                כ.פ.כ Offline
                                כ.פ.כ Offline
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                wrote on last edited by
                                #7935

                                @מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                העמודים של הפוסטים האחרונים ושל הפוסטים שלא נקראו חסומים.. -נטפרי.
                                אשמח אם תוכלו לסדר את זה.
                                (אולי הבעיה בשם של אחד הנושאים?)

                                נראה לי שהבעיה של נטפרי בנושא או בפוסט הזה
                                (שלחתי פוסט תמים ואז הנושא נחסם וגם כל הנושאים אחרונים)

                                אז שצוות פיקוח ימחקו אותוו

                                היי
                                אני באתרוג ושנכנסתי לפוסט ששמת פה את הקישור שלו זה נחסם לי!
                                אני ממש בהלם.
                                זה לא רק בעיה בנטפרי!

                                לא שאכפת לי אבל אם זה נחסם גם בחסימה השניה כנראה באמת יש שם משהו לא טוב........

                                סתם בשביל הידע החסימה של אתרוג יותר חזקה מנטפרי כלומר רוב מה שחסום בנטפרי גם באתרוג חסום אם כי זה לא מחייב

                                מממש לא, זו טעות חמורה. אתרוג נחשב ליותר פתוח.

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • טיטוט Offline
                                  טיטוט Offline
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  wrote on last edited by
                                  #7936

                                  סידרתי את זה אני חושב שצריך לחדד פה משהו קטן.
                                  אם אתם עושים תרגום גוגל אל תעלו את זה לפני שטתם עורכים כי גוגל מתרגם ויוצר ג'יבריש הרבה פעמים.
                                  הפוסט הבעייתי היה עם מילה ממש גסה בלי שימת לב וכנראה לכן זה חסם לכם הכל.

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • ל לינוי

                                    @aha מה זה עוזר אם אני מסמנת כלא נפתר? מישהו מתייחס לזה? עוזרים למי שלא נפתר לו משהו?

                                    ahaA Offline
                                    ahaA Offline
                                    aha
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #7937

                                    @לינוי
                                    זה אם את רוצה שידעו שהנושא לא נפתר
                                    אפשר להשאיר את הנושא בלי קטגוריה
                                    אבל אז אי אפשר לדעת מה יש בתוך הנושא
                                    לדוגמא: לא יודעים אם זה פוסט עזרה
                                    כמו למשל: איזה אורגן יותר שווה
                                    אם לא יהיה כתוב לא נפתר לא ידעו אם זה עזרה או לא
                                    אבל אם יהיה כתוב

                                    לא נפתר
                                    איזה אורגן יותר שווה

                                    אפשר ככה לדעת שצריך פה עזרה

                                    ואם יהיה כתוב

                                    נפתר
                                    איזה אורגן יותר שווה

                                    מבינים שכבר מישהו עזר פה ולא צריך להמשיך להתכתב בנושא

                                    לסיכום

                                    מובן שזה לא חבה לעשות את הפעולות הנ"ל
                                    אבל זה כדאי כדי שידעו להבדיל בין הנושאים השונים

                                    הרשמו כמנוים לערוץ

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • כמעט מפורסמתכ Offline
                                      כמעט מפורסמתכ Offline
                                      כמעט מפורסמת
                                      wrote on last edited by
                                      #7938

                                      למה הספוילר לא עובד לי?
                                      אני שמה את המשפט בין שתי הפסים וזה עושה ככה:
                                      ||שלום||
                                      למה??

                                      "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                      https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                      מתויגתמ 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת

                                        למה הספוילר לא עובד לי?
                                        אני שמה את המשפט בין שתי הפסים וזה עושה ככה:
                                        ||שלום||
                                        למה??

                                        מתויגתמ Offline
                                        מתויגתמ Offline
                                        מתויגת
                                        wrote on last edited by
                                        #7939

                                        @כמעט-מפורסמת צריך שורה רווח לפני הספוילר ושורה רווח אחריו

                                        מפונק...😂

                                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                        כמעט מפורסמתכ 1 Reply Last reply
                                        2
                                        • מתויגתמ מתויגת

                                          @כמעט-מפורסמת צריך שורה רווח לפני הספוילר ושורה רווח אחריו

                                          מפונק...😂

                                          כמעט מפורסמתכ Offline
                                          כמעט מפורסמתכ Offline
                                          כמעט מפורסמת
                                          wrote on last edited by
                                          #7940

                                          @מתויגת
                                          ככה?

                                          יששש עכשיו זה עובד תודה!!!!!

                                          "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                                          https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                                          כמעט מפורסמתכ 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול