אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
This post is deleted!
-
למה כתבתי תגובה באיזה נושא ששלחתי ואח"כ לא ראיתי אותה אז שלחתי שוב לראות אם זה בעייה אצלי ולא זה לא בעייה אצלי!! כתוב ששלחתי ויש חץ אני לוחצת וכאילו לא שלחתי זה אומר שמחקתם לי? אם כן למה? ולמה למחוק לפני שאומרים לי? אשמח לדעת!!
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה אומר שמחקתם לי?
כן.
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם כן למה?
תלוי באיזה נושא מדובר.
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ולמה למחוק לפני שאומרים לי? אשמח לדעת!!
בד"כ יש כבר הערה קודם, תלוי באיזה נושא.
תכתבי לי פה איזה נושא זה היה ואומר לך מה הסיבה. -
סורי על השאלה אבל מכמה מוניטין אפשר לכתוב "אודותי" בפרופיל שלי?
-
סורי על השאלה אבל מכמה מוניטין אפשר לכתוב "אודותי" בפרופיל שלי?
@פשוט-שבפשוט
מידע זה חסוי
כשיהיה לך אתה תדע -
סורי על השאלה אבל מכמה מוניטין אפשר לכתוב "אודותי" בפרופיל שלי?
-
יש נושא חדש לשירים של פורים??
-
@פשוט-שבפשוט
מידע זה חסוי
כשיהיה לך אתה תדעThis post is deleted! -
אשמח לדעת אם יש אפשרות לפתוח נושא זה:
"כתובות מייל של זמרים ואומנים."
@צוות-פיקוח ??? -
אשמח לדעת אם יש אפשרות לפתוח נושא זה:
"כתובות מייל של זמרים ואומנים."
@צוות-פיקוח ??? -
יש למישהו מושג מי יכול לפתוח צ'אט עם משתמשים אחרים ומי לא? ובמה זה תלוי? תודה רבה.
-
יש למישהו מושג מי יכול לפתוח צ'אט עם משתמשים אחרים ומי לא? ובמה זה תלוי? תודה רבה.
@מוזיקאי-בנשמה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש למישהו מושג מי יכול לפתוח צ'אט עם משתמשים אחרים ומי לא? ובמה זה תלוי? תודה רבה.
אשמח גם לדעת......
-
אני חושבת שאין אפשרות לפתוח צ'אט אם משתמשים
ראיתי פעם שדיברו על שזה הביא למכשולים.. -
אני חושבת שאין אפשרות לפתוח צ'אט אם משתמשים
ראיתי פעם שדיברו על שזה הביא למכשולים..@hi-it-s-me
מידיעה או ניחוש? -
@hi-it-s-me
מידיעה או ניחוש?@מוזיקאי-בנשמה-2 אני לא יכולה להגיד מידיעה.
אבל אני זוכרת שהתדינו על זה פעם וזה מה שאמרואולי שיהיה עוד מישהו שיאשר את זה
-
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני לא יכולה להגיד מידיעה.
אבל אני זוכרת שהתדינו על זה פעם וזה מה שאמרואולי שיהיה עוד מישהו שיאשר את זה
@hi-it-s-me אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני לא יכולה להגיד מידיעה.
אבל אני זוכרת שהתדינו על זה פעם וזה מה שאמרואולי שיהיה עוד מישהו שיאשר את זה
ואני בעד לגמרי....
לפי ההגיון זה הביא הרבה מכשולים. -
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני לא יכולה להגיד מידיעה.
אבל אני זוכרת שהתדינו על זה פעם וזה מה שאמרואולי שיהיה עוד מישהו שיאשר את זה
@hi-it-s-me אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקאי-בנשמה-2 אני לא יכולה להגיד מידיעה.
אבל אני זוכרת שהתדינו על זה פעם וזה מה שאמרואולי שיהיה עוד מישהו שיאשר את זה
אני קראתי את כל השירשור למעלה מתחילתו וכן אין צ'אט למשתמשים בפורום בגלל מכשולות שקרו!!!!
-
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה אומר שמחקתם לי?
כן.
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם כן למה?
תלוי באיזה נושא מדובר.
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ולמה למחוק לפני שאומרים לי? אשמח לדעת!!
בד"כ יש כבר הערה קודם, תלוי באיזה נושא.
תכתבי לי פה איזה נושא זה היה ואומר לך מה הסיבה.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login