Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א אליהו הנביא

    מכמה מונטין אפשר לתת ליקיים

    קובי 2ק Offline
    קובי 2ק Offline
    קובי 2
    wrote on last edited by
    #7981

    @אליהו-הנביא 10

    א 1 Reply Last reply
    0
    • קובי 2ק קובי 2

      @אליהו-הנביא 10

      א Offline
      א Offline
      אליהו הנביא
      wrote on last edited by
      #7982

      @קובי-2 תודה רבההה!!!

      קובי 2ק 1 Reply Last reply
      0
      • א אליהו הנביא

        @קובי-2 תודה רבההה!!!

        קובי 2ק Offline
        קובי 2ק Offline
        קובי 2
        wrote on last edited by
        #7983

        @אליהו-הנביא בבקשה

        1 Reply Last reply
        0
        • "המבין"& Offline
          "המבין"& Offline
          "המבין"
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #7984

          245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
          שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

          חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

          קובי 2ק 1 Reply Last reply
          1
          • שריתושש Offline
            שריתושש Offline
            שריתוש
            wrote on last edited by
            #7985

            @קובי-2 @עלמה
            מה ההבדל בין שם לפה
            ועל איזה פוסט התכוונת שאני ימחוק ?

            קובי 2ק 1 Reply Last reply
            0
            • שריתושש שריתוש

              @קובי-2 @עלמה
              מה ההבדל בין שם לפה
              ועל איזה פוסט התכוונת שאני ימחוק ?

              קובי 2ק Offline
              קובי 2ק Offline
              קובי 2
              wrote on last edited by
              #7986

              @שריתוש כי שם סתם דיברו על דברים שלא קשורים לקטגוריה

              שריתושש 1 Reply Last reply
              0
              • קובי 2ק קובי 2

                @שריתוש כי שם סתם דיברו על דברים שלא קשורים לקטגוריה

                שריתושש Offline
                שריתושש Offline
                שריתוש
                wrote on last edited by
                #7987

                @קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @שריתוש כי שם סתם דיברו על דברים שלא קשורים לקטגוריה

                ופה כן אפשר ?

                1 Reply Last reply
                0
                • "המבין"& "המבין"

                  245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                  שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                  קובי 2ק Offline
                  קובי 2ק Offline
                  קובי 2
                  wrote on last edited by
                  #7988

                  @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                  שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                  @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                  שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                  צילום מסך 2023-02-22 132554.JPG

                  לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים

                  שריתושש מ שמעון 2ש 3 Replies Last reply
                  0
                  • קובי 2ק קובי 2

                    @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                    שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                    @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                    שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                    צילום מסך 2023-02-22 132554.JPG

                    לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים

                    שריתושש Offline
                    שריתושש Offline
                    שריתוש
                    wrote on last edited by שריתוש
                    #7989

                    @קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                    שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                    @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                    שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                    צילום מסך 2023-02-22 132554.JPG

                    לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים

                    סורי, אבל @קובי-2 לא הבנתי מה הבאת פה ?

                    קובי 2ק 1 Reply Last reply
                    0
                    • שריתושש שריתוש

                      @קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                      שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                      @המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      245e015a-86e2-414b-b615-8eabc024c87a-image.png
                      שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!

                      צילום מסך 2023-02-22 132554.JPG

                      לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים

                      סורי, אבל @קובי-2 לא הבנתי מה הבאת פה ?

                      קובי 2ק Offline
                      קובי 2ק Offline
                      קובי 2
                      wrote on last edited by
                      #7990

                      @שריתוש שלי אין את האפשרות הזאת

                      שריתושש 1 Reply Last reply
                      0
                      • קובי 2ק קובי 2

                        @שריתוש שלי אין את האפשרות הזאת

                        שריתושש Offline
                        שריתושש Offline
                        שריתוש
                        wrote on last edited by
                        #7991

                        @קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @שריתוש שלי אין את האפשרות הזאת

                        לא מצליחה להבין איזו אפשרות אתה מדבר ?

                        קובי 2ק 1 Reply Last reply
                        0
                        • ישעיהי Offline
                          ישעיהי Offline
                          ישעיה
                          wrote on last edited by ישעיה
                          #7992

                          למה נושא ג'ינגלים ישיבות תשפ"ג נסגר?
                          https://miktzav.com/topic/7927/%D7%92-%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-%D7%92-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D?_=1677068176724

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • שריתושש שריתוש

                            @קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @שריתוש שלי אין את האפשרות הזאת

                            לא מצליחה להבין איזו אפשרות אתה מדבר ?

                            קובי 2ק Offline
                            קובי 2ק Offline
                            קובי 2
                            wrote on last edited by
                            #7993

                            @שריתוש את האפשרות של לגלגל מעמוד לעמודhttps://i.imgur.com/pIoq3is.jpg

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • rivka 0R Offline
                              rivka 0R Offline
                              rivka 0
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #7994

                              האם יש משתמשים נוספים שלא מצליחים ללייק?
                              ניסיתי כבר כמה פעמים לפנות ל @צוות-פיקוח ול @אייצ-ית ,
                              ולא זכיתי לתגובה על הענין.

                              שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                              המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                              1
                              • rivka 0R rivka 0

                                האם יש משתמשים נוספים שלא מצליחים ללייק?
                                ניסיתי כבר כמה פעמים לפנות ל @צוות-פיקוח ול @אייצ-ית ,
                                ולא זכיתי לתגובה על הענין.

                                המחבל המחופשה Offline
                                המחבל המחופשה Offline
                                המחבל המחופש
                                wrote on last edited by
                                #7995

                                @rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                האם יש משתמשים נוספים שלא מצליחים ללייק?
                                ניסיתי כבר כמה פעמים לפנות ל @צוות-פיקוח ול @אייצ-ית ,
                                ולא זכיתי לתגובה על הענין.

                                אני גם לא מצליחה
                                וביקשתי איזה 5 פעמיים לחתי הודעה לניהול וזה לא הסתדר
                                מה לעשות?

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                rivka 0R י 2 Replies Last reply
                                0
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  @rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  האם יש משתמשים נוספים שלא מצליחים ללייק?
                                  ניסיתי כבר כמה פעמים לפנות ל @צוות-פיקוח ול @אייצ-ית ,
                                  ולא זכיתי לתגובה על הענין.

                                  אני גם לא מצליחה
                                  וביקשתי איזה 5 פעמיים לחתי הודעה לניהול וזה לא הסתדר
                                  מה לעשות?

                                  rivka 0R Offline
                                  rivka 0R Offline
                                  rivka 0
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #7996

                                  @המחבל-המחופש ראיתי בעבר הלא רחוק עוד משתמשים שכתבו את זה, רק שאני לא זוכרת מי זה היה,
                                  אין לי מושג מה צריך לעשות.

                                  שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                                  המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • rivka 0R rivka 0

                                    @המחבל-המחופש ראיתי בעבר הלא רחוק עוד משתמשים שכתבו את זה, רק שאני לא זוכרת מי זה היה,
                                    אין לי מושג מה צריך לעשות.

                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופש
                                    wrote on last edited by
                                    #7997

                                    @rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @המחבל-המחופש ראיתי בעבר הלא רחוק עוד משתמשים שכתבו את זה, רק שאני לא זוכרת מי זה היה,
                                    אין לי מושג מה צריך לעשות.

                                    אולי תשלחי מייל ל@ntz והוא יטפל בזה.
                                    ולסדר פוסטים את מצליחה

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    rivka 0R 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      האם יש משתמשים נוספים שלא מצליחים ללייק?
                                      ניסיתי כבר כמה פעמים לפנות ל @צוות-פיקוח ול @אייצ-ית ,
                                      ולא זכיתי לתגובה על הענין.

                                      אני גם לא מצליחה
                                      וביקשתי איזה 5 פעמיים לחתי הודעה לניהול וזה לא הסתדר
                                      מה לעשות?

                                      י Offline
                                      י Offline
                                      יעקב מ. פינס
                                      wrote on last edited by יעקב מ. פינס
                                      #7998

                                      @המחבל-המחופש
                                      עד כמה שידוע לי צריך לתייג בשביל זה את @ntz ואת @מוטי-טבק
                                      אבל @ntz התחבר פעם אחרונה 0837dcb9-d841-4b68-acf4-4a42595503f2-תמונה.png ו @מוטי-טבק 867847c2-b40c-424d-94a1-ea9a706c9705-תמונה.png

                                      a.cA 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                        @rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @המחבל-המחופש ראיתי בעבר הלא רחוק עוד משתמשים שכתבו את זה, רק שאני לא זוכרת מי זה היה,
                                        אין לי מושג מה צריך לעשות.

                                        אולי תשלחי מייל ל@ntz והוא יטפל בזה.
                                        ולסדר פוסטים את מצליחה

                                        rivka 0R Offline
                                        rivka 0R Offline
                                        rivka 0
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #7999

                                        @המחבל-המחופש גם לא,
                                        עכשיו העלית לי רעיון שזה גם קשור לזה.

                                        שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                                        המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • rivka 0R rivka 0

                                          @המחבל-המחופש גם לא,
                                          עכשיו העלית לי רעיון שזה גם קשור לזה.

                                          המחבל המחופשה Offline
                                          המחבל המחופשה Offline
                                          המחבל המחופש
                                          wrote on last edited by
                                          #8000

                                          @rivka-0 לא יודעת
                                          אולי זה בקליטה לא בטוחה זה האתר היחיד שעושה לי בעיות

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          rivka 0R 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול