אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@rivka-0 לא יודעת
אולי זה בקליטה לא בטוחה זה האתר היחיד שעושה לי בעיות@המחבל-המחופש לא נראה לי שזה קשור לקליטה, כי באתרים אחרים אין לי שום בעיה, וגם לאחר רענון אני לא מצליחה...
אולי זה קשור לסינון?
אני באתרוג. -
@המחבל-המחופש לא נראה לי שזה קשור לקליטה, כי באתרים אחרים אין לי שום בעיה, וגם לאחר רענון אני לא מצליחה...
אולי זה קשור לסינון?
אני באתרוג.@rivka-0 גם אני.
וזה גם האתר היחיד עושה לי בעיות -
@המחבל-המחופש
עד כמה שידוע לי צריך לתייג בשביל זה את @ntz ואת @מוטי-טבק
אבל @ntz התחבר פעם אחרונה
ו @מוטי-טבק 
-
@ntz גם לי וגם ל @המחבל-המחופש אין אפשרות:
לתת לייק
לערוך פוסטים
לסדר את הפוטים בנושא
יש מה לעשות עם זה? -
י יהודה n התייחס לנושא זה ב
-
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!
לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים
@קובי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

שימו לב 400 דפים של עזרה וסיוע אחד לשני רק בנושא הזה וואו......!!!!!!
לי אין את האפשרות לגלגל בדפים לפי ממספרים
לכל אחד יש אפשרות זה עניין של ההגדרות

-
היי
אני חדשה כאן יחסית בפורום ואני חוששת שמשהו לא מובן לי בעניין הלייקים...
ממתי אני יכולה לתת לייק למישהו? -
היי
אני חדשה כאן יחסית בפורום ואני חוששת שמשהו לא מובן לי בעניין הלייקים...
ממתי אני יכולה לתת לייק למישהו? -
-
-
@שירה-9 אחרי 10 מוניטין זה יתן לך יותר לתת לייקים אם זה נותן לפני אז זה בונוס לא צריך להתלונן

-
This post is deleted!
-
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שירה-9 סתם שתדעי אסור סתם לכתוב תודה בשביל זה יש לייקים אבל לך אין עדיין אז אולי זה בסדר עדיין

אני לא צוות הפיקוח וגם לא באתי להעיר הערות
אבל גם מתי שאין לתת לייקים אסור לכתוב תודה כמבואר https://miktzav.com/topic/88/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D?_=1649607030496
צריך לחכות עד שיהיה לייקים -
This post is deleted!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login