Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • N ntz

    @המחבל-המחופש תודה, אבדוק

    המחבל המחופשה Offline
    המחבל המחופשה Offline
    המחבל המחופש
    wrote on last edited by
    #8081

    @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @המחבל-המחופש תודה, אבדוק

    תודה על הכול

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    1 Reply Last reply
    0
    • N ntz

      @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
      זה קורה גם בפורומים אחרים?
      אולי קשור לסינון?

      פונץ' בננהפ Offline
      פונץ' בננהפ Offline
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      wrote on last edited by
      #8082

      @ntz כן, זה נותן שגיאה רגילה.
      אי אפשר לערוך כלום, גם לא את הפרופיל ולא את התגובות.
      אין לי שמץ מה קורה בפורומים אחרים, אבל מה שכן שמתי לב שנראלי כל מי שיש לו את הבעיה הוא עם הסינון של אתרוג.
      למרות שיש פה עוד משתמשים עם אותה חסימה, ואין להם את השגיאה..
      נשמח שתסדר אתזה,
      תודה רבה🙏

      אתמול יום שלם, אחרי איזה כמעט חודשיים, עבד לי הלייקים בדיוק ליום..
      היום זה כבר אבוד😣

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      המחבל המחופשה N 2 Replies Last reply
      0
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        @ntz כן, זה נותן שגיאה רגילה.
        אי אפשר לערוך כלום, גם לא את הפרופיל ולא את התגובות.
        אין לי שמץ מה קורה בפורומים אחרים, אבל מה שכן שמתי לב שנראלי כל מי שיש לו את הבעיה הוא עם הסינון של אתרוג.
        למרות שיש פה עוד משתמשים עם אותה חסימה, ואין להם את השגיאה..
        נשמח שתסדר אתזה,
        תודה רבה🙏

        אתמול יום שלם, אחרי איזה כמעט חודשיים, עבד לי הלייקים בדיוק ליום..
        היום זה כבר אבוד😣

        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופש
        wrote on last edited by
        #8083

        @פונץ-בננה נכון ניראה לי הבעיה פה זה אתרוג!!!!

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        כ.פ.כ 1 Reply Last reply
        0
        • יונתן פי יונתן פ

          רציתי לדעת אם גם אתם לא הצלחתם להיכנס למקצב מהבוקר??
          אני בבוקר נכנסתי ויצאתי מאז ועד עכשיו לא הצלחתי להתחבר
          רציתי לדעת אם זה קרה גם לכם?
          ואם משהוא יודע הסבר לדבר?

          ל Offline
          ל Offline
          לינוי
          wrote on last edited by לינוי
          #8084

          @יונתן-פ וואוו נכון מאוד! היה משהו מאוד מוזר זה נתקע! חשבתי שזה בעיה אצלי.... מתברר שאצל כולם זה היה, בכללי הפורום הזה עושה הרבה בעיות כשאני רוצה לרדת למטה לסוף התגובות הוא לא יורד שעה! וגם אם תוכלו לשפר שכשנכנסים לנושא שישר יקפוץ לתגובה האחרונה בנושא ולא אצטרך כלך פעם ללחוץ למטה תודה על הכול!

          1 Reply Last reply
          1
          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

            @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
            זה קורה גם בפורומים אחרים?
            אולי קשור לסינון?

            זה לא מגיב רק אחרי איזה 5 דקות כותב שגיאה
            וזה קורא רק פה לא בפורומים אחרים
            ושאני מתקנת תפוסטים זה מגיב לי בצורה מוזרה פשוט לא מגיב
            ואני לא היחידה שזה מגיב להם ככה
            ובעוקב זה נותן לי את הלב של העוקב אבל לא כותב שזה עוקב
            ובעצם זה לא עושה תפעולה שלו

            ל Offline
            ל Offline
            לינוי
            wrote on last edited by
            #8085

            @המחבל-המחופש צודקת מאה אחוז! גם לי זה קורה הרבה ממש מוזר זה בעייה בפורום הזה אם תוכלו לסדר!

            1 Reply Last reply
            0
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @ntz כן, זה נותן שגיאה רגילה.
              אי אפשר לערוך כלום, גם לא את הפרופיל ולא את התגובות.
              אין לי שמץ מה קורה בפורומים אחרים, אבל מה שכן שמתי לב שנראלי כל מי שיש לו את הבעיה הוא עם הסינון של אתרוג.
              למרות שיש פה עוד משתמשים עם אותה חסימה, ואין להם את השגיאה..
              נשמח שתסדר אתזה,
              תודה רבה🙏

              אתמול יום שלם, אחרי איזה כמעט חודשיים, עבד לי הלייקים בדיוק ליום..
              היום זה כבר אבוד😣

              N Offline
              N Offline
              ntz
              מנהל ראשי
              wrote on last edited by
              #8086

              @פונץ-בננה טוב, אם הבעיה באתרוג, אין לי כל כך מה לעשות.
              תפנו אליהם..
              השאלה אם באמת זה רק אתרוג.
              יש מישהו שיש לו בעיות והוא לא באתרוג?

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              פונץ' בננהפ מרבמ 2 Replies Last reply
              0
              • N ntz

                @פונץ-בננה טוב, אם הבעיה באתרוג, אין לי כל כך מה לעשות.
                תפנו אליהם..
                השאלה אם באמת זה רק אתרוג.
                יש מישהו שיש לו בעיות והוא לא באתרוג?

                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by
                #8087

                @ntz השאלה אם זה בכלל יכול להיות הבעיה, החסימה?
                כי יש פה עוד הרבה עם אתרוג שאין להם את השגיאה...

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                1 Reply Last reply
                0
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @פונץ-בננה נכון ניראה לי הבעיה פה זה אתרוג!!!!

                  כ.פ.כ Offline
                  כ.פ.כ Offline
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  wrote on last edited by
                  #8088

                  @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                  יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                  חכם_בלילהח N 2 Replies Last reply
                  1
                  • כ.פ.כ כ.פ.

                    @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                    יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                    חכם_בלילהח Offline
                    חכם_בלילהח Offline
                    חכם_בלילה
                    משתמש מומחה
                    wrote on last edited by
                    #8089

                    @כ-פ זה גם אצלי ברימון

                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                      יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                      N Offline
                      N Offline
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      wrote on last edited by
                      #8090

                      @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                      יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                      בסדר, זה בגלל הסינון וודאי.

                      @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @ntz השאלה אם זה בכלל יכול להיות הבעיה, החסימה?
                      כי יש פה עוד הרבה עם אתרוג שאין להם את השגיאה...

                      אני אומר כי אני לא רואה סיבה מצד ההגדרות באתר שחלק משתמשים יוגבלו וחלק לא.
                      לכן מאוד מסתבר לי שזה בגלל סינון.
                      אולי יש כמה מסלולים באתרוג? וזה הסיבה שלחלק יש בעיה וחלק לא?

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      פונץ' בננהפ כ.פ.כ 2 Replies Last reply
                      0
                      • N ntz

                        @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                        יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                        בסדר, זה בגלל הסינון וודאי.

                        @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @ntz השאלה אם זה בכלל יכול להיות הבעיה, החסימה?
                        כי יש פה עוד הרבה עם אתרוג שאין להם את השגיאה...

                        אני אומר כי אני לא רואה סיבה מצד ההגדרות באתר שחלק משתמשים יוגבלו וחלק לא.
                        לכן מאוד מסתבר לי שזה בגלל סינון.
                        אולי יש כמה מסלולים באתרוג? וזה הסיבה שלחלק יש בעיה וחלק לא?

                        פונץ' בננהפ Offline
                        פונץ' בננהפ Offline
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #8091

                        @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אולי יש כמה מסלולים באתרוג? וזה הסיבה שלחלק יש בעיה וחלק לא?

                        כן, יש מצב. אצלי זה הרמה הכי פתוחה..
                        לא יודעת מה יש לכולם.

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • N ntz

                          @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @המחבל-המחופש אני באתרוג ואין לי בעיות..........
                          יש רק בעיה אחת - שזה לא מציג תמונות שמעלים, רואים רק ריבוע פיצי שממנו אני מבינה שיש תמונה............

                          בסדר, זה בגלל הסינון וודאי.

                          @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @ntz השאלה אם זה בכלל יכול להיות הבעיה, החסימה?
                          כי יש פה עוד הרבה עם אתרוג שאין להם את השגיאה...

                          אני אומר כי אני לא רואה סיבה מצד ההגדרות באתר שחלק משתמשים יוגבלו וחלק לא.
                          לכן מאוד מסתבר לי שזה בגלל סינון.
                          אולי יש כמה מסלולים באתרוג? וזה הסיבה שלחלק יש בעיה וחלק לא?

                          כ.פ.כ Offline
                          כ.פ.כ Offline
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          wrote on last edited by
                          #8092

                          @ntz מאוד יכול להיות.
                          @המחבל-המחופש @לינוי אתם עם אתרוג פלוס או אתרוג רגיל?

                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                          המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                          0
                          • כ.פ.כ Offline
                            כ.פ.כ Offline
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            wrote on last edited by
                            #8093

                            מישהו יודע אם אפשר להגיב בנושא "שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה"? כאילו סתם תגובה ולא שיר.....

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                            0
                            • ahaA Offline
                              ahaA Offline
                              aha
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #8094

                              @ntz
                              גם לי יש את הבעיה של השמירה והעריכה ונתינת לייק
                              אז אתה ממליץ לפנות ישירות לאתרוג?

                              הרשמו כמנוים לערוץ

                              ahaA N 2 Replies Last reply
                              0
                              • ahaA aha

                                @ntz
                                גם לי יש את הבעיה של השמירה והעריכה ונתינת לייק
                                אז אתה ממליץ לפנות ישירות לאתרוג?

                                ahaA Offline
                                ahaA Offline
                                aha
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #8095

                                @aha
                                גם הרבה זמן אני מנסה לערוך את החתימה ולא הולך לי

                                הרשמו כמנוים לערוץ

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  מישהו יודע אם אפשר להגיב בנושא "שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה"? כאילו סתם תגובה ולא שיר.....

                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #8096

                                  @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  מישהו יודע אם אפשר להגיב בנושא "שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה"? כאילו סתם תגובה ולא שיר.....

                                  אי אפשר..
                                  אין שום שרשור תגובה לשירים פתוח?
                                  @טיטו אמר שיפתח..

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  מתויגתמ 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • AVITAL 1A AVITAL 1

                                    @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    מישהו יודע אם אפשר להגיב בנושא "שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה"? כאילו סתם תגובה ולא שיר.....

                                    אי אפשר..
                                    אין שום שרשור תגובה לשירים פתוח?
                                    @טיטו אמר שיפתח..

                                    מתויגתמ Offline
                                    מתויגתמ Offline
                                    מתויגת
                                    wrote on last edited by
                                    #8097

                                    @AVITAL-1 @כ-פ
                                    יש את זה:
                                    https://miktzav.com/topic/3447/%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93?_=1678046696240

                                    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                    ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                    טיטוט 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • מתויגתמ מתויגת

                                      @AVITAL-1 @כ-פ
                                      יש את זה:
                                      https://miktzav.com/topic/3447/%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93?_=1678046696240

                                      טיטוט Offline
                                      טיטוט Offline
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      wrote on last edited by טיטו
                                      #8098

                                      @מתויגת זה נושא שמיועד לדיון על שאלות ותשובות בענייני כתיבה ולא על השירים שכבר נכתבו פה.
                                      פתחתי את הנושא המקורי.
                                      @AVITAL-1

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      מתויגתמ ל 2 Replies Last reply
                                      3
                                      • טיטוט טיטו

                                        @מתויגת זה נושא שמיועד לדיון על שאלות ותשובות בענייני כתיבה ולא על השירים שכבר נכתבו פה.
                                        פתחתי את הנושא המקורי.
                                        @AVITAL-1

                                        מתויגתמ Offline
                                        מתויגתמ Offline
                                        מתויגת
                                        wrote on last edited by
                                        #8099

                                        @טיטו אפשר קישור?

                                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                        טיטוט 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • מתויגתמ מתויגת

                                          @טיטו אפשר קישור?

                                          טיטוט Offline
                                          טיטוט Offline
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          wrote on last edited by
                                          #8100

                                          @מתויגת https://miktzav.com/topic/3175/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%90%D7%94%D7%91%D7%AA%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D/489

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול