אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי איזה 200 פלוס
ממש לא!!
לי זה נפתח מ 100 + בערך
ולעוד הרבה שמעתי שנפתח כמוני -
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי איזה 200 פלוס
ממש לא!!
לי זה נפתח מ 100 + בערך
ולעוד הרבה שמעתי שנפתח כמוני@יונתן-פ
אני כבר לא זוכר מתי זה נפתח לי
אבל זה הבערך כל הזמן מעלים את זה@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שמעון-2 נוו מה עשתי עכשיו?
סליחה לא שמתי לב לתיוג אני ימחק!
-
אני לא מבין למה אני כותב פוסט וכאילו חסמו אותי ואז אני רואה שזה נשלח עם המון איקסים
בעקיבא תורג'מן
@צוות-פיקוח -
אני לא מבין למה אני כותב פוסט וכאילו חסמו אותי ואז אני רואה שזה נשלח עם המון איקסים
בעקיבא תורג'מן
@צוות-פיקוח@דוד-ירושלמי-בנשמה רשמת שם מילה שבעייתית כנראה מצד נטפרי, נסה לצנזר.
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה רשמת שם מילה שבעייתית כנראה מצד נטפרי, נסה לצנזר.
@הלב-שלי אה אוקי תודה רבה על כל הפורום וכו'
-
מישהו יודע, איך אפשר לעשות רווח בין שורה לשורה?
(לא עובד לי עם ENTER) -
מישהו יודע, איך אפשר לעשות רווח בין שורה לשורה?
(לא עובד לי עם ENTER)@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה פשוט תלחצי על הרווח עד שזה יורד שורה
-
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.
-
@צוות-פיקוח אפשר לפתוח את הנושא של בנצי קלצקין?
-
@צוות-פיקוח אפשר לפתוח את הנושא של בנצי קלצקין?
@דודו-בלוקה אפשר קישור?
-
@דודו-בלוקה אפשר קישור?
@טיטו https://miktzav.com/topic/861/%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%A0%D7%A6%D7%99-%D7%A7%D7%9C%D7%A6%D7%A7%D7%99%D7%9F/642?_=1680195322901
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

גם אצלי זה ככה
-
@טיטו https://miktzav.com/topic/861/%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%A0%D7%A6%D7%99-%D7%A7%D7%9C%D7%A6%D7%A7%D7%99%D7%9F/642?_=1680195322901
@דודו-בלוקה אני חושב שכדאי לתת לזה עוד כמה ימים, הכמות ספאם שם מטורפת ובגלל הבר מצווה שלו עכשיו זה יחזור על עצמו
-
@דודו-בלוקה אפשר קישור?
This post is deleted! -
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@אייצ-ית ???
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@אייצ-ית ???
@גיטרה-חשמלית-0
עיין כאן.
https://miktzav.com/topic/8582/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%95%D7%94%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A7-%D7%A7%D7%A6%D7%AA/8
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login