אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@אייצ-ית ???
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בקשר למה שכתבה @אייצ-ית -כאן- רציתי לשאול מדוע לי יש סמל של צ'אט אך כשאני מנסה לפתוח אותו קופצת הודעה "הצאט חסום לך..."
תעשה 'צפה בכל הצאטים'.

@אייצ-ית ???
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גיטרה-חשמלית-0
עיין כאן.
https://miktzav.com/topic/8582/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%95%D7%94%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A7-%D7%A7%D7%A6%D7%AA/8תשלח פניה לניהול אטפל בזה שם אם לא עובד עדין.
-
מישהו יודע למה אני מקבל התראה באתר [לא במייל ] על כל מיני פוסטים חדשים וזה לא בכול נושא אלא נגיד בנושא של בנצי קלצקין ואני לא עוקב שם ואני רוצה לקבל התראה רק אם המשתמשים שאני עוקב אחרהם פירסמו הודעה או אם לייקו אותי אשמח לתגובה מהירה
-
מישהו יודע למה אני מקבל התראה באתר [לא במייל ] על כל מיני פוסטים חדשים וזה לא בכול נושא אלא נגיד בנושא של בנצי קלצקין ואני לא עוקב שם ואני רוצה לקבל התראה רק אם המשתמשים שאני עוקב אחרהם פירסמו הודעה או אם לייקו אותי אשמח לתגובה מהירה
@דוד-ירושלמי-בנשמה תנסה לבדוק ת'הגדרות שלך
-
מישהו יודע למה אני מקבל התראה באתר [לא במייל ] על כל מיני פוסטים חדשים וזה לא בכול נושא אלא נגיד בנושא של בנצי קלצקין ואני לא עוקב שם ואני רוצה לקבל התראה רק אם המשתמשים שאני עוקב אחרהם פירסמו הודעה או אם לייקו אותי אשמח לתגובה מהירה
This post is deleted! -
This post is deleted!
-
@גיטרה-חשמלית-0
צפה כאן -
איפה מגיבים על השירים בנושא "שירים לכתיבה וקריאה...."?
-
@כ-פ https://miktzav.com/topic/3175/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%90%D7%94%D7%91%D7%AA%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1680378669474
-
היי לכולם רציתי לשאול איך שולחים שיר בקובץ mp3 ??
ועוד שאלה למה כשאני מעלה עם כוכביות אז זה עדיין חסום? -
היי לכולם רציתי לשאול איך שולחים שיר בקובץ mp3 ??
ועוד שאלה למה כשאני מעלה עם כוכביות אז זה עדיין חסום? -
@צוות-פיקוח מותר לי לבקש פלייבק של זמר חילוני, שהשיר בסדר?
-
היי לכולם רציתי לשאול איך שולחים שיר בקובץ mp3 ??
ועוד שאלה למה כשאני מעלה עם כוכביות אז זה עדיין חסום? -
@צוות-פיקוח מותר לי לבקש פלייבק של זמר חילוני, שהשיר בסדר?
@פונץ-בננה בכללי כן כי מצאתי כאן הרבה קישורים של זמרים חילונים שהשיר טוב ולא חסמו אותם
-
@צוות-פיקוח מותר לי לבקש פלייבק של זמר חילוני, שהשיר בסדר?
@פונץ-בננה ניראה לי שזה תלוי איזה שיר
-
@פונץ-בננה בכללי כן כי מצאתי כאן הרבה קישורים של זמרים חילונים שהשיר טוב ולא חסמו אותם
-
@לוזר הקישורים היו בעבר לפני שנאסר הדבר באופן גורף, לגבי פלייבקים אם זה שיר בסדר ויש לו קאברים דתיים אני לא רואה בזה בעיה מעבר לזה נכוו לעכשיו אסור, אני אברר בפיקוח אולי יש מקום להתיר את זה ספציפית לפלייבקים.
-
@צוות-פיקוח
איך אני משנה שם?
(שלחתי פנייה לניהול... לא ענו לי) -
@איללוש נכון לעכשיו אני מבין שזה נעול עקב כך שזה נושא לבנות, אני לא חושב שזה נושא שראוי לדבר בפורום שיש בו גברים וכמובן לא כשזה גורר תגובות בסגנון "אני הייתי בכך וכך וישבתי שם" או "ההיא שרה יפה, ההיא ככה" וכדו'.
אנחנו פורום חרדי ומעורב, אני לא יודע מי נעל אבל מבין את זה...
@עובד-ה-0 לא ניתן לשנות שם, אלא אם כן יש בשם דברים לא ראויים שבמקרים כאלה אנחנו משנים גם בלי לבקש, זה ההוראות מההנהלה, אם שלחת פניה לניהול כנראה שנענה לך שם, זה לוקח לפעמים זמן, לא תמיד יש פניות לטפל בזה.
ואם כבר כתבתי אז כל המשתמשים שרוצים לשנות שם, אין סיבה לפנות לניהול כי לא ניתן לשנות, רק במקרים חריגים.
גם לגבי ההמתנה לטיפול, אנחנו משתדלים כמה שיותר לטפל לכם בפניות בזמן המרבי כדי שלא תאלצו לחכות, אין סיבה לחזור על זה כמה וכמה פעמים
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login