Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @שמעון-2 בסדר גמור תודה!!
    (ושאתה אומר לשלוח את זה הכוונה לצוות פיקוח או לנטפרי?...)

    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #8381

    @חכם_בלילה לשלוח לבדיקה בנטפרי!

    1 Reply Last reply
    0
    • מחפשת שם מגניבמ Offline
      מחפשת שם מגניבמ Offline
      מחפשת שם מגניב
      wrote on last edited by
      #8382

      הי
      אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
      איך מתחילים לעקוב אחרי מישהו?

      המאסטרו הנסתרה ד 2 Replies Last reply
      0
      • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

        הי
        אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
        איך מתחילים לעקוב אחרי מישהו?

        המאסטרו הנסתרה Offline
        המאסטרו הנסתרה Offline
        המאסטרו הנסתר
        משתמש מומחה
        wrote on last edited by
        #8383

        @מחפשת-שם-מגניב נכנסים לפרופיל של אותו משתמש, וליד התמונת פרופיל, יש עיגול ירוק עם פלוס, לוחצים על זה פעם אחת בלבד

        1 Reply Last reply
        1
        • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

          הי
          אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
          איך מתחילים לעקוב אחרי מישהו?

          ד Offline
          ד Offline
          דוד ירושלמי בנשמה
          wrote on last edited by
          #8384

          @מחפשת-שם-מגניב אפשר גם סתם להניח את העכבר על הפרופיל לא צריך להיכנס דווקא ויש שם אפשרות לעקוב

          1 Reply Last reply
          1
          • עובד ה' 0ע Offline
            עובד ה' 0ע Offline
            עובד ה' 0
            wrote on last edited by
            #8385

            @צוות-פיקוח
            קודם כל, תודה רבה על כל העבודת קודש שאתם עושים בחסימת משתמשים שהורסים את הרמה של הפורום
            ותודה שביטלתם את הצ'אט ועוד ועוד...
            ( מי כמוני יודע...)
            אבל יש משהו שנראה לי מעט הורס את יוקרתו של הפורום, העניין הוא שישנם תגובות שאם היו נכתבות לפני שנה בערך היו נמחקות מיד (למיטב זכרוני) אך עכשיו יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
            אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...
            בתודה והערכה גדולה - @ילד-חוכם

            מוזיקהמ 1 Reply Last reply
            3
            • עובד ה' 0ע עובד ה' 0

              @צוות-פיקוח
              קודם כל, תודה רבה על כל העבודת קודש שאתם עושים בחסימת משתמשים שהורסים את הרמה של הפורום
              ותודה שביטלתם את הצ'אט ועוד ועוד...
              ( מי כמוני יודע...)
              אבל יש משהו שנראה לי מעט הורס את יוקרתו של הפורום, העניין הוא שישנם תגובות שאם היו נכתבות לפני שנה בערך היו נמחקות מיד (למיטב זכרוני) אך עכשיו יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
              אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...
              בתודה והערכה גדולה - @ילד-חוכם

              מוזיקהמ Offline
              מוזיקהמ Offline
              מוזיקה
              wrote on last edited by מוזיקה
              #8386

              @עובד-ה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
              אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...

              בשביל שנבין על מה אתה מדבר, נשמח לקבל דוגמאות ספציפות של דברים כאלו...

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              עובד ה' 0ע מ 2 Replies Last reply
              0
              • מוזיקהמ מוזיקה

                @עובד-ה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
                אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...

                בשביל שנבין על מה אתה מדבר, נשמח לקבל דוגמאות ספציפות של דברים כאלו...

                עובד ה' 0ע Offline
                עובד ה' 0ע Offline
                עובד ה' 0
                wrote on last edited by
                #8387

                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                נשמח לקבל

                אני מעדיף לא על גבי הפורום...

                מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                0
                • עובד ה' 0ע עובד ה' 0

                  @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  נשמח לקבל

                  אני מעדיף לא על גבי הפורום...

                  מוזיקהמ Offline
                  מוזיקהמ Offline
                  מוזיקה
                  wrote on last edited by
                  #8388

                  @עובד-ה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  נשמח לקבל

                  אני מעדיף לא על גבי הפורום...

                  שלח עכשיו פניה לניהול, אני אבדוק

                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • כ.פ.כ Offline
                    כ.פ.כ Offline
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    wrote on last edited by
                    #8389

                    גם לכם קרה?

                    28bf27b7-0e91-4d19-a287-a762e9bfc911-image.png

                    כל פעם שאני פותחת דף כלשהו באתר אני צריכה לרענן כמה פעמים עד שנפתח........

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    ארי רוזנבלטא 1 Reply Last reply
                    1
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      גם לכם קרה?

                      28bf27b7-0e91-4d19-a287-a762e9bfc911-image.png

                      כל פעם שאני פותחת דף כלשהו באתר אני צריכה לרענן כמה פעמים עד שנפתח........

                      ארי רוזנבלטא Offline
                      ארי רוזנבלטא Offline
                      ארי רוזנבלט
                      wrote on last edited by
                      #8390

                      @כ-פ
                      קורא בד"כ בשעות עומס על האתר [אחה"צ]

                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • ג Offline
                        ג Offline
                        גיטריסט
                        wrote on last edited by
                        #8391

                        שלום.
                        רציתי לשאול כאן למה בנושא שכתבתי כאן שביקשתי מי שיכול להוריד לי משם תוכנה, לא זכיתי לקבל שום היתיחסות לנושא אף שהעלתי אותו לא פעם והמתנה בת כמה ימים
                        נכון שאף אחד לא חייב לי שום דבר אבל אני רוצה להבין מה קורה כאן כי על פי מה שראיתי בפורום עד כה החבר'ה באמת אוהבים לעזור בכל שאלה ובקשה ומענה שניתן כאן הוא מיידי מקצועי וממוקד ולכן אני מנסה להבין מה התקר פה כתבתי משהו אסור? החבר'ה מפחדים מוירוסים? (ואם כן, לא חושב שיש מקום לדאגה זה אתר רשמי כמו מיקרוסופט)
                        אני פשוט חייב (על גבול הנואש... ) להשיג את התוכנה ע''מ להתקדם, ולכן אם מישהו יוכל לתת לי היתיחסות ומענה לנושא אשמח מאוד מאוד
                        תודה רבה

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                          לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                          יש לך שאלות על האתר?
                          נושאים שלא ברורים?
                          זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                          וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                          אילן פא Offline
                          אילן פא Offline
                          אילן פ
                          wrote on last edited by
                          #8392

                          @אייצ-ית
                          יש לי כמה שאלות שעד עכשיו לא ברור לי --בנושא השתמשות באתר
                          1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?
                          2- איך מתייגים ?
                          3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק
                          4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל
                          5- חג שמח !

                          כ.פ.כ יונתן פי עובד ה' 0ע N 4 Replies Last reply
                          0
                          • אילן פא אילן פ

                            @אייצ-ית
                            יש לי כמה שאלות שעד עכשיו לא ברור לי --בנושא השתמשות באתר
                            1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?
                            2- איך מתייגים ?
                            3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק
                            4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל
                            5- חג שמח !

                            כ.פ.כ Offline
                            כ.פ.כ Offline
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            wrote on last edited by
                            #8393

                            @אילן-פ אפשר לענות אפילו שאני לא אייצ'ית?

                            1. תוכל לשנות בהגדרות של הפרופיל למעלה - לחיצה על העיגול של הפרופיל, ויש לך כמה אופציות - מנותק, מחובר וכו'.

                            2. תיוג נעשה ע"י @ (שיפט + 2) ואז את השם של מי שאתה רוצה להזכיר / לתייג, למשל @אילן-פ

                            3. מורחק - ישנם משתמשים שלא משתמשים איך שצריך באתר ופשוט גורמים להרחקתם - מרחיקים אותם מהאתר, פשוטו כמשמעו.

                            4. יש את הבעיה הזו לפחות פעמיים לכל אחד מהמשתמשים פה, תתייג את @ntz והוא מטפל בכאלו בעיות.

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • אילן פא אילן פ

                              @אייצ-ית
                              יש לי כמה שאלות שעד עכשיו לא ברור לי --בנושא השתמשות באתר
                              1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?
                              2- איך מתייגים ?
                              3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק
                              4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל
                              5- חג שמח !

                              יונתן פי Offline
                              יונתן פי Offline
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by יונתן פ
                              #8394

                              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?

                              71bfc15e-1ff8-4375-b271-2ca547c6033f-image.png
                              בכפתור החמישי כתוב מוסתר זה בעצם מנתק את הנקודה אפילו שאתה נמצא בפורום זה מראה כאילו שאתה לא נמצא

                              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              2- איך מתייגים ?

                              לוחצים @ ואז את השם וזה מתייג

                              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק

                              יש אנשים שלדוגמא שלחו מייל שזה אסור או עשו ספאם או אמרו מילים לא כל כך מתאימות לפורום וכ'ו אז צוות הפיקוח מרחיק אותם לזמן והם לא יכולים לשלוח הודעות עד סוף זמן ההרחקה

                              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל

                              זה אני לא יודע, מוזר צריך ש @צוות-פיקוח יטפל
                              חג שמח!!

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • ה Offline
                                ה Offline
                                הגיטריסת
                                wrote on last edited by
                                #8395

                                יש לי שאלה שאני נכנס לנושא אני רואה את החומר הישן ?

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • ה Offline
                                  ה Offline
                                  הגיטריסת
                                  wrote on last edited by
                                  #8396

                                  עוד שאלה איך עושים ספאם?

                                  המחבל המחופשה המאסטרו הנסתרה 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • ה הגיטריסת

                                    עוד שאלה איך עושים ספאם?

                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופש
                                    wrote on last edited by
                                    #8397

                                    @הגיטריסת א. כן את רואה את החומר הישן
                                    ב, סספאם ניהיה מי הודעות לא קשורות לנושא שמעלים סתם
                                    או כל דבר שלא קשור למוזיקה בקיצור על תעשי ספאם
                                    ג. עדיף לא לעשות 2 פוסטים רצוף זה גם עושה ספאם

                                    ברוכה הבאה לפורום☺️☺️

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    ה 1 Reply Last reply
                                    3
                                    • ה הגיטריסת

                                      עוד שאלה איך עושים ספאם?

                                      המאסטרו הנסתרה Offline
                                      המאסטרו הנסתרה Offline
                                      המאסטרו הנסתר
                                      משתמש מומחה
                                      wrote on last edited by
                                      #8398
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                        @הגיטריסת א. כן את רואה את החומר הישן
                                        ב, סספאם ניהיה מי הודעות לא קשורות לנושא שמעלים סתם
                                        או כל דבר שלא קשור למוזיקה בקיצור על תעשי ספאם
                                        ג. עדיף לא לעשות 2 פוסטים רצוף זה גם עושה ספאם

                                        ברוכה הבאה לפורום☺️☺️

                                        ה Offline
                                        ה Offline
                                        הגיטריסת
                                        wrote on last edited by
                                        #8399

                                        @המחבל-המחופש תודה!
                                        ואם אני רוצה את החומר החדש?

                                        יונתן פי 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • ה הגיטריסת

                                          @המחבל-המחופש תודה!
                                          ואם אני רוצה את החומר החדש?

                                          יונתן פי Offline
                                          יונתן פי Offline
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by
                                          #8400

                                          @הגיטריסת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          ואם אני רוצה את החומר החדש?

                                          אז לוחצים על החיצים איפה שמופיע מספר ההודעות בצד ימין {בחץ שכלפי מעלה}
                                          ואם את רוצה שתמיד תראי את החומר החדש תחילה תלחצי בשני חיצים שצמוד לתגובה ושם תשני
                                          ב.ה.צ.ל.ח.ה.

                                          כשאין אמונה אין תשובות!
                                          כשיש אמונה אין שאלות!
                                          חפץ חיים.

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול