Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • חיה בקליפח חיה בקליפ

    @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
    אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

    תפתח על זה נושא
    הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגים

    דניאל 0ד Offline
    דניאל 0ד Offline
    דניאל 0
    wrote on last edited by
    #8781

    @חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
    אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

    תפתח על זה נושא
    הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגים

    הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון

    S 1 Reply Last reply
    0
    • דניאל 0ד דניאל 0

      מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
      אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

      ברוריהב Offline
      ברוריהב Offline
      ברוריה
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8782
      This post is deleted!
      דניאל 0ד 1 Reply Last reply
      1
      • ברוריהב ברוריה

        This post is deleted!

        דניאל 0ד Offline
        דניאל 0ד Offline
        דניאל 0
        wrote on last edited by
        #8783
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        2
        • י Offline
          י Offline
          יהודה n
          wrote on last edited by
          #8784

          יש למישהו מושג מי זה הזמר 'אמיר והבה'
          והאם הוא מותר בפורום ?
          (בגוגל ראיתי שיצאו לו כמה שירים {כנראה אלבום} והשמות של השירים נשמעים ממש חרדים)

          מוזיקה זה כמו יין
          זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
          אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

          1 Reply Last reply
          0
          • דניאל 0ד Offline
            דניאל 0ד Offline
            דניאל 0
            wrote on last edited by דניאל 0
            #8785

            מתוך תוצאה בגוגל של חיפוש [האתר עצמו לא נפתח]
            חברי ההרכב "אשיחה נגינתי" הם האחים, אמיר ושי והבה, מוזיקאים בעלי תשובה מעל 20 שנה. אלבומם הראשון "תורת קצה", יצא בימים אלה, מתוכו אפשר למצוא 6 שירים בערוץ ...

            י 1 Reply Last reply
            1
            • דניאל 0ד דניאל 0

              מתוך תוצאה בגוגל של חיפוש [האתר עצמו לא נפתח]
              חברי ההרכב "אשיחה נגינתי" הם האחים, אמיר ושי והבה, מוזיקאים בעלי תשובה מעל 20 שנה. אלבומם הראשון "תורת קצה", יצא בימים אלה, מתוכו אפשר למצוא 6 שירים בערוץ ...

              י Offline
              י Offline
              יהודה n
              wrote on last edited by יהודה n
              #8786

              @דניאל-0 ידוע לך אם הם מתאימים לפורום ?
              שמעת אולי איזה שיר שלהם ?

              מוזיקה זה כמו יין
              זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
              אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

              דניאל 0ד 1 Reply Last reply
              1
              • י יהודה n

                @דניאל-0 ידוע לך אם הם מתאימים לפורום ?
                שמעת אולי איזה שיר שלהם ?

                דניאל 0ד Offline
                דניאל 0ד Offline
                דניאל 0
                wrote on last edited by דניאל 0
                #8787

                @יהודה-n יש כמה שירים שלו באתר וידאו טוב אבל לא יכלתי לשמוע כי אנחנו בעומר.. ויש לו חזות חרדית
                אך האתר הרשמי שלו חסום בנטפרי
                הנה מילים של שירו כביש 1
                כביש 1 - אמיר והבה
                כביש 1
                מילים ולחן - אמיר והבה

                פותח רדיו במכונית
                פותח קצת חלון לנשום את האוויר
                הכביש מהיר כל כך מוזר
                כל השירים נשמעים אותו דבר

                על כביש 1 בוחר נתיב
                כל היום ירושלים - תל אביב
                וכל הדרך לעצמי אני אומר
                "אתה חצי נכנע, חצי לא מוותר"

                תמיד על כביש 1
                נוסע לבד
                תמיד על כביש 1
                אתה יודע לבד

                כל כך עייף
                כמעט חצות
                בהלוך ובחזור אותם אורות
                מוריד לאט את הרכב לעפר
                מוריד כסא ונרדם עד המחר
                בחלומי הלב שואל

                "תגיד אתה מיהודה או ישראל"

                מרים כסא ומתעורר..
                תמיד על כביש 1
                נוסע לבד
                תמיד על כביש 1
                אתה יודע לבד.

                אמיר והבה - שירה, גיטרות.
                שי והבה - גיטרות.
                אבי יפרח - בס.
                נתי אוחנה - תופים.

                הפקה מוזיקלית - אמיר והבה.

                הקלטות גיטרות ושירה אולפני "הקליניקה".
                טכנאי הקלטה - רמי והבה.

                טכנאי מיקס ומאסטרינג - יהונתן דנינו אולפני "ברדו"

                עיצוב עטיפה - דוד יהונתן והבה.

                1 Reply Last reply
                1
                • ר Offline
                  ר Offline
                  רוחלה כהן
                  wrote on last edited by
                  #8788

                  אם יש לאחד מאנשי הצוות אפשרות להעלות רשימה של דברים שנפתחים בפורום ומתי
                  לדוגמא- "משתמש ותיק" וכו
                  אפשר לפתוח על זה נושא בקצב של הנושאים כאן..😊

                  שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                  (יובל סטופל)❣️

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • מוזיקה זה בדםמ Offline
                    מוזיקה זה בדםמ Offline
                    מוזיקה זה בדם
                    wrote on last edited by מוזיקה זה בדם
                    #8789

                    חברים , מכמה מוניטין אפשרי להוסיף משפט לפרופיל??

                    שרי 0ש 1 Reply Last reply
                    0
                    • מוזיקה זה בדםמ מוזיקה זה בדם

                      חברים , מכמה מוניטין אפשרי להוסיף משפט לפרופיל??

                      שרי 0ש Offline
                      שרי 0ש Offline
                      שרי 0
                      wrote on last edited by
                      #8790

                      @מוזיקה-זה-בדם אני חושבת שכתבו פה 150, אני לא בטוחה..

                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • דניאל 0ד דניאל 0

                        @חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
                        אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

                        תפתח על זה נושא
                        הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגים

                        הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון

                        S Offline
                        S Offline
                        shoval
                        wrote on last edited by
                        #8791

                        @דניאל-0

                        הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון

                        אני מבינה ששגיאות כתיב צורמות לך, וזה בסדר.
                        אבל כדאי ומתבקש שלא תתקנו את המשתמשים או תתנו להם עצות בנידון. מן הסתם היו כמה לפניכם שניסו, ללא הצלחה.
                        וזה לא נראה לי נעים כשמעירים בפורום על דברים מהסוג הזה.(חוץ מזה ששגיאות כתיב לא קשורות לאינטליגנציה)

                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                        דניאל 0ד 1 Reply Last reply
                        1
                        • S shoval

                          @דניאל-0

                          הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון

                          אני מבינה ששגיאות כתיב צורמות לך, וזה בסדר.
                          אבל כדאי ומתבקש שלא תתקנו את המשתמשים או תתנו להם עצות בנידון. מן הסתם היו כמה לפניכם שניסו, ללא הצלחה.
                          וזה לא נראה לי נעים כשמעירים בפורום על דברים מהסוג הזה.(חוץ מזה ששגיאות כתיב לא קשורות לאינטליגנציה)

                          דניאל 0ד Offline
                          דניאל 0ד Offline
                          דניאל 0
                          wrote on last edited by
                          #8792

                          @shoval צודקת

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • א Offline
                            א Offline
                            איללוש
                            wrote on last edited by
                            #8793

                            תגידו מה זה אומר חתימה?(בפרופיל)

                            "אין בן אדם רע-
                            יש בן אדם שרע לו!!!"

                            י הדריה 2 Replies Last reply
                            0
                            • א איללוש

                              תגידו מה זה אומר חתימה?(בפרופיל)

                              י Offline
                              י Offline
                              יהודה n
                              wrote on last edited by
                              #8794

                              @איללוש יש משתמשים שבתחתית כל פוסט שלהם בצד ימין למטה יש חתימה עם משפט שהם כותבים

                              מוזיקה זה כמו יין
                              זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                              אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • א איללוש

                                תגידו מה זה אומר חתימה?(בפרופיל)

                                הדריה Offline
                                הדריה Offline
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                wrote on last edited by הדרי
                                #8795

                                @איללוש זה המשפט👃 שיש לי למעטה

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                שימי המוזיקליש 1 Reply Last reply
                                0
                                • הדריה הדרי

                                  @איללוש זה המשפט👃 שיש לי למעטה

                                  שימי המוזיקליש Offline
                                  שימי המוזיקליש Offline
                                  שימי המוזיקלי
                                  wrote on last edited by
                                  #8796

                                  @הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?

                                  מ 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • שימי המוזיקליש שימי המוזיקלי

                                    @הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?

                                    מ Offline
                                    מ Offline
                                    משה 0527
                                    wrote on last edited by משה 0527
                                    #8797

                                    @שימי-המוזיקלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?

                                    תמתין עוד קצת יעלה לך המוניטין ל כ 150
                                    וזה יפתח לך

                                    ולך @דניאל-0
                                    הלוואי ותצליח לגרום שאנשים שניה לפני ששולחים פוסט יבדקו האם אין שגיאות כתיב
                                    כי זה נורא מחרפן כל השגיאות כתיב אמנם היה זה יחסית סביר
                                    למה שהיה לפני תקופה שגיאות על ימין ושמאל

                                    שימי המוזיקליש 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • מ משה 0527

                                      @שימי-המוזיקלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?

                                      תמתין עוד קצת יעלה לך המוניטין ל כ 150
                                      וזה יפתח לך

                                      ולך @דניאל-0
                                      הלוואי ותצליח לגרום שאנשים שניה לפני ששולחים פוסט יבדקו האם אין שגיאות כתיב
                                      כי זה נורא מחרפן כל השגיאות כתיב אמנם היה זה יחסית סביר
                                      למה שהיה לפני תקופה שגיאות על ימין ושמאל

                                      שימי המוזיקליש Offline
                                      שימי המוזיקליש Offline
                                      שימי המוזיקלי
                                      wrote on last edited by
                                      #8798

                                      @משה-0527 סתם שאלה איך עולה המוניטין?

                                      י 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • שימי המוזיקליש שימי המוזיקלי

                                        @משה-0527 סתם שאלה איך עולה המוניטין?

                                        י Offline
                                        י Offline
                                        יהודה n
                                        wrote on last edited by
                                        #8799

                                        @שימי-המוזיקלי כל לייק שנותנים לך מעלה מוניטין אחד

                                        מוזיקה זה כמו יין
                                        זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                        אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                        שימי המוזיקליש 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • י יהודה n

                                          @שימי-המוזיקלי כל לייק שנותנים לך מעלה מוניטין אחד

                                          שימי המוזיקליש Offline
                                          שימי המוזיקליש Offline
                                          שימי המוזיקלי
                                          wrote on last edited by
                                          #8800
                                          This post is deleted!
                                          יוסי rי מ 2 Replies Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול