אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ותפתח על זה נושא
הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגים@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ותפתח על זה נושא
הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגיםהפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון
-
מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''וThis post is deleted! -
מתוך תוצאה בגוגל של חיפוש [האתר עצמו לא נפתח]
חברי ההרכב "אשיחה נגינתי" הם האחים, אמיר ושי והבה, מוזיקאים בעלי תשובה מעל 20 שנה. אלבומם הראשון "תורת קצה", יצא בימים אלה, מתוכו אפשר למצוא 6 שירים בערוץ ... -
@יהודה-n יש כמה שירים שלו באתר וידאו טוב אבל לא יכלתי לשמוע כי אנחנו בעומר.. ויש לו חזות חרדית
אך האתר הרשמי שלו חסום בנטפרי
הנה מילים של שירו כביש 1
כביש 1 - אמיר והבה
כביש 1
מילים ולחן - אמיר והבהפותח רדיו במכונית
פותח קצת חלון לנשום את האוויר
הכביש מהיר כל כך מוזר
כל השירים נשמעים אותו דברעל כביש 1 בוחר נתיב
כל היום ירושלים - תל אביב
וכל הדרך לעצמי אני אומר
"אתה חצי נכנע, חצי לא מוותר"תמיד על כביש 1
נוסע לבד
תמיד על כביש 1
אתה יודע לבדכל כך עייף
כמעט חצות
בהלוך ובחזור אותם אורות
מוריד לאט את הרכב לעפר
מוריד כסא ונרדם עד המחר
בחלומי הלב שואל"תגיד אתה מיהודה או ישראל"
מרים כסא ומתעורר..
תמיד על כביש 1
נוסע לבד
תמיד על כביש 1
אתה יודע לבד.אמיר והבה - שירה, גיטרות.
שי והבה - גיטרות.
אבי יפרח - בס.
נתי אוחנה - תופים.הפקה מוזיקלית - אמיר והבה.
הקלטות גיטרות ושירה אולפני "הקליניקה".
טכנאי הקלטה - רמי והבה.טכנאי מיקס ומאסטרינג - יהונתן דנינו אולפני "ברדו"
עיצוב עטיפה - דוד יהונתן והבה.
-
חברים , מכמה מוניטין אפשרי להוסיף משפט לפרופיל??
-
חברים , מכמה מוניטין אפשרי להוסיף משפט לפרופיל??
@מוזיקה-זה-בדם אני חושבת שכתבו פה 150, אני לא בטוחה..
-
@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ותפתח על זה נושא
הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגיםהפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון
הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון
אני מבינה ששגיאות כתיב צורמות לך, וזה בסדר.
אבל כדאי ומתבקש שלא תתקנו את המשתמשים או תתנו להם עצות בנידון. מן הסתם היו כמה לפניכם שניסו, ללא הצלחה.
וזה לא נראה לי נעים כשמעירים בפורום על דברים מהסוג הזה.(חוץ מזה ששגיאות כתיב לא קשורות לאינטליגנציה) -
הפוסט שלי היה עצוב עם נגיעות של תקווה אני מקווה שמי שצריך יראה פה את הדיון
אני מבינה ששגיאות כתיב צורמות לך, וזה בסדר.
אבל כדאי ומתבקש שלא תתקנו את המשתמשים או תתנו להם עצות בנידון. מן הסתם היו כמה לפניכם שניסו, ללא הצלחה.
וזה לא נראה לי נעים כשמעירים בפורום על דברים מהסוג הזה.(חוץ מזה ששגיאות כתיב לא קשורות לאינטליגנציה) -
@הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?
-
@הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?
@שימי-המוזיקלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?
תמתין עוד קצת יעלה לך המוניטין ל כ 150
וזה יפתח לךולך @דניאל-0
הלוואי ותצליח לגרום שאנשים שניה לפני ששולחים פוסט יבדקו האם אין שגיאות כתיב
כי זה נורא מחרפן כל השגיאות כתיב אמנם היה זה יחסית סביר
למה שהיה לפני תקופה שגיאות על ימין ושמאל -
@שימי-המוזיקלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הדרי וואלה חמוד.... ואיך עושים את זה?
תמתין עוד קצת יעלה לך המוניטין ל כ 150
וזה יפתח לךולך @דניאל-0
הלוואי ותצליח לגרום שאנשים שניה לפני ששולחים פוסט יבדקו האם אין שגיאות כתיב
כי זה נורא מחרפן כל השגיאות כתיב אמנם היה זה יחסית סביר
למה שהיה לפני תקופה שגיאות על ימין ושמאל@משה-0527 סתם שאלה איך עולה המוניטין?
-
@משה-0527 סתם שאלה איך עולה המוניטין?
@שימי-המוזיקלי כל לייק שנותנים לך מעלה מוניטין אחד
-
@שימי-המוזיקלי כל לייק שנותנים לך מעלה מוניטין אחד
This post is deleted!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login

שיש לי למעטה