Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • S shoval

    @טיטו תודה על ההסבר. וכן על העבודה הרבה עמ"נ לתת לנו ,המשתמשים את המיטב.
    לא מובן מאליו בכלל!!!
    תרשה לי לחלוק על דעתך בעניין,
    אני חושבת שמי שתותח בכתיבה תמיד יעלה שירים על רמה, וכן להיפך.(כמובן שמשתפשפים, והרמה של כל משתמש עולה בהדרגה מהמקום בו התחיל)
    אותי אישית זה ממש מבאס כי יש כאן כמה משתמשים שהכתיבה שלהם ברמה גבוהה והם גם מעלים שירים לעיתים קרובות, והחוק החדש גורם לנו לפספס ת'שירים המיוחדים שלהם.
    אומנם יש פחות הצפות של משתמשים לא משופשפים, אבל עדיין הייתרון עולה על החיסרון.
    חוץ מזה שאין כאן תחרות כשרונות, והבמה הזו מנוצלת לטובה בסה"כ לכן חבל להגביל אותה.
    זאת בכל אופן דעתי בעניין.
    אשמח שתחשבו על אופציה ש"המומחים" שגרפו הרבה לייקים יוכלו לפרסם באופן חופשי.

    הדריה Offline
    הדריה Offline
    הדרי
    משתמש מומחה
    wrote on last edited by
    #8761

    @shoval איזה חוק חדש יצא בענין הזה?

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    S 1 Reply Last reply
    0
    • הדריה הדרי

      @shoval איזה חוק חדש יצא בענין הזה?

      S Offline
      S Offline
      shoval
      wrote on last edited by
      #8762

      @הדרי שכל משתמש יוכל לפרסם שיר אחת לחמישה ימים(לא חוק כזה קשוח אולי קצת נסחפתי, אבל מה לעשות שהתמכרתי לשירים...)

      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

      הדריה 1 Reply Last reply
      0
      • S shoval

        @הדרי שכל משתמש יוכל לפרסם שיר אחת לחמישה ימים(לא חוק כזה קשוח אולי קצת נסחפתי, אבל מה לעשות שהתמכרתי לשירים...)

        הדריה Offline
        הדריה Offline
        הדרי
        משתמש מומחה
        wrote on last edited by
        #8763

        @shoval וואהו, מקווה שניסתדר..😊

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        1 Reply Last reply
        1
        • S shoval

          @טיטו תודה על ההסבר. וכן על העבודה הרבה עמ"נ לתת לנו ,המשתמשים את המיטב.
          לא מובן מאליו בכלל!!!
          תרשה לי לחלוק על דעתך בעניין,
          אני חושבת שמי שתותח בכתיבה תמיד יעלה שירים על רמה, וכן להיפך.(כמובן שמשתפשפים, והרמה של כל משתמש עולה בהדרגה מהמקום בו התחיל)
          אותי אישית זה ממש מבאס כי יש כאן כמה משתמשים שהכתיבה שלהם ברמה גבוהה והם גם מעלים שירים לעיתים קרובות, והחוק החדש גורם לנו לפספס ת'שירים המיוחדים שלהם.
          אומנם יש פחות הצפות של משתמשים לא משופשפים, אבל עדיין הייתרון עולה על החיסרון.
          חוץ מזה שאין כאן תחרות כשרונות, והבמה הזו מנוצלת לטובה בסה"כ לכן חבל להגביל אותה.
          זאת בכל אופן דעתי בעניין.
          אשמח שתחשבו על אופציה ש"המומחים" שגרפו הרבה לייקים יוכלו לפרסם באופן חופשי.

          טיטוט Offline
          טיטוט Offline
          טיטו
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #8764

          @shoval לא לחינם פתחנו את קטגוריית ספרות מקצועית, מי שכותב ברמה ממש טובה נמצא שם ומי שלא נמצא אם את חושבת שהם ברמה טובה את מוזמנת לשלוח פניה לניהול עם שמות משתמשים שאת חושבת שהם ברמה גבוהה ולתייג אותי בשם הנושא, יש פעמים שאנחנו לא שמים לב לכן אני מוכן ופתוח לקבל שמות נוספים ולבדוק אם הם מתאימים מבחינת הרמה שלהם באמת.

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          1 Reply Last reply
          1
          • טיטוט Offline
            טיטוט Offline
            טיטו
            צוות פיקוח
            wrote on last edited by
            #8765

            @אריה-93 @Music-breathes @אפרת-גלבוע נא לשקרוא את חוקי הקטגוריה של ספרות וכתיבה.

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            1 Reply Last reply
            0
            • אחינועם מלולא Offline
              אחינועם מלולא Offline
              אחינועם מלול
              wrote on last edited by
              #8766

              @צוות-פיקוח
              אפשר להבין איך זה שאני לא התחברתי כבר מעל לחודש כי המחשב היה בתיקון
              ועכשיו אני רואה פתאום לייקים על שיר שהועלה על ידי לפני עשרה ימים
              יש מצב שמישהו התחבר לי לפרופיל???

              בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

              מוזיקהמ 1 Reply Last reply
              0
              • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                @צוות-פיקוח
                אפשר להבין איך זה שאני לא התחברתי כבר מעל לחודש כי המחשב היה בתיקון
                ועכשיו אני רואה פתאום לייקים על שיר שהועלה על ידי לפני עשרה ימים
                יש מצב שמישהו התחבר לי לפרופיל???

                מוזיקהמ Offline
                מוזיקהמ Offline
                מוזיקה
                wrote on last edited by
                #8767

                @אחינועם-מלול
                זה כנראה שיר שכתבת בעבר...

                @רבקה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                קטגורייה ספרות וכתיבה עברה סינון מוקפד, ועקב כך תוכלו לשים לב שהועברו לכאן שירים ישנים [בערך ה15 האחרונים] של משתמשים אשר פתחו נושאים חדשים עבור שיר בודד ולא שרשרו לכאן את החיבור.

                למה אני כותבת את זה?!


                1. אל תבהלו אם תתקלו לפתע בשיר שעיקר הנושא בו הוא 'פורים'🤯 [מקווה שהגזמתי;)]
                2. שימו לב להבא, להקפיד על חוקי הקטגורייה. החוקים עברו ריענון, נא לקרוא אותם מחדש.
                3. לסנן קטגוריה כזו זו לא עבודה של רבע שעה וגם לא של שעה. העבודה היא קשה מאד, ושקדנו על כך מסיבית. אנו מצפים לחידוד הכללים ועמידה צולבת בהם בכל המובנים.
                4. פשוט מאד, כי סופסוף מסודר לנו!!!😊

                אז נאחל לכולנו בהצלחה והמשך פעילות מועילה ופורייה, מחכימה ומרתקת בקטגורייה הענקית הזאת!!!!


                מיותר לציין, כי בראש הצוות של הסדר והנקיון עומד @טיטו . הפידבק כולו שלך;)

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                1 Reply Last reply
                3
                • שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #8768

                  @ntz
                  חסר לי מעוד כאן באתר האפשרות של CSS נשמח אם זה יחזור
                  תודה!

                  MMIM 1 Reply Last reply
                  1
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    @ntz
                    חסר לי מעוד כאן באתר האפשרות של CSS נשמח אם זה יחזור
                    תודה!

                    MMIM Offline
                    MMIM Offline
                    MMI
                    wrote on last edited by
                    #8769
                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply
                    0
                    • אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                      אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                      אחד ועוד אחד שווה ארבע
                      wrote on last edited by
                      #8770

                      כמה לייקים צריך כדי לתת לייק

                      יוסי rי 1 Reply Last reply
                      0
                      • אחד ועוד אחד שווה ארבעא אחד ועוד אחד שווה ארבע

                        כמה לייקים צריך כדי לתת לייק

                        יוסי rי Offline
                        יוסי rי Offline
                        יוסי r
                        wrote on last edited by
                        #8771

                        @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע לפחות 10, בהצלחה בעתיד...

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • ר Offline
                          ר Offline
                          רוחלה כהן
                          wrote on last edited by
                          #8772

                          למה משתמש לא יכול למחוק הודעה של עצמו????
                          רציתי למחוק וזה שאל אותי אם לאשר מחיקה - לחצתי לאשר ,והופיע שגיאה מבאס...

                          שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                          (יובל סטופל)❣️

                          אחד ועוד אחד שווה ארבעא דניאל 0ד 2 Replies Last reply
                          0
                          • ר רוחלה כהן

                            למה משתמש לא יכול למחוק הודעה של עצמו????
                            רציתי למחוק וזה שאל אותי אם לאשר מחיקה - לחצתי לאשר ,והופיע שגיאה מבאס...

                            אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                            אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                            אחד ועוד אחד שווה ארבע
                            wrote on last edited by
                            #8773

                            @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                            ר 1 Reply Last reply
                            0
                            • ר רוחלה כהן

                              למה משתמש לא יכול למחוק הודעה של עצמו????
                              רציתי למחוק וזה שאל אותי אם לאשר מחיקה - לחצתי לאשר ,והופיע שגיאה מבאס...

                              דניאל 0ד Offline
                              דניאל 0ד Offline
                              דניאל 0
                              wrote on last edited by
                              #8774
                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply
                              0
                              • אחד ועוד אחד שווה ארבעא אחד ועוד אחד שווה ארבע

                                @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                                ר Offline
                                ר Offline
                                רוחלה כהן
                                wrote on last edited by
                                #8775

                                @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                                ניסיתי זה עדיין

                                @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @רוחלה-כהן אפשר לבחור בעריכת הודעה ואז למחוק את התוכן או להחליפו

                                הכוונה שהתחרטתי אחרי ששלחתי ...

                                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                (יובל סטופל)❣️

                                אחד ועוד אחד שווה ארבעא דניאל 0ד 2 Replies Last reply
                                0
                                • ר רוחלה כהן

                                  @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                                  ניסיתי זה עדיין

                                  @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @רוחלה-כהן אפשר לבחור בעריכת הודעה ואז למחוק את התוכן או להחליפו

                                  הכוונה שהתחרטתי אחרי ששלחתי ...

                                  אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                                  אחד ועוד אחד שווה ארבעא Offline
                                  אחד ועוד אחד שווה ארבע
                                  wrote on last edited by
                                  #8776

                                  @רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                                  ניסיתי זה עדיין

                                  @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @רוחלה-כהן אפשר לבחור בעריכת הודעה ואז למחוק את התוכן או להחליפו

                                  הכוונה שהתחרטתי אחרי ששלחתי ...

                                  מוזר ביותר יש שלוש נקודות תלחצי שם ואז מחק חייב לעבוד

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ר רוחלה כהן

                                    @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @רוחלה-כהן הוא כן יכול תנסי שוב

                                    ניסיתי זה עדיין

                                    @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @רוחלה-כהן אפשר לבחור בעריכת הודעה ואז למחוק את התוכן או להחליפו

                                    הכוונה שהתחרטתי אחרי ששלחתי ...

                                    דניאל 0ד Offline
                                    דניאל 0ד Offline
                                    דניאל 0
                                    wrote on last edited by
                                    #8777

                                    @רוחלה-כהן הנה מחקתי הרגע את הפוסט שלי כנראה זה באאאג או בגלל שזה משתמש חדש

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • דניאל 0ד Offline
                                      דניאל 0ד Offline
                                      דניאל 0
                                      wrote on last edited by
                                      #8778

                                      מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
                                      אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

                                      ר חיה בקליפח ברוריהב ד 4 Replies Last reply
                                      2
                                      • דניאל 0ד דניאל 0

                                        מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
                                        אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

                                        ר Offline
                                        ר Offline
                                        רוחלה כהן
                                        wrote on last edited by
                                        #8779

                                        @דניאל-0 בשביל מה??.....

                                        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                        (יובל סטופל)❣️

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • דניאל 0ד דניאל 0

                                          מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
                                          אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

                                          חיה בקליפח Offline
                                          חיה בקליפח Offline
                                          חיה בקליפ
                                          wrote on last edited by
                                          #8780

                                          @דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          מכאן ואילך המשתמשים יכתבו אוצר מילים של שגיאות כתיב שיש להימנע מהם בעת הקלדת פוסט.
                                          אני יתחיל: לא כותבים לו עם וא''ו

                                          תפתח על זה נושא
                                          הונשא הזה הוא נושא של כל הבאגים

                                          דניאל 0ד 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול