Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • MMIM MMI

    @אוהב-ת-מדינה
    @חצי-הכוס-המלאה

    אבל מלא פעמים זה כותב לי 10 - 11 6-7 מלא מספרים לאו דווקה 15

    אוהב ת'מדינהא Offline
    אוהב ת'מדינהא Offline
    אוהב ת'מדינה
    wrote on last edited by
    #8721

    @MMI בסדר זה עצם הראיון נגמר לך הלייקים

    MMIM 1 Reply Last reply
    0
    • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

      @MMI בסדר זה עצם הראיון נגמר לך הלייקים

      MMIM Offline
      MMIM Offline
      MMI
      wrote on last edited by
      #8722

      @אוהב-ת-מדינה כל יום משתנה מכסת הלייקים?

      Title

      החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

      אוהב ת'מדינהא חצי הכוס המלאהח 2 Replies Last reply
      0
      • MMIM MMI

        @אוהב-ת-מדינה כל יום משתנה מכסת הלייקים?

        אוהב ת'מדינהא Offline
        אוהב ת'מדינהא Offline
        אוהב ת'מדינה
        wrote on last edited by
        #8723

        @MMI לא אבל לכל אחד יכול להיות באותו יום לדוגמא 40 לייקים למחרת יכול לגדול ל50 אז האחוזים משתנים

        1 Reply Last reply
        0
        • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

          @חצי-הכוס-המלאה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @MMI שאת לא יכולה לעשות עוד לייקים היום כי כבר לייקת את כל מה שהיה לך(15)

          זה מה שכתבתי

          חצי הכוס המלאהח Offline
          חצי הכוס המלאהח Offline
          חצי הכוס המלאה
          wrote on last edited by
          #8724

          @אוהב-ת-מדינה כן, רק אחרי ששלחתי שמתי לב ששלחת כבר, סורי...

          1 Reply Last reply
          0
          • MMIM MMI

            @אוהב-ת-מדינה כל יום משתנה מכסת הלייקים?

            חצי הכוס המלאהח Offline
            חצי הכוס המלאהח Offline
            חצי הכוס המלאה
            wrote on last edited by
            #8725

            @MMI כן, זה הולך לפי המוניטין, ככל שהמוניטין יותר גבוה יש יותר לייקים...

            1 Reply Last reply
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              את/ה משתמש/ת חדש/ה?
              לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
              יש לך שאלות על האתר?
              נושאים שלא ברורים?
              זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
              וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

              אילן פא Offline
              אילן פא Offline
              אילן פ
              wrote on last edited by
              #8726

              @אייצ-ית
              אבקש אם אפשר אחרי הסקת מסקנות בקשר לכל השרשור בנושא הלייקים
              לפרסם מדיניות בצורה מסודרת -במקרה כזה או אחר וכ"ו
              לא מרגיש שיצאנו עם משהו ברור בנושא -- כבר לא אוחז ראש זה נהיה כמו פלפול בגמרא

              אייצ'יתא 1 Reply Last reply
              3
              • אילן פא אילן פ

                @אייצ-ית
                אבקש אם אפשר אחרי הסקת מסקנות בקשר לכל השרשור בנושא הלייקים
                לפרסם מדיניות בצורה מסודרת -במקרה כזה או אחר וכ"ו
                לא מרגיש שיצאנו עם משהו ברור בנושא -- כבר לא אוחז ראש זה נהיה כמו פלפול בגמרא

                אייצ'יתא Offline
                אייצ'יתא Offline
                אייצ'ית
                wrote on last edited by אייצ'ית
                #8727

                @אילן-פ בעז"ה
                אבדוק עם המנהל אם יש אישור לפרסם את כל מדיניות הלייקים. ואפרסם.
                אך בכל מקרה...
                עדין לא הבנתי מה אתם כל כך דשים בעניין?
                כלומר... מה זה יתן לכם?
                אחרי הכל הלייקים זה לא סוף העולם... ולא בשביל זה נועד הפורום..

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                MMIM אילן פא 2 Replies Last reply
                1
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @אילן-פ בעז"ה
                  אבדוק עם המנהל אם יש אישור לפרסם את כל מדיניות הלייקים. ואפרסם.
                  אך בכל מקרה...
                  עדין לא הבנתי מה אתם כל כך דשים בעניין?
                  כלומר... מה זה יתן לכם?
                  אחרי הכל הלייקים זה לא סוף העולם... ולא בשביל זה נועד הפורום..

                  MMIM Offline
                  MMIM Offline
                  MMI
                  wrote on last edited by
                  #8728

                  @אייצ-ית
                  אנחנו צריכים לדעת איך זה הולך
                  אתמול רציתי לתת לכמה משתמשים שכתבו פוסטים טובים [לדעתי]
                  וקבלתי שגיאה! אננחנו צריכים לדעת בדיוק!
                  [חוץ מזה יש מחלה כזאת שקוראים לה מחלת הלייקים...]

                  Title

                  החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                  יונתן פי 1 Reply Last reply
                  1
                  • MMIM MMI

                    @אייצ-ית
                    אנחנו צריכים לדעת איך זה הולך
                    אתמול רציתי לתת לכמה משתמשים שכתבו פוסטים טובים [לדעתי]
                    וקבלתי שגיאה! אננחנו צריכים לדעת בדיוק!
                    [חוץ מזה יש מחלה כזאת שקוראים לה מחלת הלייקים...]

                    יונתן פי Offline
                    יונתן פי Offline
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by יונתן פ
                    #8729

                    אני מסכים מאד מאד אם @אייצ-ית הנושא של הלייקים נהיה מוגזםםם
                    מה כל כך בוער או איך שהיא כתבה זה לא סוף העולם, זה בא לומר תודה סבבה אבל בכלל לא בשביל זה נועד הפורום {אני מצטט חלק מהמילים שלה}
                    @MMI ואם אתה רוצה לתת למשתמשים שכתבו פוסטים טובים וכרגע זה לא נותן לך תתן בהמשך {ונראה לי שהמשתמשים לא יכעסו אם לא תתן להם בזמן}
                    סליחה שאני אומר אבל באמת נהיה מוגזם הקטע הזה כל הנושא הזה מפוצץ בכמויות פוסטים שמדברים על לייקים
                    @צוות-פיקוח באמת הייתי ממליץ לעשות משהוא בנושא כי חייב להודות שזה לא נעים שלאחד תמיד עובד הלייקים ולאחד זה מפשל הרבה

                    כשאין אמונה אין תשובות!
                    כשיש אמונה אין שאלות!
                    חפץ חיים.

                    MMIM 1 Reply Last reply
                    1
                    • יונתן פי יונתן פ

                      אני מסכים מאד מאד אם @אייצ-ית הנושא של הלייקים נהיה מוגזםםם
                      מה כל כך בוער או איך שהיא כתבה זה לא סוף העולם, זה בא לומר תודה סבבה אבל בכלל לא בשביל זה נועד הפורום {אני מצטט חלק מהמילים שלה}
                      @MMI ואם אתה רוצה לתת למשתמשים שכתבו פוסטים טובים וכרגע זה לא נותן לך תתן בהמשך {ונראה לי שהמשתמשים לא יכעסו אם לא תתן להם בזמן}
                      סליחה שאני אומר אבל באמת נהיה מוגזם הקטע הזה כל הנושא הזה מפוצץ בכמויות פוסטים שמדברים על לייקים
                      @צוות-פיקוח באמת הייתי ממליץ לעשות משהוא בנושא כי חייב להודות שזה לא נעים שלאחד תמיד עובד הלייקים ולאחד זה מפשל הרבה

                      MMIM Offline
                      MMIM Offline
                      MMI
                      wrote on last edited by
                      #8730

                      @יונתן-פ
                      אני כבר שוכח למי צריך לתת וגם היום אני צריך לתת לא רק אל של אתמול

                      וכן אני מצטרף לדברך שההנהלה תוציא הודעה רשמית בנושא הלייקים

                      Title

                      החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • צ Offline
                        צ Offline
                        צורי
                        wrote on last edited by
                        #8731

                        שלום לכל @צוות-פיקוח
                        יש לי רעיון קטן בשבילכם כל פעם שאתם נועלים איזה נושא, לדוג' נושא שנכתב כמה פעמים פשוט תמחקו ישר מהאתר וככה לא יהיה הרבה ספאם.
                        ככה כל פעם שמישהו נכנס לראות פוסטים אחרונים וכו' יראה את מה שפתוח!!!
                        מקווה שהובנתי....

                        אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                        בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                        MMIM מלך הקלידניםמ 2 Replies Last reply
                        1
                        • צ צורי

                          שלום לכל @צוות-פיקוח
                          יש לי רעיון קטן בשבילכם כל פעם שאתם נועלים איזה נושא, לדוג' נושא שנכתב כמה פעמים פשוט תמחקו ישר מהאתר וככה לא יהיה הרבה ספאם.
                          ככה כל פעם שמישהו נכנס לראות פוסטים אחרונים וכו' יראה את מה שפתוח!!!
                          מקווה שהובנתי....

                          MMIM Offline
                          MMIM Offline
                          MMI
                          wrote on last edited by
                          #8732

                          @צורי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          תמחקו ישר מהאתר

                          ?

                          Title

                          החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                          צ 1 Reply Last reply
                          1
                          • MMIM MMI

                            @צורי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            תמחקו ישר מהאתר

                            ?

                            צ Offline
                            צ Offline
                            צורי
                            wrote on last edited by
                            #8733

                            @MMI
                            שזה לא יופיע בשרשורים האחרונים

                            אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                            בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • צ צורי

                              שלום לכל @צוות-פיקוח
                              יש לי רעיון קטן בשבילכם כל פעם שאתם נועלים איזה נושא, לדוג' נושא שנכתב כמה פעמים פשוט תמחקו ישר מהאתר וככה לא יהיה הרבה ספאם.
                              ככה כל פעם שמישהו נכנס לראות פוסטים אחרונים וכו' יראה את מה שפתוח!!!
                              מקווה שהובנתי....

                              מלך הקלידניםמ Offline
                              מלך הקלידניםמ Offline
                              מלך הקלידנים
                              wrote on last edited by
                              #8734

                              @צורי היה על זה כבר נושא ונעלו את זה ואמרו שיטפלו בזה אז מה אתה רוצה עכשיו?

                              מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • טיטוט Offline
                                טיטוט Offline
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                wrote on last edited by טיטו
                                #8735

                                @why-not שים לב שאסור להעלות יותר משיר אחד לחמישה ימים...
                                @צורי אנחנו עושים את זה בכל מצב... יש נהלים בהקשר למה למחוק ומה להשאיר אבל תודה רבה בכל מצב.

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • ג Offline
                                  ג Offline
                                  גיטריסט מתחיל
                                  wrote on last edited by
                                  #8736

                                  יש אפשרות של שינוי שם משתמש?
                                  תודה

                                  יונתן פי 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ג גיטריסט מתחיל

                                    יש אפשרות של שינוי שם משתמש?
                                    תודה

                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #8737

                                    @גיטריסט-מתחיל בעיקרון צוות הפיקוח לא נותן
                                    אבל אם יש לך סיבה ממש אבל ממש מוצדקת אז אולי המנהל יוכל
                                    אני לדוגמא שינתי על ידי המנהל אבל בגלל שהיה לי סיבה מוצדקת
                                    מאחל לך ב.ה.צ.ל.ח.ה.

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • MMIM MMI

                                      @aha כי אתה משתמש ותיק {ומקצועי}
                                      לי יש 150 ועדין אין לי

                                      ahaA Offline
                                      ahaA Offline
                                      aha
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #8738
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אוהב ת'מדינהא Offline
                                        אוהב ת'מדינהא Offline
                                        אוהב ת'מדינה
                                        wrote on last edited by
                                        #8739

                                        למה צריך שתיהיה הגבלה של לייקים?

                                        מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                                          למה צריך שתיהיה הגבלה של לייקים?

                                          מלך הקלידניםמ Offline
                                          מלך הקלידניםמ Offline
                                          מלך הקלידנים
                                          wrote on last edited by
                                          #8740

                                          @אוהב-ת-מדינה כי פעם בהתחלת הפורום אם היית נותן הרבה לייקים זה היה פותח לך את הצ'אט ולא רצו שסתם יתנו לייקים

                                          מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                                          אוהב ת'מדינהא 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול