Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

    יש אפשרות לעשות כאן סקרים במוזיקה?

    מנאשששמ Offline
    מנאשששמ Offline
    מנאששש
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by מנאששש
    #8681

    @אוהב-ת-מדינה

    שימו לב !! הסקרים יתפרסמו על ידי המערכת בלבד !!

    כל שבוע (במוצ"ש) יתפרסם כאן סקר חדש.

    אם יש לכם רעיון מעניין לסקר, נשמח שתשלחו אותו בפניות לניהול,

    ואולי נפרסם את הסקר שלכם...

    קרדיט לקטגוריית סקרים.

    בבין הזמנים, חוץ מלהתרענן, כדאי גם לרענן את כללי הפורום. 🙇‍♂️

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    AVITAL 1A 1 Reply Last reply
    1
    • מנאשששמ מנאששש

      @אוהב-ת-מדינה

      שימו לב !! הסקרים יתפרסמו על ידי המערכת בלבד !!

      כל שבוע (במוצ"ש) יתפרסם כאן סקר חדש.

      אם יש לכם רעיון מעניין לסקר, נשמח שתשלחו אותו בפניות לניהול,

      ואולי נפרסם את הסקר שלכם...

      קרדיט לקטגוריית סקרים.

      בבין הזמנים, חוץ מלהתרענן, כדאי גם לרענן את כללי הפורום. 🙇‍♂️

      AVITAL 1A Offline
      AVITAL 1A Offline
      AVITAL 1
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by AVITAL 1
      #8682

      @מנאששש
      @ אייצ-ית אמר ברשת חברתית במקצב:

      בעיקרון יש בעיה בתוסף הסקרים של האתר עד ש @NTZ יסדר זאת אין סקרים באתר.

      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

      מנאשששמ 1 Reply Last reply
      0
      • AVITAL 1A AVITAL 1

        @מנאששש
        @ אייצ-ית אמר ברשת חברתית במקצב:

        בעיקרון יש בעיה בתוסף הסקרים של האתר עד ש @NTZ יסדר זאת אין סקרים באתר.

        מנאשששמ Offline
        מנאשששמ Offline
        מנאששש
        צוות פיקוח
        wrote on last edited by
        #8683

        @AVITAL-1
        אבל זה היה נראה ש @אוהב-ת-מדינה שאל אם הוא יכול לעשות.
        כי אפשרות. יש....
        קיצער... הוא לא שאל למה אין סקרים.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        AVITAL 1A 1 Reply Last reply
        1
        • מנאשששמ מנאששש

          @AVITAL-1
          אבל זה היה נראה ש @אוהב-ת-מדינה שאל אם הוא יכול לעשות.
          כי אפשרות. יש....
          קיצער... הוא לא שאל למה אין סקרים.

          AVITAL 1A Offline
          AVITAL 1A Offline
          AVITAL 1
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #8684

          @מנאששש סתם ציינתי שזה גם ככה לא רלוונטי עכשיו..
          וזה כבר די הרבה זמן אז נראה שלא משהו שישתנה בקרוב.

          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

          1 Reply Last reply
          1
          • MMIM Offline
            MMIM Offline
            MMI
            wrote on last edited by
            #8685

            @טיטו
            למה סגרת את הנושא של שירים שנוצרו ע"י בינה מלאכותית?

            Title

            החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

            טיטוט 1 Reply Last reply
            0
            • MMIM MMI

              @טיטו
              למה סגרת את הנושא של שירים שנוצרו ע"י בינה מלאכותית?

              טיטוט Offline
              טיטוט Offline
              טיטו
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #8686

              @MMI כל הנושאים שמחפשים לפתוח מתחת לאדמה אנחנו מוחקים, לגבי הנושא הזה ספציפית- הפורום לא נועד לתת במה לבינה מלאכותית, מי שכתב שיר ורוצה להעלות מוזמן לכתוב בנושא הראשי, מעבר לזה שכתבנו במפורש לא לפתוח נושאים חדשים של כתיבת שירים, עבדנו מספיק קשה בשביל לתת למשתמשים לבלגן את הקטגוריה של כתיבת שירים מחדש.

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              MMIM 1 Reply Last reply
              2
              • טיטוט טיטו

                @MMI כל הנושאים שמחפשים לפתוח מתחת לאדמה אנחנו מוחקים, לגבי הנושא הזה ספציפית- הפורום לא נועד לתת במה לבינה מלאכותית, מי שכתב שיר ורוצה להעלות מוזמן לכתוב בנושא הראשי, מעבר לזה שכתבנו במפורש לא לפתוח נושאים חדשים של כתיבת שירים, עבדנו מספיק קשה בשביל לתת למשתמשים לבלגן את הקטגוריה של כתיבת שירים מחדש.

                MMIM Offline
                MMIM Offline
                MMI
                wrote on last edited by
                #8687

                @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                כל הנושאים שמחפשים לפתוח מתחת לאדמה אנחנו מוחקים,

                קודם כל הכבוד לכם!
                אבל מה זה קשור אף אחד לא רצה לפתוח נושא משונה או הזוי!

                @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                לגבי הנושא הזה ספציפית- הפורום לא נועד לתת במה לבינה מלאכותית, מ

                למה? זה לא בינה מלאכותית- על נושאים אחרים זה קשור מאוד למוזיקה אשמח לדעת באמת למה

                @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                מעבר לזה שכתבנו במפורש לא לפתוח נושאים חדשים של כתיבת שירים,

                אשמח לראות איפה ואם כן איפה צריכים לכתוב את השירים שהמשתמשים כותבים

                @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                עבדנו מספיק קשה בשביל לתת למשתמשים לבלגן את הקטגוריה של כתיבת שירים מחדש.

                כל הכבוד לכם ✅🥇💯💯

                Title

                החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                מנאשששמ 1 Reply Last reply
                0
                • MMIM MMI

                  @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  כל הנושאים שמחפשים לפתוח מתחת לאדמה אנחנו מוחקים,

                  קודם כל הכבוד לכם!
                  אבל מה זה קשור אף אחד לא רצה לפתוח נושא משונה או הזוי!

                  @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  לגבי הנושא הזה ספציפית- הפורום לא נועד לתת במה לבינה מלאכותית, מ

                  למה? זה לא בינה מלאכותית- על נושאים אחרים זה קשור מאוד למוזיקה אשמח לדעת באמת למה

                  @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  מעבר לזה שכתבנו במפורש לא לפתוח נושאים חדשים של כתיבת שירים,

                  אשמח לראות איפה ואם כן איפה צריכים לכתוב את השירים שהמשתמשים כותבים

                  @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  עבדנו מספיק קשה בשביל לתת למשתמשים לבלגן את הקטגוריה של כתיבת שירים מחדש.

                  כל הכבוד לכם ✅🥇💯💯

                  מנאשששמ Offline
                  מנאשששמ Offline
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  wrote on last edited by
                  #8688

                  @MMI
                  א. בינה מלאכותית זה לא קשור למוזיקה (זה שהוא יכול לכתוב גם שירים לא מקשר)
                  ב. אין שום כשרון או חידוש בשיר של בינה מלאכותית (גם אני יכול לבקש ממנו ולקבל תוצאה כזו או אחרת)
                  ג. https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2044

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  MMIM 1 Reply Last reply
                  2
                  • ר Offline
                    ר Offline
                    רוחלה כהן
                    wrote on last edited by
                    #8689

                    אני משתמשת חדשה- ואני רואה בפרופילים שאנשים כותבים על עצמם כל מיני דברים איך עושים את זה?

                    שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                    (יובל סטופל)❣️

                    מנאשששמ 1 Reply Last reply
                    0
                    • מנאשששמ מנאששש

                      @MMI
                      א. בינה מלאכותית זה לא קשור למוזיקה (זה שהוא יכול לכתוב גם שירים לא מקשר)
                      ב. אין שום כשרון או חידוש בשיר של בינה מלאכותית (גם אני יכול לבקש ממנו ולקבל תוצאה כזו או אחרת)
                      ג. https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/2044

                      MMIM Offline
                      MMIM Offline
                      MMI
                      wrote on last edited by
                      #8690

                      @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      א. בינה מלאכותית זה לא קשור למוזיקה (זה שהוא יכול לכתוב גם שירים לא מקשר)

                      כבר כתבתי שבינה מלאכותית בנושא כתיבת שירים זה קושר מאוד למוזיקה

                      @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      ב. אין שום כשרון או חידוש בשיר של בינה מלאכותית (גם אני יכול לבקש ממנו ולקבל תוצאה כזו או אחרת)

                      מישהו חיפש כישרונות?

                      @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      ג. https://miktzav.com/topic/349/שירים-לכתיבה-וקריאה-שימו-לב-לפני-כתיבת-פוסט-לחוקי-הקטגוריה/2044

                      ✅✅

                      Title

                      החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                      טיטוט 1 Reply Last reply
                      0
                      • ר רוחלה כהן

                        אני משתמשת חדשה- ואני רואה בפרופילים שאנשים כותבים על עצמם כל מיני דברים איך עושים את זה?

                        מנאשששמ Offline
                        מנאשששמ Offline
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #8691

                        @רוחלה-כהן
                        צריך לזה מוניטין (לייקים) מסוים (אולי 300)

                        @MMI
                        א. אולי
                        ב. חידוש ודאי שאין (לגבי הכשרון: שיר שכותבים לרוב צריכים השראה/לב/נשמה. הבוט כותב אולי במקצב נכון אבל... )
                        לא אמרו לא להביא שירים שלו (בינתיים), אבל אין עניין לפתוח נושא בשביל שכל אחד יפציץ את רובי בבקשות שירים (לפחות תרחם עליו 😊 )

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        ahaA 1 Reply Last reply
                        1
                        • MMIM MMI

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          א. בינה מלאכותית זה לא קשור למוזיקה (זה שהוא יכול לכתוב גם שירים לא מקשר)

                          כבר כתבתי שבינה מלאכותית בנושא כתיבת שירים זה קושר מאוד למוזיקה

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ב. אין שום כשרון או חידוש בשיר של בינה מלאכותית (גם אני יכול לבקש ממנו ולקבל תוצאה כזו או אחרת)

                          מישהו חיפש כישרונות?

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ג. https://miktzav.com/topic/349/שירים-לכתיבה-וקריאה-שימו-לב-לפני-כתיבת-פוסט-לחוקי-הקטגוריה/2044

                          ✅✅

                          טיטוט Offline
                          טיטוט Offline
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          wrote on last edited by
                          #8692

                          @MMI @מנאששש אני חושב שזה לא דיון שצריך להתנהל כאן, אם @MMI רוצה שיפנה לניהול ונענה לו שם, כל הנושא של בינה מלאכותית לא מתקבל כרגע בפורום.
                          אנחנו נותנים במה לאנשים שמחפשים תוכן והנאה במוזיקה ולא לבינות מלאכותיות שמשתמשים מנסים לפתוח נושאים או להעלות דברים כאלה או אחרים לשם לייקים וכדו' השירים של הבינה מלאכותית לא נחשבים מבחינתי שירים...

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          MMIM 1 Reply Last reply
                          1
                          • טיטוט טיטו

                            @MMI @מנאששש אני חושב שזה לא דיון שצריך להתנהל כאן, אם @MMI רוצה שיפנה לניהול ונענה לו שם, כל הנושא של בינה מלאכותית לא מתקבל כרגע בפורום.
                            אנחנו נותנים במה לאנשים שמחפשים תוכן והנאה במוזיקה ולא לבינות מלאכותיות שמשתמשים מנסים לפתוח נושאים או להעלות דברים כאלה או אחרים לשם לייקים וכדו' השירים של הבינה מלאכותית לא נחשבים מבחינתי שירים...

                            MMIM Offline
                            MMIM Offline
                            MMI
                            wrote on last edited by
                            #8693

                            @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            השירים של הבינה מלאכותית לא נחשבים מבחינתי שירים...

                            לפני יומים הבינה המלאכותית יצרה שיר מוזיקה שבנוי על שתי זמרים שמתו לפני 5-6 שנה

                            Title

                            החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                            כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                            0
                            • MMIM MMI

                              @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              השירים של הבינה מלאכותית לא נחשבים מבחינתי שירים...

                              לפני יומים הבינה המלאכותית יצרה שיר מוזיקה שבנוי על שתי זמרים שמתו לפני 5-6 שנה

                              כ.פ.כ Offline
                              כ.פ.כ Offline
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              wrote on last edited by
                              #8694

                              @MMI ובכל אופן, השירים בפורום הם שירים שאנשים כותבים. לא בינה מלאכותית. הרי הפורום לא נועד להראות כמה הבינה המלאכותית מגניבה, נכון? זה יותר בא לבטא כישרונות של אנשים ולא מכונות.......

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • מרבמ Offline
                                מרבמ Offline
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #8695

                                לא שזה מפריע לי אבל ניראלי שצריך לעשות משהו עם הקונפטי בכניסה בדף הבית,לא?

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                חצי הכוס המלאהח טיטוט 2 Replies Last reply
                                2
                                • מרבמ מרב

                                  לא שזה מפריע לי אבל ניראלי שצריך לעשות משהו עם הקונפטי בכניסה בדף הבית,לא?

                                  חצי הכוס המלאהח Offline
                                  חצי הכוס המלאהח Offline
                                  חצי הכוס המלאה
                                  wrote on last edited by
                                  #8696

                                  @מרב כן לגמרי, בסוף זה עוד ישאר עד היום הולדת הבא😆 😆

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • מרבמ מרב

                                    לא שזה מפריע לי אבל ניראלי שצריך לעשות משהו עם הקונפטי בכניסה בדף הבית,לא?

                                    טיטוט Offline
                                    טיטוט Offline
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    wrote on last edited by טיטו
                                    #8697

                                    @מרב 😂 האמת שכן, רק שכרגע @ntz לא ממש יכול להיות פה עד מחר, מה שאומר שנשרוד עם זה עוד יום.
                                    @MMI ואתה חושב שהשירים האלו נחשבים יצירה מוזיקלית עילאית או משהו? זה שירים שאולי יזכו לפופולריות אבל לא יזכו בפרסים וכדו' והסיבה היא כיון שבימה מלאכותית זה מחשב ולא מישהו שיצר את זה, זה משהו מכני בלי עומק או מסר או משהו כזה, והראיה לזה היא שמישהו ניסה להגיד וליצור מצב שבו ההבינה מלאכותית תפתח רגשות הוא פותר מגוגל אע"פ שהוא היה מהמפתחים הראשיים.
                                    ובואו נעצור את הדיון הזה פה. אם אתה רוצה תפנה בפניה לניהול ולתייג אותי אני אשמח להגיב לך שם...

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • אבי לויא Offline
                                      אבי לויא Offline
                                      אבי לוי
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #8698
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • פ Offline
                                        פ Offline
                                        פלוני אלמוני
                                        wrote on last edited by
                                        #8699

                                        איך מקבלים לייקים

                                        מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • פ פלוני אלמוני

                                          איך מקבלים לייקים

                                          מנאשששמ Offline
                                          מנאשששמ Offline
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          wrote on last edited by
                                          #8700

                                          @פלוני-אלמוני
                                          כשמשתמש נעזר בך או סתם כך נהנה ממה שכתבת,
                                          אז הוא ילחץ על הסימון הזה 👍

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          אבי לויא פ 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול