אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אבי-לוי הכוונה למספר 1000
-
@אבי-לוי זה כמו ביוטיוב שזה מגיע לאלף צפיות
-
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה? -
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה?תגיות.
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח או שבנושאים מסויימים שלו (כמו שבביקורת הקליפים שלנו אנחנו מתייגות את עצמנו, אבל רק בביקורות הקליפים ולא בנושאים אחרים) תהיה התגית- שמובילה את המשתמשים לכל ההודעות והפוסטים שתויגו גם הם באותה התגית.בחירת תגיות מופיעה בתחתית הפוסט הראשון של נושא שאתה ואך ורק אתה פתחת.
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה?תגיות.
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח או שבנושאים מסויימים שלו (כמו שבביקורת הקליפים שלנו אנחנו מתייגות את עצמנו, אבל רק בביקורות הקליפים ולא בנושאים אחרים) תהיה התגית- שמובילה את המשתמשים לכל ההודעות והפוסטים שתויגו גם הם באותה התגית.בחירת תגיות מופיעה בתחתית הפוסט הראשון של נושא שאתה ואך ורק אתה פתחת.
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל? -
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח
לא פוסטים!
-
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?@מומחה-לקליפים זה רק בנושא שפותחים.
כשפותחים נושא, אפשר להכניס תגיות למטה. -
שמתי לב שיש נושאים שבצד יש תמונה בהקשר לזה רציתי לדעת איך עושים את זה?
-
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?@מומחה-לקליפים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?
-
@מומחה-לקליפים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש אני יכול גם לכתוב שם את שמי ואז מה?
כותב את שם התגית ואז-אנטר.
-
איל אני עושה את זה שבתחתי כל פוסט שאני כותב יופיע סוג של בלון טקסט [עם איזה אמירה חכמה או כמעט...]
יש את כאן כמעט לכל משתמש -
איל אני עושה את זה שבתחתי כל פוסט שאני כותב יופיע סוג של בלון טקסט [עם איזה אמירה חכמה או כמעט...]
יש את כאן כמעט לכל משתמש@מומחה-לקליפים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איל אני עושה את זה שבתחתי כל פוסט שאני כותב יופיע סוג של בלון טקסט [עם איזה אמירה חכמה או כמעט...]
יש את כאן כמעט לכל משתמשבשביל זה אם אני לא טועה צריך לחכות לפחות לחמישים- מאה מוניטין. יש כאן מישהו שיודע מספר מדוייק?
-
איל אני עושה את זה שבתחתי כל פוסט שאני כותב יופיע סוג של בלון טקסט [עם איזה אמירה חכמה או כמעט...]
יש את כאן כמעט לכל משתמש@מומחה-לקליפים זה מימספר מוניטין גבוה
-
@מומחה-לקליפים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איל אני עושה את זה שבתחתי כל פוסט שאני כותב יופיע סוג של בלון טקסט [עם איזה אמירה חכמה או כמעט...]
יש את כאן כמעט לכל משתמשבשביל זה אם אני לא טועה צריך לחכות לפחות לחמישים- מאה מוניטין. יש כאן מישהו שיודע מספר מדוייק?
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אסור לפרסם כמה!
זה לצאט... שהיה בזמנו, כמדומני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות