אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יונמיוזיק יש להיכנס לקישור הזה
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7/settings (למשתמש אחר להכניס במקום יונמיוזיק את השם שלו)
ולבטל להתראות בלבד או לחילופין אף פעם
בנוסף לבטל את כל ההירשם כמנוי

שיהיה

-
ככה זה אצלי מאז שהגדרתי את המשתמש שלי מהתחלה שנרשמתי לפורום
וזה עדיין שולח לי.פוסט זה נמחק! -
@יונמיוזיק מה הכוונה?!
-
@יונמיוזיק יש להיכנס לקישור הזה
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7/settings (למשתמש אחר להכניס במקום יונמיוזיק את השם שלו)
ולבטל להתראות בלבד או לחילופין אף פעם
בנוסף לבטל את כל ההירשם כמנוי

שיהיה

-
@צור זה הכוונה איך אני יכול לראות את כל הדברים
שאני מנוי ואז לבטל אז עברתי אחד אחד ועשיתי בטל אני לא מנוי
לכלום ועכשיו ברוך השם הפסיקו לשלוח -
@צור זה הכוונה איך אני יכול לראות את כל הדברים
שאני מנוי ואז לבטל אז עברתי אחד אחד ועשיתי בטל אני לא מנוי
לכלום ועכשיו ברוך השם הפסיקו לשלוח@יונמיוזיק אהה
אבל איך רואים את ה'בטל מנוי' \ 'הרשם כמנוי'?
אפשר צילום מסך? -
@יונמיוזיק אהה
אבל איך רואים את ה'בטל מנוי' \ 'הרשם כמנוי'?
אפשר צילום מסך?@מוכן-תמיד-לעזור תבדוק מאיזה נושא שולחים לך מיילים
ואז תלחץ על המקצב ואז תירד למטה יש שם את כל הדברים שיש במקצב
תפתח את הנושא הזה תעשה בטל מנוי ואז לא ישלחו יותר -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
איך מצטטים מנושא אחד לנושא אחר?
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
@מוכן-תמיד-לעזור פעם הצלחתי בדרך אחרת אני רק לא זוכרת איך אבל תודה אני אנסה
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
@מוכן-תמיד-לעזור ניסיתי לכתוב את זה בדיוק ....אבל כבר שלחת..

-
@מוכן-תמיד-לעזור ניסיתי לכתוב את זה בדיוק ....אבל כבר שלחת..

@LOVE-ME האמת שעליתי על זה לבד

שאלתי פעם כמה פעמים ולא ענו לי אז ניסיתי לבד..... והצלחתי!!!אם אין אני לי מי לי....
-
@LOVE-ME האמת שעליתי על זה לבד

שאלתי פעם כמה פעמים ולא ענו לי אז ניסיתי לבד..... והצלחתי!!!אם אין אני לי מי לי....
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם אין אני לי מי לי....
לגמרי
-
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מצטטים מנושא אחד לנושא אחר?
את עומדת בנושא שאת כותבת בו.
למעלה תכנסי לנושא שממנו את רוצה לצוטט, ושם תלחצי על צטט וזה ירשום לך בנושא שאת נמצאת בו.
אם בכל זאת לא הבנת אנסה לשלוח לך תמונות או הסרטת מסך קצרה שמדריכה. -
איך אני יכולה להעביר פוסט ממקום למקום?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

