האכזבות של מצעדי תשפ"ב
-
@אוהבת-מוזיקה-3 יותר מצודקת.....
כתבתי כבר את דעתי בעניין באחד הדיונים כאן...אין לי כח לכתוב שוב אז אני אצטט...
צר לי.....אבל הבדיחה שכונתה "מצעד" היה הדבר הכי רחוק ממה שזה.והיה מצחיק/עצוב לראות את זה מצעד אחר מצעד.
זה בערך כמו שיגידו לכם "תבחרו מספר מאחד עד עשר לא כולל אחד,שתיים,שלוש,ארבע,חמש,שש,שבע,שמונה,תשע.....נכון בחרתם עשר?" נשמע לכם מגוחך? גם לי.
אחרי שמשמיטים לך חצי מהאמנים והשירים בגלל שיקולי אינטרסים שלא יקראו לבדיחה המהלכת הזו "מצעד",תודה.@נעמי16
100%!!!
באמת שכשבאתי להצביע, אשכרה לא הכרתי חצי מהשירים! (ואלה שהתמודדו בזמר השנה, כמעט ולא הכרתי...)
זה היה המצעד הכי עלוב שקיים!!!, לא זוכרת באיזה תחנה זה היה, אבל כששמעתי מה היה שיר השנה ומי היה זמר השנה (וגם אלבום השנה...) הייתי בהלם!!! זה היה הכי לא הגיוני, ולא שאני חלילה באה לזלזל באותו זמר, ח"ו, אבל פשוט המשחק היה נראה ממש מכור!, כי ת'כלס לא היה פה כל הגיון!
ואם משימו לב, באחד המצעדים היה אפשר להצביע טלפונית בנוסף לאתר, ובזמר השנה דרך האתר- ישי ריבו כלל לא הופיע (אם אני זוכרת נכון), אבל דרך הטלפון הוא כן היה ברשימה, אבל כשבאתי להצביע לו- היה תקלה וזה לא נתן!!!(ניסיתי מכמה טלפונים...) -
@נעמי16
100%!!!
באמת שכשבאתי להצביע, אשכרה לא הכרתי חצי מהשירים! (ואלה שהתמודדו בזמר השנה, כמעט ולא הכרתי...)
זה היה המצעד הכי עלוב שקיים!!!, לא זוכרת באיזה תחנה זה היה, אבל כששמעתי מה היה שיר השנה ומי היה זמר השנה (וגם אלבום השנה...) הייתי בהלם!!! זה היה הכי לא הגיוני, ולא שאני חלילה באה לזלזל באותו זמר, ח"ו, אבל פשוט המשחק היה נראה ממש מכור!, כי ת'כלס לא היה פה כל הגיון!
ואם משימו לב, באחד המצעדים היה אפשר להצביע טלפונית בנוסף לאתר, ובזמר השנה דרך האתר- ישי ריבו כלל לא הופיע (אם אני זוכרת נכון), אבל דרך הטלפון הוא כן היה ברשימה, אבל כשבאתי להצביע לו- היה תקלה וזה לא נתן!!!(ניסיתי מכמה טלפונים...)@אוהבת-מוזיקה-3 תלוי מאיזה מקום את מדברת!
-
אולי חלקית יתעצבנו ממה שאני אכתוב עכשיו, אבל וואלה זה ממש הרגיש שזה מה שהיה:
לדעתי הם פשוט ניסו לכוון מי ינצח, אחרת אין שום הגיון, ותחשבו על זה שניה!,
אתן דוגמא: השיר "תכף יפתח" ולא "נפסיק לחלום" (בחרתי בשירים האלה כי ראיתי שדיברו פה על זה כמה פעמים, וגם זה היה הכי מורגש...), הם ידעו בדיוק להכניס דווקא את "לא נפסיק לחלום" ולא את "תכף יפתח" כי הם ידעו ש "לא נפסיק לחלום" היה פחות להיט לעומת
"תכף יפתח" שתפס יותר חזק, בעלי המצעדים שמו לב שכל שנה הסיפור חוזר על עצמו בדיוק, והם ראו שהמוזיקה החסידית מאבדת את מקומה (הם גם דיברו על זה הרבה) לכן הם ניסו "לכוון" את התוצאה...
אפשר לראות את זה בדוגמא שנתתי, הם ידעו של-"תכף יפתח" יהיו יותר הצבעות לעומת השיר השני, לכן הם העדיפו לתת את "לא נפסיק לחלום".
וזה היה ככה עם עוד הרבה מאד שירים וזמרים מהז'אנר...
לסיכום- לדעתי הם פשוט ניסו 'לכוון' את התוצאה...סורי על האורך והחפירה...:)
@אוהבת-מוזיקה-3
לזה קוראים :"הנדסת התודעה.."
מנסים להנדס את המאזינים -
אולי חלקית יתעצבנו ממה שאני אכתוב עכשיו, אבל וואלה זה ממש הרגיש שזה מה שהיה:
לדעתי הם פשוט ניסו לכוון מי ינצח, אחרת אין שום הגיון, ותחשבו על זה שניה!,
אתן דוגמא: השיר "תכף יפתח" ולא "נפסיק לחלום" (בחרתי בשירים האלה כי ראיתי שדיברו פה על זה כמה פעמים, וגם זה היה הכי מורגש...), הם ידעו בדיוק להכניס דווקא את "לא נפסיק לחלום" ולא את "תכף יפתח" כי הם ידעו ש "לא נפסיק לחלום" היה פחות להיט לעומת
"תכף יפתח" שתפס יותר חזק, בעלי המצעדים שמו לב שכל שנה הסיפור חוזר על עצמו בדיוק, והם ראו שהמוזיקה החסידית מאבדת את מקומה (הם גם דיברו על זה הרבה) לכן הם ניסו "לכוון" את התוצאה...
אפשר לראות את זה בדוגמא שנתתי, הם ידעו של-"תכף יפתח" יהיו יותר הצבעות לעומת השיר השני, לכן הם העדיפו לתת את "לא נפסיק לחלום".
וזה היה ככה עם עוד הרבה מאד שירים וזמרים מהז'אנר...
לסיכום- לדעתי הם פשוט ניסו 'לכוון' את התוצאה...סורי על האורך והחפירה...:)
@אוהבת-מוזיקה-3
צודק בכל מילה פרשנות פצצה ואמיתית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות