דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
    אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר..

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #92

    @ב-ב נכון
    לאלה ביננו שכותבים שירים גם יכולים להגיד בנקודת משבר כתבתי את זה
    בנקודת שימחה כתבתי את זה
    ואז הזמרים מוציאים שירים וטתם לא מבינם מה הם רוצים מחיכם

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרת הרוקש שרת הרוק

      זה פשוט.
      הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)

      123 31 מנותק
      123 31 מנותק
      123 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
      #93

      @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
      הדור רדוד. את זה הבנתי.
      מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
      לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
      ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

      אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

      כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

      ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

      אל תהיו מי שאתם,
      תהיו מי שאתם עתידים להיות.

      המחבל המחופשה מוכשרת עלמ שרת הרוקש 3 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • 123 31 123 3

        @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
        הדור רדוד. את זה הבנתי.
        מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
        לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
        ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

        אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

        כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

        ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #94

        @123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
        שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
        הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
        ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
        תודה ה וחזור מאה פעם
        בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 123 31 123 3

          @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
          הדור רדוד. את זה הבנתי.
          מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
          לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
          ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

          אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

          כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

          ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #95
          פוסט זה נמחק!
          123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

            @123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
            שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
            הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
            ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
            תודה ה וחזור מאה פעם
            בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי

            123 31 מנותק
            123 31 מנותק
            123 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #96

            @המחבל-המחופש האמת לא ממש הבנתי מה את מנסה לומר.
            ואני הגבתי לפוסט שכתבו על הדור רדוד.. זה לא ממש הדעות שלי..

            יש לי הרגשה ששוב התבלבלת בכפתור תגובה במקום להשתמש בזה שלמעלה הגבת לי חח

            אל תהיו מי שאתם,
            תהיו מי שאתם עתידים להיות.

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוכשרת עלמ מוכשרת על

              פוסט זה נמחק!

              123 31 מנותק
              123 31 מנותק
              123 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #97

              @מוכשרת-על ומה דעתך על זה? על שיר כדוגמת סיבת הסיבות?

              אל תהיו מי שאתם,
              תהיו מי שאתם עתידים להיות.

              מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 123 31 123 3

                @המחבל-המחופש האמת לא ממש הבנתי מה את מנסה לומר.
                ואני הגבתי לפוסט שכתבו על הדור רדוד.. זה לא ממש הדעות שלי..

                יש לי הרגשה ששוב התבלבלת בכפתור תגובה במקום להשתמש בזה שלמעלה הגבת לי חח

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #98

                @123-3 מה שאני באה לומר שהרמה היום במילים מתחת לכל ביקורת
                והשייר "שכתבתי" ןהמצאתי לו ראפ פשוט מסמל את הרמה
                זה מחרפןןןן אותי מה זמרים חושבים שהם מוציאים שירים ברמה -0

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @123-3 מה שאני באה לומר שהרמה היום במילים מתחת לכל ביקורת
                  והשייר "שכתבתי" ןהמצאתי לו ראפ פשוט מסמל את הרמה
                  זה מחרפןןןן אותי מה זמרים חושבים שהם מוציאים שירים ברמה -0

                  123 31 מנותק
                  123 31 מנותק
                  123 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
                  #99

                  @המחבל-המחופש חח.. אוקי . תני דוגמא לשיר שהוא מתחת לכל ביקורת מבחינתך.
                  ואני שמחה לשמוע שאת בעד שירים עמוקים..

                  אל תהיו מי שאתם,
                  תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 123 31 123 3

                    @מוכשרת-על ומה דעתך על זה? על שיר כדוגמת סיבת הסיבות?

                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #100
                    פוסט זה נמחק!
                    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • 123 31 123 3

                      @המחבל-המחופש חח.. אוקי . תני דוגמא לשיר שהוא מתחת לכל ביקורת מבחינתך.
                      ואני שמחה לשמוע שאת בעד שירים עמוקים..

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #101

                      @123-3 כמה טוב ה קובי ברומר
                      ונופל וקם יואלי דיקמן
                      ולא חסר עוד

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @123-3 כמה טוב ה קובי ברומר
                        ונופל וקם יואלי דיקמן
                        ולא חסר עוד

                        123 31 מנותק
                        123 31 מנותק
                        123 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #102

                        @המחבל-המחופש טוב אני אל כ"כ מתמצאת בשירים האלו. אבל נגיד כמה טוב ה' אני מסכימה איתך שאין בו הרבה תוכן.
                        אבל גם אל הייתי מגדירה מתחת לכל ביקורת.
                        וזה נקודה מענינת כי אני חושבת שמבחינת הצפיות השיר הזה הלך.. כאילו אני מכירה אותו חח.. אז הציבור כן צמא גם לשירים בתור שירים בלי יותר מדי עמקויות..
                        אם כולם היו ישי ריבו- ישי ריבו לא היה מעניין ולא מיוחד..

                        אל תהיו מי שאתם,
                        תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                          פוסט זה נמחק!

                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                          #103
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 123 31 123 3

                            @המחבל-המחופש טוב אני אל כ"כ מתמצאת בשירים האלו. אבל נגיד כמה טוב ה' אני מסכימה איתך שאין בו הרבה תוכן.
                            אבל גם אל הייתי מגדירה מתחת לכל ביקורת.
                            וזה נקודה מענינת כי אני חושבת שמבחינת הצפיות השיר הזה הלך.. כאילו אני מכירה אותו חח.. אז הציבור כן צמא גם לשירים בתור שירים בלי יותר מדי עמקויות..
                            אם כולם היו ישי ריבו- ישי ריבו לא היה מעניין ולא מיוחד..

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #104

                            @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
                            אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
                            וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
                            מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            מוכשרת עלמ 123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                              פוסט זה נמחק!

                              123 31 מנותק
                              123 31 מנותק
                              123 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #105

                              @מוכשרת-על מדויק ועמוק ביותר חח. באמת זה הוסיף שערכת ואני יצטרף אלייך..
                              שאלתי בשביל לראות דעות של ציבור דווקא בגלל מה שאמרה שרת הרוק..

                              אל תהיו מי שאתם,
                              תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
                                אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
                                וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
                                מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #106
                                פוסט זה נמחק!
                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
                                  אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
                                  וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
                                  מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

                                  123 31 מנותק
                                  123 31 מנותק
                                  123 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #107

                                  @המחבל-המחופש אבל לא כל השירים אמורים להיות עמוקים.
                                  זה מה שאני מנסה לומר.
                                  אני בעד עמוק. צריך וחייב להכניס קצת מושגים לדור הזה.. אבל בשיר חתונה צריך לקפוץ.. לא ממש משנה לצלילי איזה שיר.
                                  אם זה משרת את המטרה אני לא רואה בזה פסול..

                                  אל תהיו מי שאתם,
                                  תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #108

                                    @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    המחבל המחופשה 123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                      #109

                                      לא חושבת עמוקים אני בעד שלא הכול יהיה המוק אבל לא ברמה שלל כל השיר כמה טוב ה
                                      זה דעתי לילה טוב יש מחר סמינר😭😭😭

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                        @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                                        123 31 מנותק
                                        123 31 מנותק
                                        123 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
                                        #110

                                        @המחבל-המחופש יש משהו בפזמון כמו נניח כמה טוב ה'. שכל הרעיון שלו שזה חוזר על עצמו.
                                        אם זה היה שורה זה לא היה נתפס.
                                        דווקא בגלל שעשו מהשורה שיר (כמה שזה מתיש) אתה מתעמק בזה וצורח. פתאום מתיישב לך וואלה כמה טוב ה'. וזה לא היה קורה בדרך אחרת..
                                        אז עוד נקודת מבט.. לא כל שיר שנראה רדוד הוא אכן כזה.. וכנל להפיך.. כמו שציינו במהלך השרשור יש עמוקים שצריך לחבר את הפרשן שיבין אותו.. כי אין בנמצא.. קחו מיצוע- עקיבא (ונראה לי אני גולשת כבר לנושא של דיון אחר😉)

                                        אל תהיו מי שאתם,
                                        תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                        מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 123 31 123 3

                                          @המחבל-המחופש יש משהו בפזמון כמו נניח כמה טוב ה'. שכל הרעיון שלו שזה חוזר על עצמו.
                                          אם זה היה שורה זה לא היה נתפס.
                                          דווקא בגלל שעשו מהשורה שיר (כמה שזה מתיש) אתה מתעמק בזה וצורח. פתאום מתיישב לך וואלה כמה טוב ה'. וזה לא היה קורה בדרך אחרת..
                                          אז עוד נקודת מבט.. לא כל שיר שנראה רדוד הוא אכן כזה.. וכנל להפיך.. כמו שציינו במהלך השרשור יש עמוקים שצריך לחבר את הפרשן שיבין אותו.. כי אין בנמצא.. קחו מיצוע- עקיבא (ונראה לי אני גולשת כבר לנושא של דיון אחר😉)

                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                          #111
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול