דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

    @123-3 מה שאני באה לומר שהרמה היום במילים מתחת לכל ביקורת
    והשייר "שכתבתי" ןהמצאתי לו ראפ פשוט מסמל את הרמה
    זה מחרפןןןן אותי מה זמרים חושבים שהם מוציאים שירים ברמה -0

    123 31 מנותק
    123 31 מנותק
    123 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
    #99

    @המחבל-המחופש חח.. אוקי . תני דוגמא לשיר שהוא מתחת לכל ביקורת מבחינתך.
    ואני שמחה לשמוע שאת בעד שירים עמוקים..

    אל תהיו מי שאתם,
    תהיו מי שאתם עתידים להיות.

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 123 31 123 3

      @מוכשרת-על ומה דעתך על זה? על שיר כדוגמת סיבת הסיבות?

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100
      פוסט זה נמחק!
      מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • 123 31 123 3

        @המחבל-המחופש חח.. אוקי . תני דוגמא לשיר שהוא מתחת לכל ביקורת מבחינתך.
        ואני שמחה לשמוע שאת בעד שירים עמוקים..

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @123-3 כמה טוב ה קובי ברומר
        ונופל וקם יואלי דיקמן
        ולא חסר עוד

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @123-3 כמה טוב ה קובי ברומר
          ונופל וקם יואלי דיקמן
          ולא חסר עוד

          123 31 מנותק
          123 31 מנותק
          123 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #102

          @המחבל-המחופש טוב אני אל כ"כ מתמצאת בשירים האלו. אבל נגיד כמה טוב ה' אני מסכימה איתך שאין בו הרבה תוכן.
          אבל גם אל הייתי מגדירה מתחת לכל ביקורת.
          וזה נקודה מענינת כי אני חושבת שמבחינת הצפיות השיר הזה הלך.. כאילו אני מכירה אותו חח.. אז הציבור כן צמא גם לשירים בתור שירים בלי יותר מדי עמקויות..
          אם כולם היו ישי ריבו- ישי ריבו לא היה מעניין ולא מיוחד..

          אל תהיו מי שאתם,
          תהיו מי שאתם עתידים להיות.

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            פוסט זה נמחק!

            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #103
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 123 31 123 3

              @המחבל-המחופש טוב אני אל כ"כ מתמצאת בשירים האלו. אבל נגיד כמה טוב ה' אני מסכימה איתך שאין בו הרבה תוכן.
              אבל גם אל הייתי מגדירה מתחת לכל ביקורת.
              וזה נקודה מענינת כי אני חושבת שמבחינת הצפיות השיר הזה הלך.. כאילו אני מכירה אותו חח.. אז הציבור כן צמא גם לשירים בתור שירים בלי יותר מדי עמקויות..
              אם כולם היו ישי ריבו- ישי ריבו לא היה מעניין ולא מיוחד..

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
              אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
              וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
              מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              מוכשרת עלמ 123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                פוסט זה נמחק!

                123 31 מנותק
                123 31 מנותק
                123 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                @מוכשרת-על מדויק ועמוק ביותר חח. באמת זה הוסיף שערכת ואני יצטרף אלייך..
                שאלתי בשביל לראות דעות של ציבור דווקא בגלל מה שאמרה שרת הרוק..

                אל תהיו מי שאתם,
                תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
                  אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
                  וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
                  מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #106
                  פוסט זה נמחק!
                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    @123-3 לא כל החיים זה ישי ריבו
                    אבל זה הגזמה מזה הרמה שכך אמר ברסלבר רבה איציק וינגרטן
                    וגם שירי חתונה יש הרבה ברמה שואפת לאפס
                    מילים של בוא נרים תחתן גבוהה וכו זה רמה נמוכה!!!!!

                    123 31 מנותק
                    123 31 מנותק
                    123 3
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107

                    @המחבל-המחופש אבל לא כל השירים אמורים להיות עמוקים.
                    זה מה שאני מנסה לומר.
                    אני בעד עמוק. צריך וחייב להכניס קצת מושגים לדור הזה.. אבל בשיר חתונה צריך לקפוץ.. לא ממש משנה לצלילי איזה שיר.
                    אם זה משרת את המטרה אני לא רואה בזה פסול..

                    אל תהיו מי שאתם,
                    תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      המחבל המחופשה 123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #109

                        לא חושבת עמוקים אני בעד שלא הכול יהיה המוק אבל לא ברמה שלל כל השיר כמה טוב ה
                        זה דעתי לילה טוב יש מחר סמינר😭😭😭

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @מוכשרת-על נכון אבל חסר מילים עם מלל גבוהה מקפיצים

                          123 31 מנותק
                          123 31 מנותק
                          123 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
                          #110

                          @המחבל-המחופש יש משהו בפזמון כמו נניח כמה טוב ה'. שכל הרעיון שלו שזה חוזר על עצמו.
                          אם זה היה שורה זה לא היה נתפס.
                          דווקא בגלל שעשו מהשורה שיר (כמה שזה מתיש) אתה מתעמק בזה וצורח. פתאום מתיישב לך וואלה כמה טוב ה'. וזה לא היה קורה בדרך אחרת..
                          אז עוד נקודת מבט.. לא כל שיר שנראה רדוד הוא אכן כזה.. וכנל להפיך.. כמו שציינו במהלך השרשור יש עמוקים שצריך לחבר את הפרשן שיבין אותו.. כי אין בנמצא.. קחו מיצוע- עקיבא (ונראה לי אני גולשת כבר לנושא של דיון אחר😉)

                          אל תהיו מי שאתם,
                          תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 123 31 123 3

                            @המחבל-המחופש יש משהו בפזמון כמו נניח כמה טוב ה'. שכל הרעיון שלו שזה חוזר על עצמו.
                            אם זה היה שורה זה לא היה נתפס.
                            דווקא בגלל שעשו מהשורה שיר (כמה שזה מתיש) אתה מתעמק בזה וצורח. פתאום מתיישב לך וואלה כמה טוב ה'. וזה לא היה קורה בדרך אחרת..
                            אז עוד נקודת מבט.. לא כל שיר שנראה רדוד הוא אכן כזה.. וכנל להפיך.. כמו שציינו במהלך השרשור יש עמוקים שצריך לחבר את הפרשן שיבין אותו.. כי אין בנמצא.. קחו מיצוע- עקיבא (ונראה לי אני גולשת כבר לנושא של דיון אחר😉)

                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #111
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 123 31 123 3

                              @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
                              הדור רדוד. את זה הבנתי.
                              מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
                              לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
                              ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                              אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                              כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                              ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                              שרת הרוקש מנותק
                              שרת הרוקש מנותק
                              שרת הרוק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.

                              כי השירים האלה לא באמת עם עומק, רק שדור הרדוד מתרשם מהעברית המנופחת ולא חושב על המסר.

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.

                              משפטים יפים, שלא כל כך קשורים אחד לשני. (מי יכול לומר לי מה המסר העיקרי בשיר?)

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                              בגלל שהדור רדוד, אז או שכותבים שירים רדודים, או שכותבים שירים שלא באמת עם עומק, רק שפה גבוהה, כי הדור הרדוד גם ככה לא מבדיל.

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.

                              כן, וודאי.

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                              וודאי שהכותבים לא עמוקים מספיק, אז שלא יבלבלו בשכל, אלא שישכילו קצת ויעלו את הרמה.

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                              פירשת לרוב נכון

                              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                              ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                              לשירים עמוקים יש משמעות עמוקה ואחידה, עם מסר אחיד, ולרוב גם עברית תקינה וגבוהה.
                              שולי רנד עושה את זה נהדר בערפל ובן מלך שעשוי מאבנים טובות, ביני לנדאו עושה את זה ברוב השירים שלו. לפעמים גם יש שירים עמוקים גם בעברית לא גבוהה, אבל עם מילים יפות כמו תעצרו את העולם של שמואל, לדוגמא

                              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                              Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שרת הרוקש שרת הרוק

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.

                                כי השירים האלה לא באמת עם עומק, רק שדור הרדוד מתרשם מהעברית המנופחת ולא חושב על המסר.

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.

                                משפטים יפים, שלא כל כך קשורים אחד לשני. (מי יכול לומר לי מה המסר העיקרי בשיר?)

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                                בגלל שהדור רדוד, אז או שכותבים שירים רדודים, או שכותבים שירים שלא באמת עם עומק, רק שפה גבוהה, כי הדור הרדוד גם ככה לא מבדיל.

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.

                                כן, וודאי.

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                                וודאי שהכותבים לא עמוקים מספיק, אז שלא יבלבלו בשכל, אלא שישכילו קצת ויעלו את הרמה.

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                                פירשת לרוב נכון

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                                לשירים עמוקים יש משמעות עמוקה ואחידה, עם מסר אחיד, ולרוב גם עברית תקינה וגבוהה.
                                שולי רנד עושה את זה נהדר בערפל ובן מלך שעשוי מאבנים טובות, ביני לנדאו עושה את זה ברוב השירים שלו. לפעמים גם יש שירים עמוקים גם בעברית לא גבוהה, אבל עם מילים יפות כמו תעצרו את העולם של שמואל, לדוגמא

                                Z מנותק
                                Z מנותק
                                zxcv
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                @שרת-הרוק כתבת מענין מאוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #114
                                  פוסט זה נמחק!
                                  Z 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                    פוסט זה נמחק!

                                    Z מנותק
                                    Z מנותק
                                    zxcv
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #115

                                    @מוכשרת-על נכון את מאוד צודקת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                      פוסט זה נמחק!

                                      Z מנותק
                                      Z מנותק
                                      zxcv
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #116

                                      @מוכשרת-על אני מאוד נהנית מהמחשבה שלך את לוקחת את השירים עמוק מאוד

                                      Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Z zxcv

                                        @מוכשרת-על אני מאוד נהנית מהמחשבה שלך את לוקחת את השירים עמוק מאוד

                                        Z מנותק
                                        Z מנותק
                                        zxcv
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #117

                                        @zxcv יש לך שירים שלך שחיברת

                                        מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Z zxcv

                                          @zxcv יש לך שירים שלך שחיברת

                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                          #118
                                          פוסט זה נמחק!
                                          Z 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול