-
פוסט זה נמחק!
@יואל-מעצב-תמונות יופי, אשמח עם תעשה לשירים של דוד בן ארזה, אביב בפתח,נחמה כזו תודה
-
פוסט זה נמחק!
@יואל-מעצב-תמונות מה אתה יכול לעשות? ווקאלי? או להפריד קול מהשיר?
-
@יואל-מעצב-תמונות מה אתה יכול לעשות? ווקאלי? או להפריד קול מהשיר?
@יונמיוזיק ווקאלי

-
@יואל-מעצב-תמונות מה אתה יכול לעשות? ווקאלי? או להפריד קול מהשיר?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יואל-מעצב-תמונות כן, אני לא צריכה ככ איכות זה בסדר,תודה

-
@יונמיוזיק סט מטורףףףףףףףף כל הכבודד!!!
יהיה מה לשמוע בספירת העומר ברוך השםם@יהודי-קדוש @מיכל Cאני עשיתי את הסט
-
@יואל-מעצב-תמונות כן, אני לא צריכה ככ איכות זה בסדר,תודה

-
@איזה-קטע יש בכל מחשב ווינדוס 10 או 11 את עורך הוידאו
או בווינדוס 7 או 8 את מוביק מייקר וכו' -
@איזה-קטע יש בכל מחשב ווינדוס 10 או 11 את עורך הוידאו
או בווינדוס 7 או 8 את מוביק מייקר וכו' -
@איזה-קטע יש בכל מחשב ווינדוס 10 או 11 את עורך הוידאו
או בווינדוס 7 או 8 את מוביק מייקר וכו'@אדם-חכם-וישר אמר ביוני זילברגג חדש!!! ערוץ יוטיוב לסטים מטורפים!! פתוח בנטפרי!!:
@איזה-קטע יש בכל מחשב ווינדוס 10 או 11 את עורך הוידאו
או בווינדוס 7 או 8 את מוביק מייקר וכו'עורך הווידאו הזה פשוט טובבב תמיד אני משתמשת איתו,הוא גם קל ופשוט
-
@אדם-חכם-וישר אמר ביוני זילברגג חדש!!! ערוץ יוטיוב לסטים מטורפים!! פתוח בנטפרי!!:
@איזה-קטע יש בכל מחשב ווינדוס 10 או 11 את עורך הוידאו
או בווינדוס 7 או 8 את מוביק מייקר וכו'עורך הווידאו הזה פשוט טובבב תמיד אני משתמשת איתו,הוא גם קל ופשוט
-
@איזה-קטע את עושה את העטיפה מוסיפה אותה בעורך הוידאו מתאים לאורך של השיר ומוסיפה אותו
-
@איזה-קטע את עושה את העטיפה מוסיפה אותה בעורך הוידאו מתאים לאורך של השיר ומוסיפה אותו
-
@איזה-קטע מה הכוונה?
-
@איזה-קטע מה הכוונה?
-
@איזה-קטע יודעת מה אני יעשה לך סרטון כיצד אני עושה כאילו סט של שתי שירים ואז תביני אוקיי?
-
פוסט זה נמחק!
-
@איזה-קטע יודעת מה אני יעשה לך סרטון כיצד אני עושה כאילו סט של שתי שירים ואז תביני אוקיי?
@אדם-חכם-וישר תודה רבה
אז הנה הסט שעשיתי, מקווה שהוא יפה-זו פעם ראשונה... (מקווה שזה המקום להעלות אותו)
@יונמיוזיק מקווה שהוא מתאים לערוץ שלך... אם כן, אשמח שתעלה אותו...https://send.magicode.me/send-file/file/4bbde32***216e1bfb25e48a0c366beff1df21d13e8/view
אני יודעת שעכשיו לא טיימינג טוב אבל אין לי בעיה שאם הוא מתאים אז שיעלה לערוץ אחרי ספירת העומר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
