תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
פוסט זה נמחק!
-
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש

זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש..

גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש

זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמםכל מילה נכונה!!
מאור חיים באמת מוכשר{היה לו פשלה קטנה פה} וכמו שאמרתה הגיטריסט אלוףףףף
ממש מוזר התוכנית הזו -
שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש
-
שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש
@צוציק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש
גם לי נראה שיש כל מיני חשבונות כאלו
נראה לי שהעבירו את המוגבל בדיבור עם הכלים המוזרים שיתחרה
עם ההוא שמנגן על כפיות ... שהיה באודישנים -
https://youtu.be/DEam5jjuvjQ
19 בלגאן – יוסף סיקוראל -
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
-
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
@אולפניסט-ברמה אין מה לעשות למוזיקאי קשה לפרגן למוזיקאי ככה זה
-
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
@אולפניסט-ברמה זה ממש נכון ,היום משה קליין,נהוראי אריאלי וניראה לי גם שמואל פדרניק לא עברו, איך????????... הם היום הזמרים הכי תותחים במיגזר..... הכל שטויות עיזבו
-
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
@אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.
-
@אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.
-
פוסט זה נמחק!
-
נ נגינתי נעל נושא זה ב-
-
למה צריך להזכיר שוב ושוב??
לשמור על רמת דיונים עניינית ולא לגלוש לפסים אישיים
עריכה: הנושא נפתח, שימו 🤍 להבא! -
נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...) -
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...) -
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!הוא אלוף הכל טוב ויפה
הוא פישל שם אין מה לעשות
והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע -
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!הוא אלוף הכל טוב ויפה
הוא פישל שם אין מה לעשות
והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע -
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!הוא אלוף הכל טוב ויפה
הוא פישל שם אין מה לעשות
והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע@יונתן-פ אני לא רוצה לכתוב שמות ולרמוז על אנשים...
אבל היו ביצועים הרבה פחות יפים, והרבה פחות על רמה, והם קיבלו ציון יותר גבוה...
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?
לא גרוע!!
גם אמרתי כמה פוסטים ליפני שהוא טוב
אני אומר תשמע את זה בלי ראייה אתה תבין שהם צודקים יש שם מידי עומס, ואגרסיביות כמו שאמר אילסון
זה נשמע כאילו ילד מתופף חזק בלי קשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות