תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@053 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מישהו יכול להעלות קישור שנפתח בחסימה? לא דרך יוטיוב... תודה
או כאן
https://files.93fm.co.il/video/Archive/Pgm/Hamaestro/S01/Hamaestro_S01E18_MQ.mp4 -
@053 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מישהו יכול להעלות קישור שנפתח בחסימה? לא דרך יוטיוב... תודה
או כאן
https://files.93fm.co.il/video/Archive/Pgm/Hamaestro/S01/Hamaestro_S01E18_MQ.mp4 -
@יוסף-דוד-ותזמורתו זה היה נראה שזה לא היה ביצוע לייב זה נכון?
@yossefi צודק מאה אחוז.
האורגן והמחשב לא הוקלטו טוב בלייב,ומה שיצא זה שהייתי צריך להיזכר איך זה נוגן באודישן ולפי זה להקליט באולפן ואז לא שמנו לב שבאודישן השיר מקום לחלום נוגן בחליל לעומת באולפן שזה נוגן בקאנון שבכלי הזה צריך יותר תזוזה בידיים.
גם בהקלטה שיצאה עדיין נפל בעריכה ערוץ של הכינורות.אז לכל מי שמעוניין לשמוע את הביצוע שלי בצורה מסודרת אז הביצוע נמצא בערוץ היוטיוב שלי
️
-
.
אלחנן שאו ושלמה רוטנברג שהתמודדו במאסטרו בתור פסנתרים, הוציאו סינגל משותף.
(הם הכירו בתחרות)
https://www.youtube.com/watch?v=IuihHLImB9g
https://www.youtube.com/watch?v=eRtdSyVkUa4 -
לדעתי זה ממש נכון שהוא לא שר משהו לפעמים לא צריך ללכת על הכל בייחד ולהתמקצע רק במה שטובים בו..
-
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!! -
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!! -
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!!@עקיבא-12345678
שמישהו יעלה קישור להצבעה
-כדי לעזור לעקיבא ידידינו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות