Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 770.8k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

    יונמיוזיקי Offline
    יונמיוזיקי Offline
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #2181

    @יוסף-דוד-ותזמורתו ואוו זה אתה. אחי אשריך אתה באמת ממש טוב!
    ויש לך עוד פוטינציאל ענק!! מאחל לך בהצלחה גדולה!!

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    1 Reply Last reply
    2
    • מחפשת שם מגניבמ Offline
      מחפשת שם מגניבמ Offline
      מחפשת שם מגניב
      wrote on last edited by
      #2182

      מי זה יחיאל אפיק
      הוא במקצב?
      מה שם משתמש שלו?

      אני ואניא 1 Reply Last reply
      1
      • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

        מי זה יחיאל אפיק
        הוא במקצב?
        מה שם משתמש שלו?

        אני ואניא Offline
        אני ואניא Offline
        אני ואני
        wrote on last edited by
        #2183

        @מחפשת-שם-מגניב כן יחיאל אפיק במקצב על שם @ -Y-A-M-music

        1 Reply Last reply
        1
        • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

          @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

          yossefiY Offline
          yossefiY Offline
          yossefi
          wrote on last edited by
          #2184

          @יוסף-דוד-ותזמורתו ווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייי אחי אתה באמת פגז זה לא קל בכלל להחזיק להקה ושהכל ישמע טוב
          דבר שני
          איזה אורגנים יש לך קורג 5 ומה עוד?

          יוסף דוד ותזמורתוי 1 Reply Last reply
          1
          • yossefiY yossefi

            @יוסף-דוד-ותזמורתו ווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייי אחי אתה באמת פגז זה לא קל בכלל להחזיק להקה ושהכל ישמע טוב
            דבר שני
            איזה אורגנים יש לך קורג 5 ומה עוד?

            יוסף דוד ותזמורתוי Offline
            יוסף דוד ותזמורתוי Offline
            יוסף דוד ותזמורתו
            wrote on last edited by
            #2185

            @yossefi באירועים יש לי רולנד EA-7 בביצוע בתחרות השתמשתי האורגן של סוסנה לאורגן תחתון , בעיקר בגלל האקורד בס שלו.

            yossefiY 1 Reply Last reply
            1
            • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

              @yossefi באירועים יש לי רולנד EA-7 בביצוע בתחרות השתמשתי האורגן של סוסנה לאורגן תחתון , בעיקר בגלל האקורד בס שלו.

              yossefiY Offline
              yossefiY Offline
              yossefi
              wrote on last edited by
              #2186

              @יוסף-דוד-ותזמורתו אאאא יפה

              עוד נקודה חשובה שאתה עושה פצצצצצצצצההההההההההה בס עם יד שמאל שאפו!!!!

              1 Reply Last reply
              2
              • ר Offline
                ר Offline
                רוחלה כהן
                wrote on last edited by
                #2187

                ראיתי שדיברו כאן על איתי ואביו שהיו בבית ספר למוזיקה-ואמרתם(מי שכתב כאן את זה) שדיברו על זה ובכלל לא הזכירו את זה-

                ובביצוע הזה עם כל הכבוד לסולם שניהם קצת זייפו ולכן אני מסכימה עם פרידמן..

                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                (יובל סטופל)❣️

                א 1 Reply Last reply
                0
                • Avital 2A Offline
                  Avital 2A Offline
                  Avital 2
                  wrote on last edited by
                  #2188

                  יודעים בכללל מי עולה מהמאזינים?
                  כי אני לא ראיתי…. אם משהו יודע מי עלה שיכתוב…

                  ר "המבין"& 2 Replies Last reply
                  0
                  • Avital 2A Avital 2

                    יודעים בכללל מי עולה מהמאזינים?
                    כי אני לא ראיתי…. אם משהו יודע מי עלה שיכתוב…

                    ר Offline
                    ר Offline
                    רוחלה כהן
                    wrote on last edited by
                    #2189

                    @Avital-2 אין אפשרות לראות עד שנראה בשלב הבא מי עלה...

                    שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                    (יובל סטופל)❣️

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • Avital 2A Avital 2

                      יודעים בכללל מי עולה מהמאזינים?
                      כי אני לא ראיתי…. אם משהו יודע מי עלה שיכתוב…

                      "המבין"& Offline
                      "המבין"& Offline
                      "המבין"
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #2190

                      @Avital-2 אני חושב שאחרי כל התוכניות יהיה אחד שיעלה מבין כל המתמודדים שעברו למאזינים....... מעין גלגל הצלה כזה

                      חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • יונתן פי יונתן פ

                        תגידו מה הסיפור של הראפ הזה!!
                        גם אם זה יהיה הכי יפה בעולם במאסטרו של קול חי לא יעבירו את זה הלאה
                        הרי בוודאי מנצח במאסטרו לא יהיה ראפ!!!
                        יחיאל אפיק מה זה חמודד, אני בעז"ה יצביע לו בלי נדר!!
                        ושאלה קטנה!! זה שלב האודישנים האחרון???
                        ועוד שאלה למבינים!! המתמודד ששר ברצלונה, שהבן שלו נכנס באמצע ושר זה היה טונים או קול ראש {פלסט}?? כי זה היה מטורףף
                        סה"כ היה ממש חמוד השלב הזה

                        ד Offline
                        ד Offline
                        דינה 2
                        wrote on last edited by
                        #2191

                        @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        תגידו מה הסיפור של הראפ הזה!!
                        גם אם זה יהיה הכי יפה בעולם במאסטרו של קול חי לא יעבירו את זה הלאה
                        הרי בוודאי מנצח במאסטרו לא יהיה ראפ!!!
                        יחיאל אפיק מה זה חמודד, אני בעז"ה יצביע לו בלי נדר!!
                        ושאלה קטנה!! זה שלב האודישנים האחרון???
                        > ועוד שאלה למבינים!! המתמודד ששר ברצלונה, שהבן שלו נכנס באמצע ושר זה היה טונים או קול ראש {פלסט}?? כי זה היה מטורףף
                        סה"כ היה ממש חמוד השלב הזה

                        לדעתי טונים!

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • ר רוחלה כהן

                          ראיתי שדיברו כאן על איתי ואביו שהיו בבית ספר למוזיקה-ואמרתם(מי שכתב כאן את זה) שדיברו על זה ובכלל לא הזכירו את זה-

                          ובביצוע הזה עם כל הכבוד לסולם שניהם קצת זייפו ולכן אני מסכימה עם פרידמן..

                          א Offline
                          א Offline
                          אני אני
                          wrote on last edited by אני אני
                          #2192

                          @רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          ראיתי שדיברו כאן על איתי ואביו שהיו בבית ספר למוזיקה-ואמרתם(מי שכתב כאן את זה) שדיברו על זה ובכלל לא הזכירו את זה-

                          ובביצוע הזה עם כל הכבוד לסולם שניהם קצת זייפו ולכן אני מסכימה עם פרידמן..

                          אני ראיתי אותם כאן
                          https://www.hidabroot.org/article/1149703
                          נראה לי הזיופים של הילד היו מלחץ והתרגשות
                          מה שכן, אני ממש התרגשתי מהביצוע שלהם.

                          הראל 1ה 1 Reply Last reply
                          0
                          • א אני אני

                            @רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            ראיתי שדיברו כאן על איתי ואביו שהיו בבית ספר למוזיקה-ואמרתם(מי שכתב כאן את זה) שדיברו על זה ובכלל לא הזכירו את זה-

                            ובביצוע הזה עם כל הכבוד לסולם שניהם קצת זייפו ולכן אני מסכימה עם פרידמן..

                            אני ראיתי אותם כאן
                            https://www.hidabroot.org/article/1149703
                            נראה לי הזיופים של הילד היו מלחץ והתרגשות
                            מה שכן, אני ממש התרגשתי מהביצוע שלהם.

                            הראל 1ה Offline
                            הראל 1ה Offline
                            הראל 1
                            wrote on last edited by
                            #2193

                            @אני-אני איזה איתי מה המשפחה שלו?

                            א 1 Reply Last reply
                            0
                            • הראל 1ה הראל 1

                              @אני-אני איזה איתי מה המשפחה שלו?

                              א Offline
                              א Offline
                              אני אני
                              wrote on last edited by
                              #2194

                              @הראל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @אני-אני איזה איתי מה המשפחה שלו?

                              תורג'מן

                              הראל 1ה 1 Reply Last reply
                              0
                              • א אני אני

                                @הראל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @אני-אני איזה איתי מה המשפחה שלו?

                                תורג'מן

                                הראל 1ה Offline
                                הראל 1ה Offline
                                הראל 1
                                wrote on last edited by
                                #2195

                                @אני-אני ראתי אותו בבית ספר מה הוא עושה היום?

                                א 1 Reply Last reply
                                0
                                • הראל 1ה הראל 1

                                  @אני-אני ראתי אותו בבית ספר מה הוא עושה היום?

                                  א Offline
                                  א Offline
                                  אני אני
                                  wrote on last edited by
                                  #2196

                                  @הראל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @אני-אני ראתי אותו בבית ספר מה הוא עושה היום?

                                  לא יודעת

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #2197

                                    מישהו יכול להעלות את התוכנית האחרונה במיגיק'וד???
                                    תודה ענקית מראש

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    אילה הזמרתא 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      מישהו יכול להעלות את התוכנית האחרונה במיגיק'וד???
                                      תודה ענקית מראש

                                      אילה הזמרתא Offline
                                      אילה הזמרתא Offline
                                      אילה הזמרת
                                      wrote on last edited by אילה הזמרת
                                      #2198

                                      @יונתן-פ התוכנית האחרונה זה פרק 12?. עם כן אני מעלה לך

                                      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                      יונתן פי 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                        @יונתן-פ התוכנית האחרונה זה פרק 12?. עם כן אני מעלה לך

                                        יונתן פי Offline
                                        יונתן פי Offline
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #2199

                                        @אילה-הזמרת כן!!
                                        תודה אם אפשר בדווקא במיגיק'וד!
                                        ממש תודה כל דבר את מעלה בשנייה וכן תודה על כל העזרה!
                                        👍👍

                                        כשאין אמונה אין תשובות!
                                        כשיש אמונה אין שאלות!
                                        חפץ חיים.

                                        אילה הזמרתא yossefiY 2 Replies Last reply
                                        1
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @אילה-הזמרת כן!!
                                          תודה אם אפשר בדווקא במיגיק'וד!
                                          ממש תודה כל דבר את מעלה בשנייה וכן תודה על כל העזרה!
                                          👍👍

                                          אילה הזמרתא Offline
                                          אילה הזמרתא Offline
                                          אילה הזמרת
                                          wrote on last edited by
                                          #2200

                                          @יונתן-פ זה יקח קצת זמן כי זה גדול

                                          "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול