Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 770.9k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • יונתן פי יונתן פ

    @אילה-הזמרת כן!!
    תודה אם אפשר בדווקא במיגיק'וד!
    ממש תודה כל דבר את מעלה בשנייה וכן תודה על כל העזרה!
    👍👍

    yossefiY Offline
    yossefiY Offline
    yossefi
    wrote on last edited by
    #2201

    @יונתן-פ https://youtu.be/CTsE_3p8IkM

    יונתן פי 1 Reply Last reply
    0
    • yossefiY yossefi

      @יונתן-פ https://youtu.be/CTsE_3p8IkM

      יונתן פי Offline
      יונתן פי Offline
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #2202

      @yossefi תודה אבל רציתי במיגקוד להורדה
      תודה על הניסיון אבל @אילה-הזמרת תשלח לי בעז"ה

      כשאין אמונה אין תשובות!
      כשיש אמונה אין שאלות!
      חפץ חיים.

      Avital 2A 1 Reply Last reply
      1
      • יונתן פי יונתן פ

        @yossefi תודה אבל רציתי במיגקוד להורדה
        תודה על הניסיון אבל @אילה-הזמרת תשלח לי בעז"ה

        Avital 2A Offline
        Avital 2A Offline
        Avital 2
        wrote on last edited by
        #2203

        @יונתן-פ אני יכולה אם זה עוזר

        אילה הזמרתא 1 Reply Last reply
        1
        • Avital 2A Avital 2

          @יונתן-פ אני יכולה אם זה עוזר

          אילה הזמרתא Offline
          אילה הזמרתא Offline
          אילה הזמרת
          wrote on last edited by
          #2204

          @Avital-2 אני באמצע לשלוח

          "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

          Avital 2A יונתן פי 2 Replies Last reply
          0
          • אילה הזמרתא אילה הזמרת

            @Avital-2 אני באמצע לשלוח

            Avital 2A Offline
            Avital 2A Offline
            Avital 2
            wrote on last edited by
            #2205

            @אילה-הזמרת אה אוקי

            1 Reply Last reply
            0
            • א Offline
              א Offline
              אייזיק
              wrote on last edited by
              #2206

              יש למישהו הסבר הגיוני למה לא העבירו את הגיטריסט ?
              הוא היה תותח אמיתי !!!

              1 Reply Last reply
              2
              • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                @Avital-2 אני באמצע לשלוח

                יונתן פי Offline
                יונתן פי Offline
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #2207

                @אילה-הזמרת זה סיים.??
                סורי זה פשוט קצת דחוף לי

                כשאין אמונה אין תשובות!
                כשיש אמונה אין שאלות!
                חפץ חיים.

                אילה הזמרתא 2 Replies Last reply
                0
                • יונתן פי יונתן פ

                  @אילה-הזמרת זה סיים.??
                  סורי זה פשוט קצת דחוף לי

                  אילה הזמרתא Offline
                  אילה הזמרתא Offline
                  אילה הזמרת
                  wrote on last edited by
                  #2208

                  @יונתן-פ זה רושם לי עוד 20 דקות אבל זה לוקח יותר מהר

                  "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • יונתן פי יונתן פ

                    @אילה-הזמרת זה סיים.??
                    סורי זה פשוט קצת דחוף לי

                    אילה הזמרתא Offline
                    אילה הזמרתא Offline
                    אילה הזמרת
                    wrote on last edited by
                    #2209

                    @יונתן-פ בבקשה
                    https://send.magicode.me/send-file/file/8916239fe7f5380582cfcb1e74d9b1bde***3afc865/view

                    "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                    יונתן פי 1 Reply Last reply
                    1
                    • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                      @יונתן-פ בבקשה
                      https://send.magicode.me/send-file/file/8916239fe7f5380582cfcb1e74d9b1bde***3afc865/view

                      יונתן פי Offline
                      יונתן פי Offline
                      יונתן פ
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #2210

                      @אילה-הזמרת ואוווווו
                      תודה ענקיתתתתת

                      כשאין אמונה אין תשובות!
                      כשיש אמונה אין שאלות!
                      חפץ חיים.

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • יואלי דיקמןי Offline
                        יואלי דיקמןי Offline
                        יואלי דיקמן
                        wrote on last edited by יואלי דיקמן
                        #2211

                        אני לא הבנתי את התוכנית המאסטרו כי בכל מקצוע במוזיקה יש מאסטרו נגיד יש מאסטרו בעיבודים

                        יש מאסטרו בתזמורת כמו יוסף דוד 😄 וכו... אז איך שופטים אותם?

                        אפרת גלבועא 1 Reply Last reply
                        0
                        • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                          אני לא הבנתי את התוכנית המאסטרו כי בכל מקצוע במוזיקה יש מאסטרו נגיד יש מאסטרו בעיבודים

                          יש מאסטרו בתזמורת כמו יוסף דוד 😄 וכו... אז איך שופטים אותם?

                          אפרת גלבועא Offline
                          אפרת גלבועא Offline
                          אפרת גלבוע
                          wrote on last edited by
                          #2212

                          @יואלי-דיקמן
                          שאלה טובה. אבל זה לא כל כך משנה כי זה קצת מכור מראש כל התוכניות ראליטי האלה... אני צופה בזה נטו כי באלי ללמוד מהמתמודדים ולקבל מושגים וכמובן לשמוע את דעת המומחים
                          (ואני מתכוונת לאברום לייב)
                          באמת מהתחלה לא הבנתי את הקונספט איך אפשר לשפוט מי יותר טוב כשכל אחד מציג כשרון אחר?

                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                          יואלי דיקמןי 1 Reply Last reply
                          0
                          • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                            @יואלי-דיקמן
                            שאלה טובה. אבל זה לא כל כך משנה כי זה קצת מכור מראש כל התוכניות ראליטי האלה... אני צופה בזה נטו כי באלי ללמוד מהמתמודדים ולקבל מושגים וכמובן לשמוע את דעת המומחים
                            (ואני מתכוונת לאברום לייב)
                            באמת מהתחלה לא הבנתי את הקונספט איך אפשר לשפוט מי יותר טוב כשכל אחד מציג כשרון אחר?

                            יואלי דיקמןי Offline
                            יואלי דיקמןי Offline
                            יואלי דיקמן
                            wrote on last edited by
                            #2213
                            This post is deleted!
                            א 1 Reply Last reply
                            0
                            • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                              This post is deleted!

                              א Offline
                              א Offline
                              אולפניסט ברמה
                              wrote on last edited by
                              #2214

                              @יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
                              חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
                              אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
                              אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......

                              הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....

                              ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                              יואלי דיקמןי Avital 2A אפרת גלבועא יוסף דוד ותזמורתוי 4 Replies Last reply
                              2
                              • א אולפניסט ברמה

                                @יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
                                חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
                                אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
                                אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......

                                הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....

                                יואלי דיקמןי Offline
                                יואלי דיקמןי Offline
                                יואלי דיקמן
                                wrote on last edited by
                                #2215

                                @אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם

                                הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון

                                Avital 2A 2 Replies Last reply
                                0
                                • א אולפניסט ברמה

                                  @יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
                                  חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
                                  אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
                                  אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......

                                  הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....

                                  Avital 2A Offline
                                  Avital 2A Offline
                                  Avital 2
                                  wrote on last edited by
                                  #2216

                                  @אולפניסט-ברמה לפי דעתי רב התכנית מכורה מראש

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                    @אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם

                                    הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון

                                    Avital 2A Offline
                                    Avital 2A Offline
                                    Avital 2
                                    wrote on last edited by
                                    #2217
                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • א אולפניסט ברמה

                                      @יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
                                      חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
                                      אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
                                      אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......

                                      הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....

                                      אפרת גלבועא Offline
                                      אפרת גלבועא Offline
                                      אפרת גלבוע
                                      wrote on last edited by
                                      #2218

                                      @אולפניסט-ברמה
                                      באמת? מעניין מה שאתה אומר....
                                      כן הם באמת לא הכי מבינים במחילה מכבודם מההתחלה אמרתי את זה...
                                      צריך לשים שופטים שהם קלידנים, פסנתרנים, מעבדים, מנצחים וכאלה.... ולא זמרים כוכבים ויחצנים למינהם... זה שבן אדם הוא מפורסם לא הופך אותו למבין במוזיקה.

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      א 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                        @אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם

                                        הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון

                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2
                                        wrote on last edited by
                                        #2219

                                        הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון

                                        צודק הוא באמת שופט ולא עושה לפי אם הוא אוהב את הסגנון או לא

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • יואלי דיקמןי Offline
                                          יואלי דיקמןי Offline
                                          יואלי דיקמן
                                          wrote on last edited by
                                          #2220
                                          This post is deleted!
                                          Avital 2A אילה הזמרתא ויוושו 3 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול