תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@אילה-הזמרת כן!!
תודה אם אפשר בדווקא במיגיק'וד!
ממש תודה כל דבר את מעלה בשנייה וכן תודה על כל העזרה!


-
@yossefi תודה אבל רציתי במיגקוד להורדה
תודה על הניסיון אבל @אילה-הזמרת תשלח לי בעז"ה -
@yossefi תודה אבל רציתי במיגקוד להורדה
תודה על הניסיון אבל @אילה-הזמרת תשלח לי בעז"ה -
@Avital-2 אני באמצע לשלוח
-
@Avital-2 אני באמצע לשלוח
@אילה-הזמרת אה אוקי
-
@Avital-2 אני באמצע לשלוח
@אילה-הזמרת זה סיים.??
סורי זה פשוט קצת דחוף לי -
@אילה-הזמרת זה סיים.??
סורי זה פשוט קצת דחוף לי@יונתן-פ זה רושם לי עוד 20 דקות אבל זה לוקח יותר מהר
-
@אילה-הזמרת זה סיים.??
סורי זה פשוט קצת דחוף לי@יונתן-פ בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/8916239fe7f5380582cfcb1e74d9b1bde***3afc865/view -
@יונתן-פ בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/8916239fe7f5380582cfcb1e74d9b1bde***3afc865/view@אילה-הזמרת ואוווווו
תודה ענקיתתתתת -
אני לא הבנתי את התוכנית המאסטרו כי בכל מקצוע במוזיקה יש מאסטרו נגיד יש מאסטרו בעיבודים
יש מאסטרו בתזמורת כמו יוסף דוד
וכו... אז איך שופטים אותם? -
אני לא הבנתי את התוכנית המאסטרו כי בכל מקצוע במוזיקה יש מאסטרו נגיד יש מאסטרו בעיבודים
יש מאסטרו בתזמורת כמו יוסף דוד
וכו... אז איך שופטים אותם?@יואלי-דיקמן
שאלה טובה. אבל זה לא כל כך משנה כי זה קצת מכור מראש כל התוכניות ראליטי האלה... אני צופה בזה נטו כי באלי ללמוד מהמתמודדים ולקבל מושגים וכמובן לשמוע את דעת המומחים
(ואני מתכוונת לאברום לייב)
באמת מהתחלה לא הבנתי את הקונספט איך אפשר לשפוט מי יותר טוב כשכל אחד מציג כשרון אחר? -
@יואלי-דיקמן
שאלה טובה. אבל זה לא כל כך משנה כי זה קצת מכור מראש כל התוכניות ראליטי האלה... אני צופה בזה נטו כי באלי ללמוד מהמתמודדים ולקבל מושגים וכמובן לשמוע את דעת המומחים
(ואני מתכוונת לאברום לייב)
באמת מהתחלה לא הבנתי את הקונספט איך אפשר לשפוט מי יותר טוב כשכל אחד מציג כשרון אחר?This post is deleted! -
This post is deleted!
@יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....
-
@יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....
@אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם
הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון
-
@יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....
@אולפניסט-ברמה לפי דעתי רב התכנית מכורה מראש
-
@אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם
הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון
-
@יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....
@אולפניסט-ברמה
באמת? מעניין מה שאתה אומר....
כן הם באמת לא הכי מבינים במחילה מכבודם מההתחלה אמרתי את זה...
צריך לשים שופטים שהם קלידנים, פסנתרנים, מעבדים, מנצחים וכאלה.... ולא זמרים כוכבים ויחצנים למינהם... זה שבן אדם הוא מפורסם לא הופך אותו למבין במוזיקה. -
@אולפניסט-ברמה התחרות לא רצינית נגיד שאיזה מתמודד גומר במקום כפיים וישר שיפוט קובי סלע עם הצחוקים ובורנשטיין עם
הסיפורים שלו וכביכול לא מתיחסים למתמודדים והשופט הטוב ביותר זה אבי אילסון
-
This post is deleted!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login