Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 772.9k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • דני דניד דני דני

    @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

    מ Offline
    מ Offline
    מישהו 6
    wrote on last edited by
    #2361

    @דני-דני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

    שאלתי אם יהיה השבוע באיזה יום מחר, רביעי וכו'
    או שזה יהיה במוצ"ש הקרוב?

    אילה הזמרתא מ 2 Replies Last reply
    0
    • מ מישהו 6

      @דני-דני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

      שאלתי אם יהיה השבוע באיזה יום מחר, רביעי וכו'
      או שזה יהיה במוצ"ש הקרוב?

      אילה הזמרתא Offline
      אילה הזמרתא Offline
      אילה הזמרת
      wrote on last edited by
      #2362

      @מישהו-6 במוצ"ש כמו תמיד

      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

      1 Reply Last reply
      0
      • מ מישהו 6

        @דני-דני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

        שאלתי אם יהיה השבוע באיזה יום מחר, רביעי וכו'
        או שזה יהיה במוצ"ש הקרוב?

        מ Offline
        מ Offline
        משה 0527
        wrote on last edited by משה 0527
        #2363

        @מישהו-6 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @דני-דני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

        שאלתי אם יהיה השבוע באיזה יום מחר, רביעי וכו'
        או שזה יהיה במוצ"ש הקרוב?

        שבוע שעבר לא היה בגלל הילולת דוד המלך
        למה ששבוע הקרוב לא יהיה במוצאי שבת כרגיל

        יוסף דוד ותזמורתוי 1 Reply Last reply
        0
        • מ משה 0527

          @מישהו-6 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @דני-דני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @מישהו-6 למה לא יהיה השבוע?

          שאלתי אם יהיה השבוע באיזה יום מחר, רביעי וכו'
          או שזה יהיה במוצ"ש הקרוב?

          שבוע שעבר לא היה בגלל הילולת דוד המלך
          למה ששבוע הקרוב לא יהיה במוצאי שבת כרגיל

          יוסף דוד ותזמורתוי Offline
          יוסף דוד ותזמורתוי Offline
          יוסף דוד ותזמורתו
          wrote on last edited by
          #2364

          @משה-0527 מעכשיו חוזרים כל שבוע רצוף עד בין המצרים.

          Avital 2A 1 Reply Last reply
          0
          • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

            @משה-0527 מעכשיו חוזרים כל שבוע רצוף עד בין המצרים.

            Avital 2A Offline
            Avital 2A Offline
            Avital 2
            wrote on last edited by
            #2365
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            0
            • א אולפניסט ברמה

              @יואלי-דיקמן יש שם מלא דברים לא שוויונים בין משתתפים.
              חלק שופטים שאני שם אותם בכיס הקטן בהבנה במוזיקה.....
              אני ספציפית יודע על משהו שאסור לי להגיד. על איזה מתמודד רציני שהשופטים לא אהבו אותו, וכל המאזינים התעצבנו על זה, כי הוא איש דיי מוכר.
              אח''כ אמרו לי שזה היה מכור מראש וירדו עליו כדי שיהיה מעניין ומגוון......

              הרעיון שהם באים להראות למתמודדים זה שהם יבחרו מאסטרו.... שזה אומר בן אדם מטורף באיזה משהו מוזיקאי....

              יוסף דוד ותזמורתוי Offline
              יוסף דוד ותזמורתוי Offline
              יוסף דוד ותזמורתו
              wrote on last edited by
              #2366

              @אולפניסט-ברמה לגבי מה אומרים לשופטים לומר אז בתור מתמודד אני לא יכול לדבר אבל לאבי אילסון לא נותנים לא שום הנחיה ,הוא שופט לפי האוזן שלו ,
              את זה אני אומר מידיעה ולא משנה מה יצביע בשבילי.......

              ח S י 3 Replies Last reply
              4
              • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                @אולפניסט-ברמה לגבי מה אומרים לשופטים לומר אז בתור מתמודד אני לא יכול לדבר אבל לאבי אילסון לא נותנים לא שום הנחיה ,הוא שופט לפי האוזן שלו ,
                את זה אני אומר מידיעה ולא משנה מה יצביע בשבילי.......

                ח Offline
                ח Offline
                חובבת מוזיקה צעירה
                wrote on last edited by
                #2367

                @יוסף-דוד-ותזמורתו
                צודק גם בלי מה שאתה אומר בתור מתמודד
                כל אחד יכול להבחין הבחנה קטנה שמה שאבי אילסון אומר
                הכל לפי דעתו האישית בלבד ולא משנה לו מה השופטים האחרים יגידו

                1 Reply Last reply
                1
                • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                  @אולפניסט-ברמה לגבי מה אומרים לשופטים לומר אז בתור מתמודד אני לא יכול לדבר אבל לאבי אילסון לא נותנים לא שום הנחיה ,הוא שופט לפי האוזן שלו ,
                  את זה אני אומר מידיעה ולא משנה מה יצביע בשבילי.......

                  S Offline
                  S Offline
                  shoval
                  wrote on last edited by shoval
                  #2368

                  @יוסף-דוד-ותזמורתו חד משמעית! והוא השופט של המאסטרו.

                  אגב היית אתמול ב"ארבע עונות"? נראלי שראיתי אותך...

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  ישי עמארי 1 Reply Last reply
                  0
                  • yossefiY Offline
                    yossefiY Offline
                    yossefi
                    wrote on last edited by
                    #2369

                    אני חושב בלעדי אילסון התוכנית היתה משעממת והוא באמת נותן את השיפוט הנכון בלי להסתכל על אף אחד וכל הכבוד לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • S shoval

                      @יוסף-דוד-ותזמורתו חד משמעית! והוא השופט של המאסטרו.

                      אגב היית אתמול ב"ארבע עונות"? נראלי שראיתי אותך...

                      ישי עמארי Offline
                      ישי עמארי Offline
                      ישי עמאר
                      wrote on last edited by
                      #2370

                      @shoval הוא שופט טוב מאוד
                      אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
                      ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
                      צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
                      חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

                      yossefiY ש S 3 Replies Last reply
                      0
                      • ישי עמארי ישי עמאר

                        @shoval הוא שופט טוב מאוד
                        אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
                        ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
                        צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
                        חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

                        yossefiY Offline
                        yossefiY Offline
                        yossefi
                        wrote on last edited by
                        #2371

                        @ישי-עמאר דווקא אני חושב שהוא הכי טוב מכיוון שהוא אומר דעות אמיתיות בלי הפליות

                        ישי עמארי 1 Reply Last reply
                        0
                        • yossefiY yossefi

                          @ישי-עמאר דווקא אני חושב שהוא הכי טוב מכיוון שהוא אומר דעות אמיתיות בלי הפליות

                          ישי עמארי Offline
                          ישי עמארי Offline
                          ישי עמאר
                          wrote on last edited by
                          #2372

                          @yossefi נכון אבל אתה מסכים איתי שאם כל השופטים
                          היו אילסונים כאלה זה גם היה משעמם כי לא היה עוד
                          סגנונות של שופטים
                          ולכן זה טוב שיש גם מעצבנים כאלה😛 😛 😛

                          yossefiY 1 Reply Last reply
                          1
                          • ישי עמארי ישי עמאר

                            @shoval הוא שופט טוב מאוד
                            אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
                            ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
                            צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
                            חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

                            ש Offline
                            ש Offline
                            שמעון h
                            wrote on last edited by
                            #2373

                            @ישי-עמאר
                            אני לא יודע מה אתה חושב עליו אבל תשים לב שהוא מונח כמעט בהכל בשונה מאחרים שממורידים בדברים שהם לא מבינים

                            ישי עמארי 1 Reply Last reply
                            1
                            • ישי עמארי ישי עמאר

                              @yossefi נכון אבל אתה מסכים איתי שאם כל השופטים
                              היו אילסונים כאלה זה גם היה משעמם כי לא היה עוד
                              סגנונות של שופטים
                              ולכן זה טוב שיש גם מעצבנים כאלה😛 😛 😛

                              yossefiY Offline
                              yossefiY Offline
                              yossefi
                              wrote on last edited by
                              #2374

                              @ישי-עמאר נכון.
                              אבל דיברנו עליו באופן אישי...

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • ישי עמארי ישי עמאר

                                @shoval הוא שופט טוב מאוד
                                אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
                                ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
                                צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
                                חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

                                S Offline
                                S Offline
                                shoval
                                wrote on last edited by
                                #2375

                                @ישי-עמאר לא נכנסתי למושגים מקצועיים (למרות שהוא כזה) אמרתי שהוא השופט כי לי אישית מאוד כיף להקשיב לשיפוט שלו, הוא בן אדם מעניין, משתדל להיות כנה ומוסיף הרבה צבע לתוכנית.

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                ישי עמארי 1 Reply Last reply
                                1
                                • ש שמעון h

                                  @ישי-עמאר
                                  אני לא יודע מה אתה חושב עליו אבל תשים לב שהוא מונח כמעט בהכל בשונה מאחרים שממורידים בדברים שהם לא מבינים

                                  ישי עמארי Offline
                                  ישי עמארי Offline
                                  ישי עמאר
                                  wrote on last edited by
                                  #2376

                                  @שמעון-h יכול ליהיות אבל אתה לא יכול לומר שאחרים לא מבינים!

                                  ש 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • S shoval

                                    @ישי-עמאר לא נכנסתי למושגים מקצועיים (למרות שהוא כזה) אמרתי שהוא השופט כי לי אישית מאוד כיף להקשיב לשיפוט שלו, הוא בן אדם מעניין, משתדל להיות כנה ומוסיף הרבה צבע לתוכנית.

                                    ישי עמארי Offline
                                    ישי עמארי Offline
                                    ישי עמאר
                                    wrote on last edited by
                                    #2377

                                    @shoval אמרתי שהוא מעניין ובלעדו לא שווה התוכנית
                                    בקשר לשער השופטים אמרתי שגם אותם צריכים זה הכול...

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ישי עמארי ישי עמאר

                                      @שמעון-h יכול ליהיות אבל אתה לא יכול לומר שאחרים לא מבינים!

                                      ש Offline
                                      ש Offline
                                      שמעון h
                                      wrote on last edited by
                                      #2378

                                      @ישי-עמאר
                                      הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                                      ישי עמארי yossefiY 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • ש שמעון h

                                        @ישי-עמאר
                                        הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                                        ישי עמארי Offline
                                        ישי עמארי Offline
                                        ישי עמאר
                                        wrote on last edited by
                                        #2379

                                        @שמעון-h לא מחייב יותר סגנונות אולי יותר חדשני כזה
                                        אבל גם אם הוא יותר טוב זה לא אומר שהם לא טובים!

                                        ש 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • ש שמעון h

                                          @ישי-עמאר
                                          הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                                          yossefiY Offline
                                          yossefiY Offline
                                          yossefi
                                          wrote on last edited by
                                          #2380

                                          @שמעון-h נכון
                                          בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
                                          בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

                                          ישי עמארי S 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול