תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@שמעון-h לא מחייב יותר סגנונות אולי יותר חדשני כזה
אבל גם אם הוא יותר טוב זה לא אומר שהם לא טובים! -
@שמעון-h נכון
בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה -
@ישי-עמאר
לא אמרתי שהם לא טובים ר
כן אמרתי שהם שופטים כפי מה שהם מכירים לפחות בורשטיין וזה שיושב ליד אילסון לא זוכר את שמו -
@שמעון-h נכון
בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה@yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים. -
@שמעון-h אלי פרידמן יושב לידו והוא דוקא מבין ממש טוב {כך זה נראה לפחות}
וחוץ מזה צריך כל שופט כי כל שופט שם מבין בסגנון שונה שאולי האחרים
לא מבינים בו.... -
@ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות -
@ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות -
@yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים. -
@shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
שעבדת עליו הרבה זה מעצבן
אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב
-
@yossefi אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציותכל מילה מיותרת!
-
@shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
שעבדת עליו הרבה זה מעצבן
אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב
-
@ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!! -
@ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!! -
@shoval יותר נכון פיני איינהורן.אבל לא נראה לי שהוא יישאר כי כל שבוע הם מביאים שופט אורח אחר
-
@shoval יותר נכון פיני איינהורן.אבל לא נראה לי שהוא יישאר כי כל שבוע הם מביאים שופט אורח אחר
-
תכלס אני חושב שמכל התיזמורות יוסף דוד הכי תיפקד ועשה תעבודה אשריו!!!
ואם אתה פה אז אשריך!!!!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login

כן...