Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 791.4k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ישעיהי ישעיה

    (יכול להיות שפרסמו את זה כבר)
    למי שמתעניין,
    איפה שמצלמים את המאסטרו זה באולפני ערוץ 14 בתל אביב.

    איציק דדיהא Offline
    איציק דדיהא Offline
    איציק דדיה
    wrote on last edited by
    #2721

    @ישעיה כן רואים לפי העמודים אבל זה לא במודיעין?

    פינחס דולינסקיפ 1 Reply Last reply
    0
    • איציק דדיהא איציק דדיה

      @משה-0527 בבקשה הוכחה חותכת

      השופטים בצילומים לתוכנית המאסטרו 1.mp4

      מיאה ב.מ Offline
      מיאה ב.מ Offline
      מיאה ב.
      wrote on last edited by
      #2722

      @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @משה-0527 בבקשה הוכחה חותכת

      השופטים בצילומים לתוכנית המאסטרו 1.mp4

      @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @הדרי השבוע הקרוב

      הוכחה חותכת שהשבוע אין את דוד בן ארזה בתור שופט, תצפה בפרומו של התוכנית והשבוע יש את גיל ישראלוב כשופט אורח...
      אז - - -

      https://send.magicode.me/send-file/***file/2bd5db8ea69b6cd23dc5f7c8d9019a4aa3cacc5d/view

      "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

      איציק דדיהא 2 Replies Last reply
      2
      • מיאה ב.מ מיאה ב.

        @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @משה-0527 בבקשה הוכחה חותכת

        השופטים בצילומים לתוכנית המאסטרו 1.mp4

        @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @הדרי השבוע הקרוב

        הוכחה חותכת שהשבוע אין את דוד בן ארזה בתור שופט, תצפה בפרומו של התוכנית והשבוע יש את גיל ישראלוב כשופט אורח...
        אז - - -

        https://send.magicode.me/send-file/***file/2bd5db8ea69b6cd23dc5f7c8d9019a4aa3cacc5d/view

        איציק דדיהא Offline
        איציק דדיהא Offline
        איציק דדיה
        wrote on last edited by
        #2723
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        0
        • מיאה ב.מ מיאה ב.

          @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @משה-0527 בבקשה הוכחה חותכת

          השופטים בצילומים לתוכנית המאסטרו 1.mp4

          @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @הדרי השבוע הקרוב

          הוכחה חותכת שהשבוע אין את דוד בן ארזה בתור שופט, תצפה בפרומו של התוכנית והשבוע יש את גיל ישראלוב כשופט אורח...
          אז - - -

          https://send.magicode.me/send-file/***file/2bd5db8ea69b6cd23dc5f7c8d9019a4aa3cacc5d/view

          איציק דדיהא Offline
          איציק דדיהא Offline
          איציק דדיה
          wrote on last edited by
          #2724
          This post is deleted!
          מיאה ב.מ 1 Reply Last reply
          0
          • איציק דדיהא איציק דדיה

            This post is deleted!

            מיאה ב.מ Offline
            מיאה ב.מ Offline
            מיאה ב.
            wrote on last edited by
            #2725

            @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @מיאה-ב למי שלא הבין אותי דיברתי על שבוע הבא השבוע יהיה דו קרב בין 2 מתמודדים בו זמנית

            אממ... בא אנחנו לא עיוורים, ראינו. הכל טוב מותר לטעות אין מה להתכווח עם מציאות...

            ומה זה קשור למה שדיברנו אנחנו כרגע מדברים על השופטים לא על המתמודדים...

            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

            איציק דדיהא 1 Reply Last reply
            1
            • מיאה ב.מ מיאה ב.

              @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @מיאה-ב למי שלא הבין אותי דיברתי על שבוע הבא השבוע יהיה דו קרב בין 2 מתמודדים בו זמנית

              אממ... בא אנחנו לא עיוורים, ראינו. הכל טוב מותר לטעות אין מה להתכווח עם מציאות...

              ומה זה קשור למה שדיברנו אנחנו כרגע מדברים על השופטים לא על המתמודדים...

              איציק דדיהא Offline
              איציק דדיהא Offline
              איציק דדיה
              wrote on last edited by
              #2726
              This post is deleted!
              מיאה ב.מ 1 Reply Last reply
              0
              • איציק דדיהא איציק דדיה

                This post is deleted!

                מיאה ב.מ Offline
                מיאה ב.מ Offline
                מיאה ב.
                wrote on last edited by
                #2727

                @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                @מיאה-ב חחחחח

                תאשימי את מיוזיק סקופ ומאיפה יש לך את הסירטון?

                אני לא יאשים את מיוזיק סקופ ולא אף אחד אחר. כי גם הם לא חתכו שזה במוצ"ש הקרוב...
                בקיצור אל תתווכח סתם...
                ואין עניין למחוק סתם פוסטים...
                אתה אמרת שראית בסטטוס של אבי אילסון וממה שאני מבינה הוא לא אמר שזה יהיה השבוע כי הם מצלמים לכמה תוכניות..

                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                0
                • מיאה ב.מ מיאה ב.

                  @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                  @מיאה-ב חחחחח

                  תאשימי את מיוזיק סקופ ומאיפה יש לך את הסירטון?

                  אני לא יאשים את מיוזיק סקופ ולא אף אחד אחר. כי גם הם לא חתכו שזה במוצ"ש הקרוב...
                  בקיצור אל תתווכח סתם...
                  ואין עניין למחוק סתם פוסטים...
                  אתה אמרת שראית בסטטוס של אבי אילסון וממה שאני מבינה הוא לא אמר שזה יהיה השבוע כי הם מצלמים לכמה תוכניות..

                  איציק דדיהא Offline
                  איציק דדיהא Offline
                  איציק דדיה
                  wrote on last edited by
                  #2728

                  @מיאה-ב את זה לא ידעתי שהם מצלמים להרבה תוכניות אבל מה הקטע שמפרסמים את כל השמות של

                  הזמרים אורחים זה לא כיף לדעת לפני ברוב הפעמיים

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • Avital 2A Avital 2

                    @yossefi הוא היה

                    yossefiY Offline
                    yossefiY Offline
                    yossefi
                    wrote on last edited by
                    #2729

                    @Avital-2 הוא לא

                    איציק דדיהא Avital 2A 2 Replies Last reply
                    0
                    • yossefiY yossefi

                      @Avital-2 הוא לא

                      איציק דדיהא Offline
                      איציק דדיהא Offline
                      איציק דדיה
                      wrote on last edited by
                      #2730
                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply
                      0
                      • yossefiY yossefi

                        @Avital-2 הוא לא

                        Avital 2A Offline
                        Avital 2A Offline
                        Avital 2
                        wrote on last edited by Avital 2
                        #2731

                        @yossefi ראו אותו באודישן הוא היה בחתונה
                        @איציק-דדיה הוא התכוון באודישן ולא בשלב הביצועים

                        או שהוא התכוון לשלב הביצועים וכתב אודישן בטעות...

                        איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                        0
                        • Avital 2A Avital 2

                          @yossefi ראו אותו באודישן הוא היה בחתונה
                          @איציק-דדיה הוא התכוון באודישן ולא בשלב הביצועים

                          או שהוא התכוון לשלב הביצועים וכתב אודישן בטעות...

                          איציק דדיהא Offline
                          איציק דדיהא Offline
                          איציק דדיה
                          wrote on last edited by
                          #2732

                          @Avital-2 אההה יש עוד כמה אנשים שלא היו באודישן

                          Avital 2A 1 Reply Last reply
                          0
                          • איציק דדיהא איציק דדיה

                            @Avital-2 אההה יש עוד כמה אנשים שלא היו באודישן

                            Avital 2A Offline
                            Avital 2A Offline
                            Avital 2
                            wrote on last edited by
                            #2733

                            @איציק-דדיה הוא היה אבל

                            איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                            0
                            • Avital 2A Avital 2

                              @איציק-דדיה הוא היה אבל

                              איציק דדיהא Offline
                              איציק דדיהא Offline
                              איציק דדיה
                              wrote on last edited by
                              #2734

                              @Avital-2 לא הוא נגיד מאור חיים לא היה

                              Avital 2A 1 Reply Last reply
                              0
                              • איציק דדיהא איציק דדיה

                                @Avital-2 לא הוא נגיד מאור חיים לא היה

                                Avital 2A Offline
                                Avital 2A Offline
                                Avital 2
                                wrote on last edited by
                                #2735

                                @איציק-דדיה כן נכון

                                איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                                0
                                • Avital 2A Avital 2

                                  @איציק-דדיה כן נכון

                                  איציק דדיהא Offline
                                  איציק דדיהא Offline
                                  איציק דדיה
                                  wrote on last edited by
                                  #2736
                                  This post is deleted!
                                  Avital 2A 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                                    This post is deleted!

                                    Avital 2A Offline
                                    Avital 2A Offline
                                    Avital 2
                                    wrote on last edited by Avital 2
                                    #2737

                                    @איציק-דדיה אמרתי נכון
                                    ומי עוד לא היה?

                                    איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • Avital 2A Avital 2

                                      @איציק-דדיה אמרתי נכון
                                      ומי עוד לא היה?

                                      איציק דדיהא Offline
                                      איציק דדיהא Offline
                                      איציק דדיה
                                      wrote on last edited by
                                      #2738

                                      @Avital-2 זה נשמע כאילו אמרת כנכון

                                      כאילו כן נכון שהוא כן היה 😄 לא משנה שבת שלום

                                      Avital 2A 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                                        @Avital-2 זה נשמע כאילו אמרת כנכון

                                        כאילו כן נכון שהוא כן היה 😄 לא משנה שבת שלום

                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2
                                        wrote on last edited by
                                        #2739

                                        @איציק-דדיה הבנתי
                                        שבת שלום

                                        איציק דדיהא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • Avital 2A Avital 2

                                          @איציק-דדיה הבנתי
                                          שבת שלום

                                          איציק דדיהא Offline
                                          איציק דדיהא Offline
                                          איציק דדיה
                                          wrote on last edited by
                                          #2740

                                          @Avital-2 שבת שלום לכל חברי מקצב היקרים

                                          נתראה מוצש במאסטרו

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול