תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@ישעיה כן רואים לפי העמודים אבל זה לא במודיעין?
@איציק-דדיה כן זה במודיעין
-
אני יתן פה את השמות של חברי הפורום שמתמודדים במאסטרו שאם יהיה צורך בשלב הזה להחזיק להם אצבעות
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
@מאור-חיים
@פינחס-דולינסקי
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%A8
@Y-A-M-music יחיאל אפיק -
אני יתן פה את השמות של חברי הפורום שמתמודדים במאסטרו שאם יהיה צורך בשלב הזה להחזיק להם אצבעות
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
@מאור-חיים
@פינחס-דולינסקי
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%A8
@Y-A-M-music יחיאל אפיק@כוכבים-נופלים באיזה שעה?
יש למישהו קישור לשידור חי? -
https://www.youtube.com/watch?v=D4l9u56apIQ
ב23.15 -
https://www.youtube.com/watch?v=D4l9u56apIQ
ב23.15@כוכבים-נופלים זה לא עובד לי אפשר קישור עם כוכביות תודה מראש
-
אני יתן פה את השמות של חברי הפורום שמתמודדים במאסטרו שאם יהיה צורך בשלב הזה להחזיק להם אצבעות
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
@מאור-חיים
@פינחס-דולינסקי
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%A8
@Y-A-M-music יחיאל אפיק@כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני יתן פה את השמות של חברי הפורום שמתמודדים במאסטרו שאם יהיה צורך בשלב הזה להחזיק להם אצבעות
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
@מאור-חיים
@פינחס-דולינסקי
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%A8
@Y-A-M-music יחיאל אפיקרעיון אדיר!!! שאפו!!!
אני לא חושב ש @מאור-חיים נקרא חבר פורום, הוא כתב פה פוסט אחד, ומאז לא מתקשר פה בכלל!
לפתוח פרופיל בפורום, לא הופך אותך לחבר! -
@כוכבים-נופלים זה לא עובד לי אפשר קישור עם כוכביות תודה מראש
@BINYAMIN-OFFICIAL זה עדיין לא יצא רק עוד שעה יש שידור חי
-
מה זה אומר ראש בראש? כאילו חברותא?
-
שמעלים מתמודד נגד מיתמודד ניראה לי
-
@BINYAMIN-OFFICIAL זה עדיין לא יצא רק עוד שעה יש שידור חי
@רות-רפפורט תעדכנו אותנו
תודה מראש -
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כאילו חברותא?
ענק
"חברותא" 

הייתי אומר יותר בכיוון של מיתותא...
-
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כאילו חברותא?
ענק
"חברותא" 

הייתי אומר יותר בכיוון של מיתותא...
@חכם_בלילה
אני יגיד לך למה כתבתי חברותא.
כי בתחרות הקול הבא אז היה כתוב שלב החברותא... -
@חכם_בלילה
אני יגיד לך למה כתבתי חברותא.
כי בתחרות הקול הבא אז היה כתוב שלב החברותא...@יונמיוזיק בדיוק ההפך...
-
@רוני-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאייי מי לדעתכם זוכה
אני חושבת פייטן או פסנתרן בקלללללממש לא נראה לי פייטן -זה תחום מאוד מצומצם למי שאוהב
לדעתי מחפשים מישהו קצת - "ראש גדול "
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו" -
@רוני-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאייי מי לדעתכם זוכה
אני חושבת פייטן או פסנתרן בקלללללממש לא נראה לי פייטן -זה תחום מאוד מצומצם למי שאוהב
לדעתי מחפשים מישהו קצת - "ראש גדול "
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"
חד משמעית רק הבעיה היא שאין מנצח
-
@רוני-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאייי מי לדעתכם זוכה
אני חושבת פייטן או פסנתרן בקלללללממש לא נראה לי פייטן -זה תחום מאוד מצומצם למי שאוהב
לדעתי מחפשים מישהו קצת - "ראש גדול "
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"@אילן-פ שים לב שהם עפווווו שם על הפייטנים בוא נגיד שאת רובם העבירו בלי להתלבט בכלל
את כל הזיצערים למיניהם סיננו בלי להניד עפעף
בגדול מבחינתי הם לא היו צריכים להגיע מלכתחילה זיצער זה לא מאסטרו זה משעמם ושגרתי וקיים כיום כמעט בכל מקום
מה שכן הפייטנים שם באת היו טובים!!!
הקולות מטריפים
עפתיי על אלקנה אדרי ונדב תורג'מן -
@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"
חד משמעית רק הבעיה היא שאין מנצח
@חכם_בלילה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"
חד משמעית רק הבעיה היא שאין מנצח
מנצח הכוונה - כמו יוסף ותזמורתו --שמנהיג את את התזמורת
-
דוד בן ארזה היום שופט אורח בסוף?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
