Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 802.2k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מ.S 0מ מ.S 0

    בדרייב או במג'יקוד לחסומים? מישהו מסכים להעלות?

    איציק דדיהא Offline
    איציק דדיהא Offline
    איציק דדיה
    wrote on last edited by
    #3181

    @מ-S-0 מה להעלות?

    מ.S 0מ 1 Reply Last reply
    0
    • איציק דדיהא איציק דדיה

      @מ-S-0 מה להעלות?

      מ.S 0מ Offline
      מ.S 0מ Offline
      מ.S 0
      משתמש מומחה
      wrote on last edited by
      #3182

      @איציק-דדיה שידור חוזר

      🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

      https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

      1 Reply Last reply
      0
      • איציק דדיהא Offline
        איציק דדיהא Offline
        איציק דדיה
        wrote on last edited by איציק דדיה
        #3183

        בבקשה לכולם חדש חדש חדש

        https://www.youtube.com/watch?v=D4l9u56apIQ

        https://www.youtube.com/@user-sn3ng5oj2m

        1 Reply Last reply
        1
        • מ.S 0מ מ.S 0

          בדרייב או במג'יקוד לחסומים? מישהו מסכים להעלות?

          מ Offline
          מ Offline
          משה 0527
          wrote on last edited by משה 0527
          #3184

          @מ-S-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          בדרייב או במג'יקוד לחסומים? מישהו מסכים להעלות?

          מג'יקוד להוריד כוכביות
          https://send.magicode.me/send-file/file/ab3**************d35c7fe7e2c8ac7c3bc879cebb46e6416278d/view

          בדרייב להוריד כוכביות
          https://drive.google.com/file/d/1FRQAoCSacliJFmdPYnFi6L**********Jd2UuRqMZg/view?usp=sharing

          1 Reply Last reply
          1
          • aaa 1A aaa 1

            @דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @איציק-דדיה יוסף דוד פה במקצב?
            מה שמו?

            @יוסף-דוד-ותזמורתו

            פה איתנו, אפשר לדבר איתו, הוא דיי פעיל בפורום - אחד האלופים!!!!

            יוסף דוד ותזמורתוי Offline
            יוסף דוד ותזמורתוי Offline
            יוסף דוד ותזמורתו
            wrote on last edited by
            #3185
            This post is deleted!
            aaa 1A 1 Reply Last reply
            1
            • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

              This post is deleted!

              aaa 1A Offline
              aaa 1A Offline
              aaa 1
              wrote on last edited by
              #3186

              @יוסף-דוד-ותזמורתו

              מגיע לך בענק!!! אבל כדאי שתמחק את הפוסט שלך, כי לפי חוקי הפורום אסור לכתוב "תודה".

              1 Reply Last reply
              0
              • מ Offline
                מ Offline
                מאן דאמר 0
                wrote on last edited by
                #3187

                חברה, יש עוד מישהו כמוני שמאוכזב מאוד מזה שברק גרוסברג נפל? לדעתי הוא נתן ביצוע ענק! פשוט הימם אותי!
                (לא שאני לא שמח שצור סגל עם המנדולינה ממשיך)

                S אלומהא 2 Replies Last reply
                0
                • מ מאן דאמר 0

                  חברה, יש עוד מישהו כמוני שמאוכזב מאוד מזה שברק גרוסברג נפל? לדעתי הוא נתן ביצוע ענק! פשוט הימם אותי!
                  (לא שאני לא שמח שצור סגל עם המנדולינה ממשיך)

                  S Offline
                  S Offline
                  shoval
                  wrote on last edited by
                  #3188

                  @מאן-דאמר-0 הוא באמת נתן ביצוע ענק(בשיר השני) וריגש מאוד!
                  אין ספק שהוא אחד המוכשרים ועוד נשמע עליו...
                  אבל הפעם בשונה מתמיד, אהבתי את החלטת השופטים או יותר נכון את תוצאות השיפוט שלהם.
                  כי צור סגל חדמ"ש היה הכי ראוי לעבור שלב לחצי הגמר יותר מהשלושה.

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • מ מאן דאמר 0

                    חברה, יש עוד מישהו כמוני שמאוכזב מאוד מזה שברק גרוסברג נפל? לדעתי הוא נתן ביצוע ענק! פשוט הימם אותי!
                    (לא שאני לא שמח שצור סגל עם המנדולינה ממשיך)

                    אלומהא Offline
                    אלומהא Offline
                    אלומה
                    wrote on last edited by
                    #3189

                    @מאן-דאמר-0 זה נכון שברק נתן ביצוע נחמד , אבל הוא זייף...
                    כך שזה לא היה נכון להעביר אותו , (דרך הגב בשני הביצועים שלו היה זיופים)
                    צור סגל נתן הופעה מטורפת , אני פשוט דמעתי ממנו... זה היה רגש ברמות והיה מושלם...!!!
                    אצל ברק לא היה מושלם , מה לעשות... (זה שהוא מפורסם יחסית לא נותן לא מקום לטעויות...)

                    אהבתי את התוכנית אתמול , היה ממש יפה ומעניין.

                    מ 1 Reply Last reply
                    3
                    • אלומהא אלומה

                      @מאן-דאמר-0 זה נכון שברק נתן ביצוע נחמד , אבל הוא זייף...
                      כך שזה לא היה נכון להעביר אותו , (דרך הגב בשני הביצועים שלו היה זיופים)
                      צור סגל נתן הופעה מטורפת , אני פשוט דמעתי ממנו... זה היה רגש ברמות והיה מושלם...!!!
                      אצל ברק לא היה מושלם , מה לעשות... (זה שהוא מפורסם יחסית לא נותן לא מקום לטעויות...)

                      אהבתי את התוכנית אתמול , היה ממש יפה ומעניין.

                      מ Offline
                      מ Offline
                      מאן דאמר 0
                      wrote on last edited by
                      #3190

                      @אלומה אני מסכים שברק לא כל כך זמיר.. ודוקא בגלל זה הביצוע שלו ריגש אותי, פשוט יצא ממנו דברים שלא האמנתי שיצאו ממנו! ועוד הקטע עם הגיטרה חשמלית מאחורה.., קיצער, גם רגש וגם שואו

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • א Offline
                        א Offline
                        ארי גולד
                        wrote on last edited by
                        #3191

                        זה ברור שצור סגל היה צריך לעבור! כיון שבמה שהוא עושה הוא מאסטר מטורף... ואילו ברק הוא חביב במה שהוא עושה, היה יפה היה חמוד אבל ראיתי הרבה חברה יותר טובים ממנו!

                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                        מ 1 Reply Last reply
                        1
                        • א ארי גולד

                          זה ברור שצור סגל היה צריך לעבור! כיון שבמה שהוא עושה הוא מאסטר מטורף... ואילו ברק הוא חביב במה שהוא עושה, היה יפה היה חמוד אבל ראיתי הרבה חברה יותר טובים ממנו!

                          מ Offline
                          מ Offline
                          מאן דאמר 0
                          wrote on last edited by
                          #3192

                          @ארי-גולד חשוב לי להדגיש שנהניתי מאוד! מצור סגל, אבל אני חושב שפשוט בציבור שלנו לא רגילים לשמוע מוזיקה אינסטרומנטלית ולכן כולם יצאו מהכלים בביצוע שלו, אני דוקא רגיל לשמוע את סוג המוזיקה הנ"ל ולכן לא עפתי באותה רמה

                          S 1 Reply Last reply
                          0
                          • מ מאן דאמר 0

                            @ארי-גולד חשוב לי להדגיש שנהניתי מאוד! מצור סגל, אבל אני חושב שפשוט בציבור שלנו לא רגילים לשמוע מוזיקה אינסטרומנטלית ולכן כולם יצאו מהכלים בביצוע שלו, אני דוקא רגיל לשמוע את סוג המוזיקה הנ"ל ולכן לא עפתי באותה רמה

                            S Offline
                            S Offline
                            shoval
                            wrote on last edited by
                            #3193

                            @מאן-דאמר-0 זה לא רק בגלל זה, כמו ש @ארי-גולד אמר הוא באמת מוכשר במה שהוא עושה!
                            והלחן שהוא ניגן אתמול היה משהו לא רגיל!!!
                            תוסיף לזה ת'קסם האישי שלו-וזו התוצאה!!!

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • מ Offline
                              מ Offline
                              מאן דאמר 0
                              wrote on last edited by
                              #3194

                              לדעתי 'המאסטרו' היא התוכנית הכי טובה שהיתה למנחם טוקר. מגוונת, מקצועית, מעניינת.
                              מרתק לראות בהמשך מי יהיו בדו קרב

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • א Offline
                                א Offline
                                אני פנתרה
                                wrote on last edited by אני פנתרה
                                #3195

                                מי זה מי שהיה בנוסף למראיין הקבוע ? הוא מוזיקאי או מה ?

                                פונץ' בננהפ 1 Reply Last reply
                                0
                                • בארניקב Offline
                                  בארניקב Offline
                                  בארניק
                                  wrote on last edited by
                                  #3196

                                  זה פעם ראשונה שאילסון שופט? כי הוא עושה את זה מגניב מקצועי מענין ומוזקאלי אמיתי

                                  שריתושש מ 2 Replies Last reply
                                  1
                                  • בארניקב בארניק

                                    זה פעם ראשונה שאילסון שופט? כי הוא עושה את זה מגניב מקצועי מענין ומוזקאלי אמיתי

                                    שריתושש Offline
                                    שריתושש Offline
                                    שריתוש
                                    wrote on last edited by
                                    #3197

                                    @בארניק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    זה פעם ראשונה שאילסון שופט? כי הוא עושה את זה מגניב מקצועי מענין ומוזקאלי אמיתי

                                    ממש לא, לדעתי אילסון הוא המאסטרו מהשופטים, אני אוהבת את הפרשנות שלו והגאונות שלו במוזיקה, ואיך הוא עושה שיפוט רציני עם דף ועט ממש לוקח את זה ברצינות

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • בארניקב בארניק

                                      זה פעם ראשונה שאילסון שופט? כי הוא עושה את זה מגניב מקצועי מענין ומוזקאלי אמיתי

                                      מ Offline
                                      מ Offline
                                      מאן דאמר 0
                                      wrote on last edited by
                                      #3198

                                      @בארניק לך לצפות בתכנית, הוא שופט קבוע מההתחלה. לדעתי השופט הכי מוזיקלי ובר דעת מכל השופטים, מההתחלה שמחתי שאמרו שהוא הולך להיות שופט

                                      בארניקב 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • מ מאן דאמר 0

                                        @בארניק לך לצפות בתכנית, הוא שופט קבוע מההתחלה. לדעתי השופט הכי מוזיקלי ובר דעת מכל השופטים, מההתחלה שמחתי שאמרו שהוא הולך להיות שופט

                                        בארניקב Offline
                                        בארניקב Offline
                                        בארניק
                                        wrote on last edited by
                                        #3199

                                        @מאן-דאמר-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @בארניק לך לצפות בתכנית, הוא שופט קבוע מההתחלה. לדעתי השופט הכי מוזיקלי ובר דעת מכל השופטים, מההתחלה שמחתי שאמרו שהוא הולך להיות שופט

                                        כן אני מתכוון לאל אם זה פעם ראשונה חוץ מהפעמים של המאסטרו

                                        מ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • בארניקב בארניק

                                          @מאן-דאמר-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @בארניק לך לצפות בתכנית, הוא שופט קבוע מההתחלה. לדעתי השופט הכי מוזיקלי ובר דעת מכל השופטים, מההתחלה שמחתי שאמרו שהוא הולך להיות שופט

                                          כן אני מתכוון לאל אם זה פעם ראשונה חוץ מהפעמים של המאסטרו

                                          מ Offline
                                          מ Offline
                                          מאן דאמר 0
                                          wrote on last edited by
                                          #3200

                                          @בארניק אה, הבנתי. לדעתי פעם ראשונה

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול