Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 802.3k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א אני פנתרה

    מי זה מי שהיה בנוסף למראיין הקבוע ? הוא מוזיקאי או מה ?

    פונץ' בננהפ Offline
    פונץ' בננהפ Offline
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by
    #3201

    @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
    מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
    הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    מ בארניקב 2 Replies Last reply
    0
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
      מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
      הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

      מ Offline
      מ Offline
      מאן דאמר 0
      wrote on last edited by
      #3202

      @פונץ-בננה לאייזיקוביץ' יש פינה בתוכנית של טוקר. לדעתי יש לו עתיד בתחום של השידור/קריינות/מנחה, אולי הטוקר הבא מי יודע..

      1 Reply Last reply
      2
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
        מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
        הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

        בארניקב Offline
        בארניקב Offline
        בארניק
        wrote on last edited by
        #3203

        @פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
        מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
        הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

        לפעמים ההצלחה שלהם דווקא בגלל שהם גזורים

        מ 1 Reply Last reply
        0
        • בארניקב בארניק

          @פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
          מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
          הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

          לפעמים ההצלחה שלהם דווקא בגלל שהם גזורים

          מ Offline
          מ Offline
          מאן דאמר 0
          wrote on last edited by
          #3204

          @בארניק עיין ערך שוקי סלומון, שהתחיל מהקול הבא

          א 1 Reply Last reply
          0
          • מ מאן דאמר 0

            @בארניק עיין ערך שוקי סלומון, שהתחיל מהקול הבא

            א Offline
            א Offline
            אני פנתרה
            wrote on last edited by
            #3205

            @מאן-דאמר-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @בארניק עיין ערך שוקי סלומון, שהתחיל מהקול הבא

            @בארניק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
            מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
            הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

            לפעמים ההצלחה שלהם דווקא בגלל שהם גזורים

            סבבה, אבל אשכרה יוצא לו מאוד מתאמץ להיות כאילו מצחיק כזה
            לא יודעת לי זה לא בא בטוב כל הצחוקים הקטנוניים שלו...

            מ 1 Reply Last reply
            2
            • א אני פנתרה

              @מאן-דאמר-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @בארניק עיין ערך שוקי סלומון, שהתחיל מהקול הבא

              @בארניק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @אני-פנתרה לא'דעת באמת מאיפה הם מוציאים את כל הגזורים האלה 😂
              מה שכן הראשון לא מוזיקלי, כנראה הוסיף עוד אחד כזה....
              הם מחפשים כאלה שיכניסו קצת 'חיים' לפני הביצוע..

              לפעמים ההצלחה שלהם דווקא בגלל שהם גזורים

              סבבה, אבל אשכרה יוצא לו מאוד מתאמץ להיות כאילו מצחיק כזה
              לא יודעת לי זה לא בא בטוב כל הצחוקים הקטנוניים שלו...

              מ Offline
              מ Offline
              מאן דאמר 0
              wrote on last edited by
              #3206

              @אני-פנתרה זה הקונספט. ככה זה בכל התוכניות ריאליטי, תמיד יש מאחורי הקלעים בן אדם שהתפקיד שלו זה לקשקש במוח (אולי בשביל להוריד את רמת הלחץ של המתמודדים)

              1 Reply Last reply
              0
              • א Offline
                א Offline
                ארי גולד
                wrote on last edited by
                #3207

                אגב השני זה נראה לי בן של גלעד פוטולסקי, ככה לפחות טענו לי

                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                מ 1 Reply Last reply
                1
                • א ארי גולד

                  אגב השני זה נראה לי בן של גלעד פוטולסקי, ככה לפחות טענו לי

                  מ Offline
                  מ Offline
                  מאן דאמר 0
                  wrote on last edited by
                  #3208

                  @ארי-גולד אכן כן. הוא בעצמו אמר את זה שם

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • צ Offline
                    צ Offline
                    ציפה קלאסיק
                    wrote on last edited by
                    #3209

                    לא אהבתי את הקטע של פוטולסקי - הוא בלי קשר כזה, וגם לא הולך לו לדעתי להיות שנון... לוידת
                    וגם לא כזה עפתי על הביצועים שהיו אתמול, קונספט לא ברור,
                    רק מעניין אם יהיה גלגל הצלה - אולי ברק יעלה שם....

                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                    תהיו נחמדים,

                    תמיד!"

                    מ 1 Reply Last reply
                    1
                    • צ ציפה קלאסיק

                      לא אהבתי את הקטע של פוטולסקי - הוא בלי קשר כזה, וגם לא הולך לו לדעתי להיות שנון... לוידת
                      וגם לא כזה עפתי על הביצועים שהיו אתמול, קונספט לא ברור,
                      רק מעניין אם יהיה גלגל הצלה - אולי ברק יעלה שם....

                      מ Offline
                      מ Offline
                      מאן דאמר 0
                      wrote on last edited by
                      #3210

                      @ציפה-קלאסיק אני חושב שצריכה להיות סלחנות כלפי פוטולסקי הוא היה לחוץ מאוד וכנראה שהוא עדיין 'בוסר' בתחם

                      אפרת גלבועא 1 Reply Last reply
                      0
                      • מ מאן דאמר 0

                        @ציפה-קלאסיק אני חושב שצריכה להיות סלחנות כלפי פוטולסקי הוא היה לחוץ מאוד וכנראה שהוא עדיין 'בוסר' בתחם

                        אפרת גלבועא Offline
                        אפרת גלבועא Offline
                        אפרת גלבוע
                        wrote on last edited by
                        #3211

                        @מאן-דאמר-0
                        בתור מה הוא הופיע?

                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                        מ 1 Reply Last reply
                        0
                        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                          @מאן-דאמר-0
                          בתור מה הוא הופיע?

                          מ Offline
                          מ Offline
                          מאן דאמר 0
                          wrote on last edited by
                          #3212

                          @אפרת-גלבוע בתור הקשקשן של מאחורי הקלעים, זה די ברור, ומוכר

                          צ 1 Reply Last reply
                          0
                          • מ מאן דאמר 0

                            @אפרת-גלבוע בתור הקשקשן של מאחורי הקלעים, זה די ברור, ומוכר

                            צ Offline
                            צ Offline
                            ציפה קלאסיק
                            wrote on last edited by
                            #3213

                            @מאן-דאמר-0 אבל כבר יש אחד כזה - אייזיקוביץ, אני לא חושבת שהיה צריך להוסיף אותו, אני העברתי את הקטעים שלו....

                            "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                            תהיו נחמדים,

                            תמיד!"

                            מ אפרת גלבועא 2 Replies Last reply
                            0
                            • צ ציפה קלאסיק

                              @מאן-דאמר-0 אבל כבר יש אחד כזה - אייזיקוביץ, אני לא חושבת שהיה צריך להוסיף אותו, אני העברתי את הקטעים שלו....

                              מ Offline
                              מ Offline
                              מאן דאמר 0
                              wrote on last edited by
                              #3214

                              @ציפה-קלאסיק נכון. אני מסכים

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • צ ציפה קלאסיק

                                @מאן-דאמר-0 אבל כבר יש אחד כזה - אייזיקוביץ, אני לא חושבת שהיה צריך להוסיף אותו, אני העברתי את הקטעים שלו....

                                אפרת גלבועא Offline
                                אפרת גלבועא Offline
                                אפרת גלבוע
                                wrote on last edited by
                                #3215

                                @ציפה-קלאסיק
                                נכון....
                                אבל האמת שפוטולסקי יודע לנגן פסנתר ברמות מפחידות

                                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                צ 1 Reply Last reply
                                0
                                • מ Offline
                                  מ Offline
                                  מאן דאמר 0
                                  wrote on last edited by
                                  #3216

                                  מישהו יודע איך הולכים ללהק את הדו קרבים? כי יש בעיה, לדוגמא במעבדים אלקטרוני יש את יוחנן בלייך, ודויטש, ואפיק, אחד מהם ישאר לבד בלי מישהו מתאים להתמודד מולו?!

                                  יוסף דוד ותזמורתוי 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                    @ציפה-קלאסיק
                                    נכון....
                                    אבל האמת שפוטולסקי יודע לנגן פסנתר ברמות מפחידות

                                    צ Offline
                                    צ Offline
                                    ציפה קלאסיק
                                    wrote on last edited by
                                    #3217

                                    @אפרת-גלבוע מה זה נותן לי... שיתמודד בתחרות...
                                    לוידת אותי הוא ממש עצבן

                                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                    תהיו נחמדים,

                                    תמיד!"

                                    מ 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • צ ציפה קלאסיק

                                      @אפרת-גלבוע מה זה נותן לי... שיתמודד בתחרות...
                                      לוידת אותי הוא ממש עצבן

                                      מ Offline
                                      מ Offline
                                      מאן דאמר 0
                                      wrote on last edited by
                                      #3218

                                      @ציפה-קלאסיק אני רואה את זה בתור פשלה מתוך מכלול של טעויות כמו למשל שראו בהסרטה שאבי אילסון מדבר ומימינו רואים שמציץ מישהו נוסף.. אלי פרידמן שיושב לשמאלו כזכור (תסתכלו שוב בפרק ותראו). סך הכל מדובר בתכנית של רדיו חרדי ויקח עוד כמה שנים עד שזה יהיה מקצועי מאה אחוז כמו בתוכניות טלוויזיה של אחינו החילונים (אולי זה בעיה של תקציב..). סליחה על הפוסט הארוך

                                      אפרת גלבועא צ בארניקב 4 Replies Last reply
                                      0
                                      • מ מאן דאמר 0

                                        @ציפה-קלאסיק אני רואה את זה בתור פשלה מתוך מכלול של טעויות כמו למשל שראו בהסרטה שאבי אילסון מדבר ומימינו רואים שמציץ מישהו נוסף.. אלי פרידמן שיושב לשמאלו כזכור (תסתכלו שוב בפרק ותראו). סך הכל מדובר בתכנית של רדיו חרדי ויקח עוד כמה שנים עד שזה יהיה מקצועי מאה אחוז כמו בתוכניות טלוויזיה של אחינו החילונים (אולי זה בעיה של תקציב..). סליחה על הפוסט הארוך

                                        אפרת גלבועא Offline
                                        אפרת גלבועא Offline
                                        אפרת גלבוע
                                        wrote on last edited by
                                        #3219

                                        @מאן-דאמר-0
                                        כן אבל סך הכל לא כזה גרוע.....

                                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                        מ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                          @מאן-דאמר-0
                                          כן אבל סך הכל לא כזה גרוע.....

                                          מ Offline
                                          מ Offline
                                          מאן דאמר 0
                                          wrote on last edited by
                                          #3220

                                          @אפרת-גלבוע בכלל בכלל לא, ואם תשימי לב מתוכנית לתוכנית העסק הולך ומשתפר ההפקה הארט וכו'

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול