תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חכם_בלילה מה המספר?
נ.ב. אפשר גם וגם! -
@חכם_בלילה מה המספר?
נ.ב. אפשר גם וגם!@יונמיוזיק דרך קול חי ואז שלוחה כולשהי... אחרי התוכנית יהיה אפשר
-
ואוו הגיטריסט הזוי!!!!!!
-
הופעה טובה.
אפשר להצביע מגלישה בסתר כמה פעמים?
-
@יונמיוזיק דרך קול חי ואז שלוחה כולשהי... אחרי התוכנית יהיה אפשר
@חכם_בלילה
וואו הגיטריסט הזה מטורף
הייתי מטיס אותו לניו יורק -לנגן באיזה להקת רוק -
@חכם_בלילה
וואו הגיטריסט הזה מטורף
הייתי מטיס אותו לניו יורק -לנגן באיזה להקת רוק -
זה לא נותן לי להצביע.
לא מראה לי כלום -
מההה אני בשוק הוא לא עבר??? זה פשוט גזענות!!!
הוא היה ניראלי הכי טוב בתוכנית מהתחלה!
פשוט גזענות! נתנו אדום. כי כל התוכנית לא נתנו אדום פשוט חוצפה!! -
נגמרה ההצבעה או מה??
-
@חכם_בלילה אהה סבבה בגלל זה זה לא נותן.
תודה! -
מה עים הבחור עים הפסנתר?
עבר? -
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הילד חמוד אבל מזייףףףף
הייתי מוסיף את הילד -- "למי יש טונים הכי גבוהים "
שם את כולם בכיס -
@shoval אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הילד חמוד אבל מזייףףףף
הייתי מוסיף את הילד -- "למי יש טונים הכי גבוהים "
שם את כולם בכיס@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הייתי מוסיף את הילד -- "למי יש טונים הכי גבוהים "
שם את כולם בכיסתלוי באיזה צד....שזה טוב או יותר מידי.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login



