Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 771.5k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Avital 2A Avital 2

    @חכם_בלילה אני לא שמעתי
    אתה יודע מי עלה מהשלבים הקודמים?

    חכם_בלילהח Offline
    חכם_בלילהח Offline
    חכם_בלילה
    משתמש מומחה
    wrote on last edited by
    #2301

    @Avital-2 לא אבל אני זוכר שזה מה שטוקר עושה...

    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

    1 Reply Last reply
    1
    • ac1A Offline
      ac1A Offline
      ac1
      wrote on last edited by
      #2302

      ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
      כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
      אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
      אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
      וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
      וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

      תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
      👶👶👶

      Avital 2A ר 2 Replies Last reply
      3
      • יונתן פי Offline
        יונתן פי Offline
        יונתן פ
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #2303

        סופית אין השבוע מאסטרו ????

        כשאין אמונה אין תשובות!
        כשיש אמונה אין שאלות!
        חפץ חיים.

        מרבמ 1 Reply Last reply
        0
        • יונתן פי יונתן פ

          סופית אין השבוע מאסטרו ????

          מרבמ Offline
          מרבמ Offline
          מרב
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by מרב
          #2304

          @יונתן-פ סופית.

          אתם הורגים אותי.....בסך הכל תוכנית שעדיין לא הבנתי מה יצא ממנה בסוף....

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          יונתן פי 1 Reply Last reply
          2
          • ac1A ac1

            ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
            כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
            אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
            אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
            וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
            וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

            Avital 2A Offline
            Avital 2A Offline
            Avital 2
            wrote on last edited by
            #2305
            This post is deleted!
            מרבמ ac1A 2 Replies Last reply
            0
            • Avital 2A Avital 2

              This post is deleted!

              מרבמ Offline
              מרבמ Offline
              מרב
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #2306

              @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

              זה בסדר גם אני חושבת כך.

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              ac1A Avital 2A 2 Replies Last reply
              0
              • Avital 2A Avital 2

                This post is deleted!

                ac1A Offline
                ac1A Offline
                ac1
                wrote on last edited by
                #2307

                @Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
                לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!!

                תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                👶👶👶

                Avital 2A 1 Reply Last reply
                1
                • מרבמ מרב

                  @יונתן-פ סופית.

                  אתם הורגים אותי.....בסך הכל תוכנית שעדיין לא הבנתי מה יצא ממנה בסוף....

                  יונתן פי Offline
                  יונתן פי Offline
                  יונתן פ
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #2308

                  @מרב כן סבבה לא כל כך מאוכזב
                  סתם שאלתי

                  כשאין אמונה אין תשובות!
                  כשיש אמונה אין שאלות!
                  חפץ חיים.

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • ac1A ac1

                    @Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
                    לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!!

                    Avital 2A Offline
                    Avital 2A Offline
                    Avital 2
                    wrote on last edited by
                    #2309

                    @ac1 צודק בכל מילה

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • מרבמ מרב

                      @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

                      זה בסדר גם אני חושבת כך.

                      ac1A Offline
                      ac1A Offline
                      ac1
                      wrote on last edited by
                      #2310

                      @מרב אם זהה היה מכור זה עוד היה בסדר
                      הבעיה שהם לא חשבו הלאה מה יהיה, זה נראה שהם אמרו, בא נתחיל ונזרום...
                      נו באמת?

                      תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                      👶👶👶

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • מרבמ מרב

                        @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

                        זה בסדר גם אני חושבת כך.

                        Avital 2A Offline
                        Avital 2A Offline
                        Avital 2
                        wrote on last edited by
                        #2311

                        @מרב לא התכוונתי להכל

                        אולי זה מה שכתבתי בטעות אבל לא התכוונתי☺️

                        ש 1 Reply Last reply
                        2
                        • Avital 2A Avital 2

                          @מרב לא התכוונתי להכל

                          אולי זה מה שכתבתי בטעות אבל לא התכוונתי☺️

                          ש Offline
                          ש Offline
                          שמעון h
                          wrote on last edited by
                          #2312

                          @Avital-2
                          לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                          לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                          יונתן פי 1 Reply Last reply
                          0
                          • רות נהריר רות נהרי

                            This post is deleted!

                            אילן פא Offline
                            אילן פא Offline
                            אילן פ
                            wrote on last edited by
                            #2313

                            @רות-נהרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            @דינההה מזה התחרות הזאת?

                            סבח אל חיר 😅 👍

                            בקר טוב --בערבית

                            מישהי מאמימ 1 Reply Last reply
                            2
                            • ד Offline
                              ד Offline
                              דיזיין
                              wrote on last edited by
                              #2314

                              לדעתי יזכה או תזמורת או מעבד מוזיקאלי,
                              כי תכלס מי שהוא מאסטרו מטורף על כלי מסוים, זה מסתכם בזה...
                              רק תזמורת שיכולה לשלוט בהרבה סגנונות והרבה כלים וכו, או מעבד מוזיקאלי שיש לו ידע מאוד נרחב על הכל, לדעתי יכול לזכות...

                              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                              ר 1 Reply Last reply
                              1
                              • אילן פא אילן פ

                                @רות-נהרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @דינההה מזה התחרות הזאת?

                                סבח אל חיר 😅 👍

                                בקר טוב --בערבית

                                מישהי מאמימ Offline
                                מישהי מאמימ Offline
                                מישהי מאמי
                                wrote on last edited by
                                #2315

                                @אילן-פ 😂 😂

                                החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • ש שמעון h

                                  @Avital-2
                                  לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                  לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                  יונתן פי Offline
                                  יונתן פי Offline
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #2316

                                  @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @Avital-2
                                  לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                  לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                  לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                                  לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                                  ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                                  חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                                  בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  צ 11221 ac1A 3 Replies Last reply
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @Avital-2
                                    לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                    לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                    לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                                    לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                                    ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                                    חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                                    בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                                    צ Offline
                                    צ Offline
                                    צורחץ
                                    wrote on last edited by
                                    #2317

                                    @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

                                    יונתן פי 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @Avital-2
                                      לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                      לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                      לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                                      לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                                      ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                                      חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                                      בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                                      11221 Offline
                                      11221 Offline
                                      1122
                                      wrote on last edited by
                                      #2318

                                      @יונתן-פ אני ראיתי הקול הבא, הקלידנים, המלחינים והמאסטרו
                                      הקול הבא זו באמת הפקה מטורפת וברור שזה הכי נחשב
                                      אבל לדעתי המלחינים היה הכי יפה מכולם. הכי ספונטני אבל מאוד מצחיק וגם הוגן
                                      המאסטרו והקלידנים זה באמת נראה לי דברים שאי אפשר להתחרות אליהם

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אלומהא Offline
                                        אלומהא Offline
                                        אלומה
                                        wrote on last edited by
                                        #2319

                                        היי, לא ברור לי מה יצא , היה אתמול תוכנית?

                                        רות נהריר 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אלומהא אלומה

                                          היי, לא ברור לי מה יצא , היה אתמול תוכנית?

                                          רות נהריר Offline
                                          רות נהריר Offline
                                          רות נהרי
                                          wrote on last edited by
                                          #2320

                                          @אלומה לא היה

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול