תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חכם_בלילה אני לא שמעתי
אתה יודע מי עלה מהשלבים הקודמים? -
ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין) -
סופית אין השבוע מאסטרו ????
-
ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין) -
@Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!! -
-
@רות-נהרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@דינההה מזה התחרות הזאת?
סבח אל חיר

בקר טוב --בערבית
-
@Avital-2
לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים@שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@Avital-2
לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידניםלא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר -
@שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@Avital-2
לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידניםלא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר -
@שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@Avital-2
לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידניםלא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
️