Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 771.8k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ד דיזיין

    לדעתי יזכה או תזמורת או מעבד מוזיקאלי,
    כי תכלס מי שהוא מאסטרו מטורף על כלי מסוים, זה מסתכם בזה...
    רק תזמורת שיכולה לשלוט בהרבה סגנונות והרבה כלים וכו, או מעבד מוזיקאלי שיש לו ידע מאוד נרחב על הכל, לדעתי יכול לזכות...

    ר Offline
    ר Offline
    רטרו
    wrote on last edited by
    #2321

    @דיזיין לדעתי זמר יוצר
    כי הציבור הרחב מבין יותר בז'אנר הזה,
    למעבד וכדו' יהיה הרבה פחות רייטינג.
    עמך החובבים פחות יודעים להבחין בין מאסטרו ל - נדמה לו מאסטרו.

    1 Reply Last reply
    0
    • צ צורחץ

      @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

      יונתן פי Offline
      יונתן פי Offline
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #2322

      @צורחץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

      כן ודאי שראיתי!!
      אני גם אמרתי שהקול הבא הכי מטורף!!
      והוספתי שבמציאות {אפשר לבדוק} זה תוכנית עם הכי הרבה רייטינג
      גם אני בדעה לעשות שוב הקול הבא, או שוב הקלידנים, אבל בסה"כ אחלה תוכנית
      וראית שהרבה לא כל כך התחברו כי הם לא הבינו איך זה הולך, לא הבנתי מה הבעיה טוקר יסביר בהמשך!!
      שוב: יש לתוכנית הזו משהו מעניין כמו שאמרתי הצבעת הרמזור, הפטיש ועוד הרבה דברים מעניינים!!!

      חוץ מה שבקול הבא מי שמתחבר לשירה וכד'ו ראה {ועוד חלק שלא} לא חשוב
      אבל בכל אופן פה כל מי שמתעניין במוזיקה זה אמור להיות לו מעניין כי זה חיבור של כל הסוגים

      כשאין אמונה אין תשובות!
      כשיש אמונה אין שאלות!
      חפץ חיים.

      1 Reply Last reply
      0
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @מרב זה לא שהם לא שלמים הם בעצמם לא יודעים איך הם יצלמו את הגמר...
        תחשבו על זה:
        בגמר לדוגמה יהיה את

        1. יחיאל אפיק (בע"ה)
        2. נגן קלרינט
          3.אלחנן שאו
        3. יוסף דוד ותזמרתו
          (זרקתי מהראש)
          איך נגן קלירנט יכול להתחרות עם תזמורת??
          עזבו את זה אם לדוגמה הנגן הסקסופון שמכיר את דור אסרף זוכה איך הוא יכול לקבל את התואר של המאסטרו הוא פשוט גן סקסופון ממש טוב ותו לא... אם תביאו לו עכשיו גיטרה אם לא מוצא את הידיים ואת הרגליים....
        yossefiY Offline
        yossefiY Offline
        yossefi
        wrote on last edited by
        #2323

        @חכם_בלילה לכן אני חושב שלמתמודד פרקש בוודאות מגיע לו תואר המאסטרו גם שר יפה גם מנגן על אורגן תופים גיטרה וכו

        1 Reply Last reply
        0
        • יונתן פי יונתן פ

          @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @Avital-2
          לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
          לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

          לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
          לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
          ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
          חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
          בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

          ac1A Offline
          ac1A Offline
          ac1
          wrote on last edited by ac1
          #2324

          @יונתן-פ את כל זה אתה כן הבנת????

          תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
          👶👶👶

          1 Reply Last reply
          0
          • ac1A ac1

            ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
            כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
            אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
            אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
            וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
            וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

            ר Offline
            ר Offline
            רוחלה כהן
            wrote on last edited by
            #2325

            @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
            כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
            אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
            אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
            וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
            וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

            באתי לשים לייק באמצע שקראתי וכשהמשכתי ביטלתי מייד

            בורשטיין הוא אחד מהסיבות שאני עדיין צופה בתוכנית- ומה קשור מני הולנדר למוסיקה???..

            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
            (יובל סטופל)❣️

            ac1A 1 Reply Last reply
            0
            • ר רוחלה כהן

              @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
              כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
              אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
              אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
              וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
              וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

              באתי לשים לייק באמצע שקראתי וכשהמשכתי ביטלתי מייד

              בורשטיין הוא אחד מהסיבות שאני עדיין צופה בתוכנית- ומה קשור מני הולנדר למוסיקה???..

              ac1A Offline
              ac1A Offline
              ac1
              wrote on last edited by ac1
              #2326

              @רוחלה-כהן אין שום קשר, אבל זה מה שטוקר אמר, ולדעתי הוא יכל להחיות את כל העסק הזה
              ולגבי בורשטיין, אני עדיין חושב שהוא סתם נודניק וחוץ מלהזיק לתוכנית וללחוץ על הצהוב, הוא לא עושה שם כלום

              לא נורא....

              תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
              👶👶👶

              א ר 2 Replies Last reply
              0
              • ac1A ac1

                @רוחלה-כהן אין שום קשר, אבל זה מה שטוקר אמר, ולדעתי הוא יכל להחיות את כל העסק הזה
                ולגבי בורשטיין, אני עדיין חושב שהוא סתם נודניק וחוץ מלהזיק לתוכנית וללחוץ על הצהוב, הוא לא עושה שם כלום

                לא נורא....

                א Offline
                א Offline
                אולפניסט ברמה
                wrote on last edited by
                #2327

                @ac1 בורשטיין דוקא די מבין במוסיקה.

                את מי שצריך לחפף משם לדעתי זה את קובי סלע,
                שיושב כולו מדושן עונג ועף על כולם, ולא מבין כלום במוזיקה.

                ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                ac1A 1 Reply Last reply
                0
                • ac1A ac1

                  @רוחלה-כהן אין שום קשר, אבל זה מה שטוקר אמר, ולדעתי הוא יכל להחיות את כל העסק הזה
                  ולגבי בורשטיין, אני עדיין חושב שהוא סתם נודניק וחוץ מלהזיק לתוכנית וללחוץ על הצהוב, הוא לא עושה שם כלום

                  לא נורא....

                  ר Offline
                  ר Offline
                  רוחלה כהן
                  wrote on last edited by רוחלה כהן
                  #2328

                  @ac1 וגם לספר סיפורים😜
                  אבל בלי קשר הוא אחד מה"מוסיקאים" שם ולא כמו קובי סלע שבאמת-סורי לא מבין בזה בכללל אז אם כבר להחליף מישהו זה אדם שלא קשור לתוכן ההתחרות..
                  אולפניסט ברמה-לא ראיתי שכתבת אבל כששלחתי ראיתי -הוצאתה לי את המילים מהפה בצימטוט

                  שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                  (יובל סטופל)❣️

                  ac1A 1 Reply Last reply
                  0
                  • א אולפניסט ברמה

                    @ac1 בורשטיין דוקא די מבין במוסיקה.

                    את מי שצריך לחפף משם לדעתי זה את קובי סלע,
                    שיושב כולו מדושן עונג ועף על כולם, ולא מבין כלום במוזיקה.

                    ac1A Offline
                    ac1A Offline
                    ac1
                    wrote on last edited by
                    #2329

                    @אולפניסט-ברמה ברור שהוא מבין, אבל הבעיה שהוא לא עושה עם זה כלום

                    תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                    👶👶👶

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • ר רוחלה כהן

                      @ac1 וגם לספר סיפורים😜
                      אבל בלי קשר הוא אחד מה"מוסיקאים" שם ולא כמו קובי סלע שבאמת-סורי לא מבין בזה בכללל אז אם כבר להחליף מישהו זה אדם שלא קשור לתוכן ההתחרות..
                      אולפניסט ברמה-לא ראיתי שכתבת אבל כששלחתי ראיתי -הוצאתה לי את המילים מהפה בצימטוט

                      ac1A Offline
                      ac1A Offline
                      ac1
                      wrote on last edited by
                      #2330

                      @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
                      וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

                      תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                      👶👶👶

                      ר ש 2 Replies Last reply
                      0
                      • ac1A ac1

                        @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
                        וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

                        ר Offline
                        ר Offline
                        רוחלה כהן
                        wrote on last edited by
                        #2331

                        @ac1 מצתערת אני חולקת לגמרי.. אבל אין לי כח לנסח ולהקליד אז נסיים את הוויכוח...

                        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                        (יובל סטופל)❣️

                        כמעט מפורסמתכ Avital 2A 2 Replies Last reply
                        1
                        • ר רוחלה כהן

                          @ac1 מצתערת אני חולקת לגמרי.. אבל אין לי כח לנסח ולהקליד אז נסיים את הוויכוח...

                          כמעט מפורסמתכ Offline
                          כמעט מפורסמתכ Offline
                          כמעט מפורסמת
                          wrote on last edited by
                          #2332
                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply
                          0
                          • ר רוחלה כהן

                            @ac1 מצתערת אני חולקת לגמרי.. אבל אין לי כח לנסח ולהקליד אז נסיים את הוויכוח...

                            Avital 2A Offline
                            Avital 2A Offline
                            Avital 2
                            wrote on last edited by Avital 2
                            #2333

                            @רוחלה-כהן אולי בורשטיין מבין במוזיקה אבל הוא בתכנית מעביר רק מי שבסגנון שלו וזה לא הוגן לפי דעתי

                            ר 1 Reply Last reply
                            2
                            • ac1A ac1

                              @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
                              וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

                              ש Offline
                              ש Offline
                              שרי 1
                              wrote on last edited by שרי 1
                              #2334

                              @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
                              וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

                              @ac1 מצטערת אבל כנראה שלא יצא לך באמת לראות הרבה תוכניות ריאלטי
                              אבל לי כן, וממש לא בכל תוכנית צריך מישהו שיעשה צבע,
                              אם זה תוכנית שווה, אז בלי מדי הרבה רוח וצלצולים זה יגיע להרבה רייטינג

                              ac1A 1 Reply Last reply
                              1
                              • Avital 2A Avital 2

                                @רוחלה-כהן אולי בורשטיין מבין במוזיקה אבל הוא בתכנית מעביר רק מי שבסגנון שלו וזה לא הוגן לפי דעתי

                                ר Offline
                                ר Offline
                                רוחלה כהן
                                wrote on last edited by
                                #2335

                                @Avital-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @רוחלה-כהן אולי בורשטיין מבין במוזיקה אבל הוא בתכנית מעביר רק מי שבסגנון שלו וזה לא הוגן לפי דעתי

                                יש בזה מן האמת ואבל לא הכל -בכלל לא מחייב ו"התגובה שלו" זה את מה שהוא מבין הוא יכול לבקר-
                                זה גם למי שאמר שהוא לא עושה שם כלום

                                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                (יובל סטופל)❣️

                                ש 1 Reply Last reply
                                0
                                • ש שרי 1

                                  @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @רוחלה-כהן כל הרעיון של תוכניות ריאלטי, זה רייטינג וצבע, הרבה צבע!
                                  וקובי סלע עושה את זה מצוין, משא"כ בורשטיין

                                  @ac1 מצטערת אבל כנראה שלא יצא לך באמת לראות הרבה תוכניות ריאלטי
                                  אבל לי כן, וממש לא בכל תוכנית צריך מישהו שיעשה צבע,
                                  אם זה תוכנית שווה, אז בלי מדי הרבה רוח וצלצולים זה יגיע להרבה רייטינג

                                  ac1A Offline
                                  ac1A Offline
                                  ac1
                                  wrote on last edited by ac1
                                  #2336

                                  @שרי-1 בעקרון אני צופה נלהב של כל תוכניות הריאלטי שקיימות
                                  והכלל הוא, שתוכנית שלא מביאה מתמודדים/ שופטים בצבע, הרייטינג שלה יורד אוטומטית, וד"ל

                                  ולדעתי הויכוח הזה לא רלוונטי בעליל...

                                  תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                  👶👶👶

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ר רוחלה כהן

                                    @Avital-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @רוחלה-כהן אולי בורשטיין מבין במוזיקה אבל הוא בתכנית מעביר רק מי שבסגנון שלו וזה לא הוגן לפי דעתי

                                    יש בזה מן האמת ואבל לא הכל -בכלל לא מחייב ו"התגובה שלו" זה את מה שהוא מבין הוא יכול לבקר-
                                    זה גם למי שאמר שהוא לא עושה שם כלום

                                    ש Offline
                                    ש Offline
                                    שמעון h
                                    wrote on last edited by
                                    #2337

                                    @רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @Avital-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @רוחלה-כהן אולי בורשטיין מבין במוזיקה אבל הוא בתכנית מעביר רק מי שבסגנון שלו וזה לא הוגן לפי דעתי

                                    יש בזה מן האמת ואבל לא הכל -בכלל לא מחייב ו"התגובה שלו" זה את מה שהוא מבין הוא יכול לבקר-
                                    זה גם למי שאמר שהוא לא עושה שם כלום

                                    אם רק מה שהוא מבין הוא מבקר מה הוא עושה בתכנית
                                    ולדעתי צריך שופטים כמו אבי אילסון שמכירים את כל הסגנונות ורק אז אפשר לשפוט

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ישי עמארי Offline
                                      ישי עמארי Offline
                                      ישי עמאר
                                      wrote on last edited by
                                      #2338

                                      טוב עד כאן הדיון של איזה שופט צריך לחפף😉
                                      עכשיו מישהו אולי יודע מתי יצא הפרק שהיה אמור לצאת במוצה"ש

                                      Avital 2A 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • ישי עמארי ישי עמאר

                                        טוב עד כאן הדיון של איזה שופט צריך לחפף😉
                                        עכשיו מישהו אולי יודע מתי יצא הפרק שהיה אמור לצאת במוצה"ש

                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2A Offline
                                        Avital 2
                                        wrote on last edited by
                                        #2339

                                        @ישי-עמאר מה יכול להיות במוצש הבא לא?
                                        הם בדרך כלל לא משלימים במהלך השבוע

                                        הלוואי והם היו עושים את זה

                                        ישי עמארי 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • Avital 2A Avital 2

                                          @ישי-עמאר מה יכול להיות במוצש הבא לא?
                                          הם בדרך כלל לא משלימים במהלך השבוע

                                          הלוואי והם היו עושים את זה

                                          ישי עמארי Offline
                                          ישי עמארי Offline
                                          ישי עמאר
                                          wrote on last edited by
                                          #2340

                                          @Avital-2 אבל זה מידיעה או השערה?

                                          Avital 2A 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול