דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית

ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
13 פוסטים 4 כותבים 446 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גיטריסט 1

    מישהו מכיר פדל של בלאקסטאר בשם Dept. 10 AMPED?
    מה שבעיקר מענין אותי זה אם הוא באמת עם מנורה או לא

    T מנותק
    T מנותק
    The Jos
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @גיטריסט-1 בדגם Amped אין מנורה
    לדגמים אחרים בסדרה Dept 10 יש מנורה

    ס תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • T The Jos

      @גיטריסט-1 בדגם Amped אין מנורה
      לדגמים אחרים בסדרה Dept 10 יש מנורה

      ס מנותק
      ס מנותק
      סלאש
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @The-Jos ואני אומר מה רע ב Tubman...?

      יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
      תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
      (אורית שחף)

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ס סלאש

        @The-Jos ואני אומר מה רע ב Tubman...?

        T מנותק
        T מנותק
        The Jos
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @סלאש הוא לא עושה מטאל זה מה רע בו!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ג מנותק
          ג מנותק
          גיטריסט 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          תודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
          א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
          ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו

          ס T 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ג גיטריסט 1

            תודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
            א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
            ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו

            ס מנותק
            ס מנותק
            סלאש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

            ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות

            אני קניתי משהו ממש ישן ולא היו לי שום בעיות

            @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

            אני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו

            באמת לקח לי זמן למצוא את הסאונד שאני אוהב וגם שמתי לב שכל גיטריסט מכוון את זה איך שזה נשמע לו
            לדעתי פשוט צריך לשבת על זה עד שמוצאים סאונד טוב
            סתם מעניין אתה מנגן על סינגלים או האמבקר'ס?

            יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
            תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
            (אורית שחף)

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ס סלאש

              @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

              ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות

              אני קניתי משהו ממש ישן ולא היו לי שום בעיות

              @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

              אני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו

              באמת לקח לי זמן למצוא את הסאונד שאני אוהב וגם שמתי לב שכל גיטריסט מכוון את זה איך שזה נשמע לו
              לדעתי פשוט צריך לשבת על זה עד שמוצאים סאונד טוב
              סתם מעניין אתה מנגן על סינגלים או האמבקר'ס?

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיטריסט 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @סלאש אני מנגן על האמבקר'ס (גיבסון לס פול) אבל מה שמפריע לי בעיקר זה הערוץ האמצעי שלו שלטעמי הוא לא מספיק קשוח

              ס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גיטריסט 1

                @סלאש אני מנגן על האמבקר'ס (גיבסון לס פול) אבל מה שמפריע לי בעיקר זה הערוץ האמצעי שלו שלטעמי הוא לא מספיק קשוח

                ס מנותק
                ס מנותק
                סלאש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @גיטריסט-1 כמה GAIN אתה שם וכמה ווליום?
                אני מנגן על סטראט והGAIN על שעה 3 והווליום על שעה 12 וזה כאסח לגמרי (זה במגבר, במיקסר אני מוריד עוד)

                יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
                תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
                (אורית שחף)

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ס סלאש

                  @גיטריסט-1 כמה GAIN אתה שם וכמה ווליום?
                  אני מנגן על סטראט והGAIN על שעה 3 והווליום על שעה 12 וזה כאסח לגמרי (זה במגבר, במיקסר אני מוריד עוד)

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיטריסט 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיטריסט 1
                  #9

                  @סלאש אין לי את הפדל הזה משלי אלא ניגנתי פעם על טיובמן של חבר ואני לא יודע על כמה הוא כיוון אותו אבל ממש לא אהבתי את הסאונד (טוב, אחרי הכל זה ענין של טעם) וגם מאד הפריעו לי הבעיות הטכניות שהיו לו (נפילה פתאומית של הווליום וכו')

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גיטריסט 1

                    תודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
                    א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
                    ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו

                    T מנותק
                    T מנותק
                    The Jos
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

                    א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?

                    Dept 10 Boost
                    Dept 10 Dual Drive
                    Dept 10 Dual Distortion
                    לא לוקח אחריות על איך הם נשמעים כי לא שמעתי אותם
                    https://blackstaramps.com/dept10/

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • T The Jos

                      @גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:

                      א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?

                      Dept 10 Boost
                      Dept 10 Dual Drive
                      Dept 10 Dual Distortion
                      לא לוקח אחריות על איך הם נשמעים כי לא שמעתי אותם
                      https://blackstaramps.com/dept10/

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיטריסט 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @The-Jos זה מנורה או מדמה מנורה או משהו כזה? (כי באתר זה לא יצא לי ברור)

                      T מרדכי רמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גיטריסט 1

                        @The-Jos זה מנורה או מדמה מנורה או משהו כזה? (כי באתר זה לא יצא לי ברור)

                        T מנותק
                        T מנותק
                        The Jos
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @גיטריסט-1 הדבר הזה שבאמצע הפדל מתחת ברזל שמגן עליו זה מנורה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיטריסט 1

                          @The-Jos זה מנורה או מדמה מנורה או משהו כזה? (כי באתר זה לא יצא לי ברור)

                          מרדכי רמ מנותק
                          מרדכי רמ מנותק
                          מרדכי ר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @גיטריסט-1 בעיקרון פרה-אמפ זה מדמה מגברים
                          הוא מדמה את הדחיסה של המגבר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • לא נקרא 0
                          • פוסטים אחרונים
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • שליחת פנייה לניהול