מה שקורה היום בחתונות
-
היום הדור כל כך ירוד עד שאפילו החתונות שאמורות להיות הכי קדושות כי עוד בית יהודי נבנה ברוך השם הם מזעזעות מבחינת מה שקורה שם ודי להוסיף
-
@פחית-XL כל אחד והסגנון שלו מה לעשות זה היום צריך להבין היום את כל הצדדים
צריך להיות במקום הזה בשביל להבין את העניין הזה -
@פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח -
@פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח -
@פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח -
@תהילוש-0 אבל זה רק אומר כמה הדור היום גרוע עד שאנו נאלצים להבליג מול כזו תופעה מזעזעת כי זה מידי התפשט
-
@פחית-XL נכון חד משמעית כן
אבל אני נגיד לא מסוגלת להיות באירועים כאלה ואני לא קמה לרקוד
סתם כולם קופצים ללא קשר
לא חסר גם לכל הדייגיים עושים מה שבא להם
ודרך אגב תאחדי פוסטים אסור לכתוב פוסט אחד אחרי השני -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה
@המבין-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:
לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה
הגזמת לגמרייייייי.....
"חצי מועדון"
אתה יודע מה זה מןעדון שאתה אומר את זה?וחוץ מזה מותר לבחורי ישיבות להתפרע בריקודים בחתונות (ולא בשירים)
אם לא בחתונה
אז מתי כן???!?!!?!?!!? -
@המבין-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:
לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה
הגזמת לגמרייייייי.....
"חצי מועדון"
אתה יודע מה זה מןעדון שאתה אומר את זה?וחוץ מזה מותר לבחורי ישיבות להתפרע בריקודים בחתונות (ולא בשירים)
אם לא בחתונה
אז מתי כן???!?!!?!?!!?@חיה-בקליפ ברור שמותר להם אבל בגבול מסוים וחוץ מיזה על המועדון זה לא על התזמורות אלא על הדי גי שנסחפים מתחילים ולא יודעים איפה הוא יסיים
-
@חיה-בקליפ ברור שמותר להם אבל בגבול מסוים וחוץ מיזה על המועדון זה לא על התזמורות אלא על הדי גי שנסחפים מתחילים ולא יודעים איפה הוא יסיים
-
@חיה-בקליפ מה את אומרתתת??????????
תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
כל אחד יעשה לפי מה שהוא חושב!!!!!!!!!!! -
@חיה-בקליפ מה את אומרתתת??????????
תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
כל אחד יעשה לפי מה שהוא חושב!!!!!!!!!!!@תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
את מדברת על שירים ואני על ריקודים@תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:
תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה...... -
@תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
את מדברת על שירים ואני על ריקודים@תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:
תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה......@חיה-בקליפ ממש לא אני הבנתי אותך
אם השירים בהתאם אז הריקודים אותו דבר אין מה לצפות
את מסכימה איתי שבשירים חסידיים לא יהיה השתוללות של בחורים יהיה ריקודיםם
ואם זה יהיה די גי אז יהיה השתוללות מוגזמת שלא מכבדת
לא יודעת עד כמה את מסתובבת באירועים כי אני הרבה ואני יודעת טוב בעניין הזה -
@חיה-בקליפ ממש לא אני הבנתי אותך
אם השירים בהתאם אז הריקודים אותו דבר אין מה לצפות
את מסכימה איתי שבשירים חסידיים לא יהיה השתוללות של בחורים יהיה ריקודיםם
ואם זה יהיה די גי אז יהיה השתוללות מוגזמת שלא מכבדת
לא יודעת עד כמה את מסתובבת באירועים כי אני הרבה ואני יודעת טוב בעניין הזה -
@תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
את מדברת על שירים ואני על ריקודים@תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:
תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה......@חיה-בקליפ נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות