דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה מומלץ-שיר מלא או סט?

מה מומלץ-שיר מלא או סט?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
24 פוסטים 14 כותבים 947 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    היום באירועים שונים- מקובל להביא "די ג'יי" שעורך את המוזיקה ל- סט.
    במקום שברחבת ריקודים ישמעו שיר מלא, אח"כ עוד שיר מלא וכו...חותכים את השירים.
    בד"כ בית ראשון ופיזמון, רמיקס כמעבר- ואח"כ שיר אחר...
    בסט מרכזים לנו את כל "הלהיטים" שיצאו בתקופה האחרונה.
    אז-
    מה מומלץ-
    לשמוע שיר שיר, או סט מרוכז?
    שיכניסו לכם בסטים גם שירים ישנים /שירים שהם "לא להיטים"?
    ו..מה המטרה בסטים הללו??...בעינכם זה הורס את השירים או מייחד אותם??

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #4

    @אייצ-ית אמר במה מומלץ-שיר מלא או סט?:

    בסט מרכזים לנו את כל "הלהיטים" שיצאו בתקופה האחרונה.
    אז-
    מה מומלץ-
    לשמוע שיר שיר, או סט מרוכז?

    אני חושבת שיר - שיר , פה את יכולה לבחור בדיוק תשירים שאת רוצה ואוהבת ..
    לעומת הסטים, ששם תוקעים לך לאו דווקא שירים שאת מחבבת..

    @אייצ-ית לא חושבת שבשירים ששמים בארועים יש כ"כ תוכן ומסר - וגם אם יש
    אף אחד לא שם לב אליהם ...כי יותר מתיחסים למנגינה..ולקצב וכו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @מוישה אני חושבת שאם זה ברחבת ריקודים-
      בשלב כל שהוא "נמאס" לשמוע את השיר המלא...
      צריך את הרעיון של השיר, את העיקר שבו- והלאה..לשיר הבא...
      אבל-
      אם זה שיר ששומעים באוזניות וכד'- כן לשמוע את כל השיר...יותר להתמקד בתוכן שבו ובמסר שהשיר מעביר.

      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #5
      פוסט זה נמחק!
      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
        #6

        תלוי מתי....
        יש פעמים שבא לי על סט ויש פעמים שמתחשק לי לשמוע את אותו שיר בלופים מה-ה-ת-ח-ל-ה ועד הסוף!

        זה עניין של מוזות ולא מעבר...

        נ.ב
        תמיד כשהייתי קטנה והייתי שומעת את מנחם טוקר [או שדרן אחר] שם שיר ברקע - ואז קוטע אותו עם עוד איזו 'אמרה מפוצצת' - זה היה נורא מרגיייזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!
        ו... @פונץ-בננה נכון....
        באירועים זה יותר המנגינה, פחות המילים.
        ברחבת הריקודים הקצב משחק....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          פוסט זה נמחק!

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7
          פוסט זה נמחק!
          אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @פונץ-בננה @רבקה לא צריך לכתוב 2 פוסטים ברצף,
            נא לסדר את זה על ידי עריכה

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר רבקה

              פוסט זה נמחק!

              אינספריישןא מנותק
              אינספריישןא מנותק
              אינספריישן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @רבקה בעיקרון, סטים זה דבר ממש מעצבן.
              רק מה, לפעמים בא לי לשים בבית בקול רשימת שירים, ואז זה מוצלח. או בווקאלי, שהסטים מאגדים המוני שירים ואין לי את כולם.
              ומחרוזות מרקידות כמובן, שמביאות רק את הקטעים המקפיצים.

              מוזיקה היא רגש בהישג יד.

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אינספריישןא אינספריישן

                @רבקה בעיקרון, סטים זה דבר ממש מעצבן.
                רק מה, לפעמים בא לי לשים בבית בקול רשימת שירים, ואז זה מוצלח. או בווקאלי, שהסטים מאגדים המוני שירים ואין לי את כולם.
                ומחרוזות מרקידות כמובן, שמביאות רק את הקטעים המקפיצים.

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @ריינבואו שניה ראשונה כולם אומרים שסט הוא דבר "מעצבן"....
                אבל ,
                אחרי שחושבים על זה רגע- סט זה דבר הכי יעיל...
                מאגד ת'שירים...ונותן לך את הרעיון של השיר...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שיר מוריש מנותק
                  שיר מוריש מנותק
                  שיר מורי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  אני חושבת שסטים מאוד יעילים.
                  במיוחד בתקופה הזאת שאסור לשמוע שירים והכי נוח לשמוע שירים רודפים ולא שלמים, כי גם ככה אין את כל המנגינה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @ריינבואו שניה ראשונה כולם אומרים שסט הוא דבר "מעצבן"....
                    אבל ,
                    אחרי שחושבים על זה רגע- סט זה דבר הכי יעיל...
                    מאגד ת'שירים...ונותן לך את הרעיון של השיר...

                    איילתא מנותק
                    איילתא מנותק
                    איילת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @אייצ-ית מי שאוהב שירים בלי העדפה מסויימת- הכי טוב לו סט
                    מי שיש לו העדפות, כמוני- שאני לא יכולה לשמוע סטים כי אני מוצאת את עצמי כל רגע מדפדפת כי פתאום הגיע שיר שאני שונאת--- אז שישמע שירים בודדים.
                    אבל לריקודים נגיד- שלא רוצים כל רגע להעביר או לבחור שירים עדיף סט, הכי נח...

                    רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      היום באירועים שונים- מקובל להביא "די ג'יי" שעורך את המוזיקה ל- סט.
                      במקום שברחבת ריקודים ישמעו שיר מלא, אח"כ עוד שיר מלא וכו...חותכים את השירים.
                      בד"כ בית ראשון ופיזמון, רמיקס כמעבר- ואח"כ שיר אחר...
                      בסט מרכזים לנו את כל "הלהיטים" שיצאו בתקופה האחרונה.
                      אז-
                      מה מומלץ-
                      לשמוע שיר שיר, או סט מרוכז?
                      שיכניסו לכם בסטים גם שירים ישנים /שירים שהם "לא להיטים"?
                      ו..מה המטרה בסטים הללו??...בעינכם זה הורס את השירים או מייחד אותם??

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אביגיל גילבחר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל גילבחר
                      #13

                      אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
                      לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר😐
                      אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים😥
                      שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
                      אז שימו לב!!
                      אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!!

                      מוכן תמיד לעזורמ פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • א אביגיל גילבחר

                        אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
                        לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר😐
                        אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים😥
                        שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
                        אז שימו לב!!
                        אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!!

                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @אביגיל-גילבחר אני גם חושב שסט עדיף ובדיוק מאותה סיבה שפירטת למעלה
                        אבל עדיף סט שבוחרים את השירים לבד או סטים שהשירים בו יהיו טובים וחרדיים
                        לדוגמא אני ממש ממליץ על סטים של נחמן פילמר קצב טוב אחלה שירים נקי וכשר לגמרי
                        אני אישית משתמש הרבה בסטים שלוו

                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אביגיל גילבחר

                          אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
                          לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר😐
                          אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים😥
                          שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
                          אז שימו לב!!
                          אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!!

                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @אביגיל-גילבחר אמר במה מומלץ-שיר מלא או סט?:

                          שמתי שבוע שעבר סט "חרדי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..

                          אין מצב בעולם שהיה כתוב בו "חרדי" ושמו בו שירים חילוניים .
                          בסטים דתיים כן יש שירים שמבצעים אותם זמרים חילוניים , אבל בשירים עצמם אין בעיה.
                          לכן מי שמכין אותם לא רואה בזה בעיה ...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                            @אביגיל-גילבחר אני גם חושב שסט עדיף ובדיוק מאותה סיבה שפירטת למעלה
                            אבל עדיף סט שבוחרים את השירים לבד או סטים שהשירים בו יהיו טובים וחרדיים
                            לדוגמא אני ממש ממליץ על סטים של נחמן פילמר קצב טוב אחלה שירים נקי וכשר לגמרי
                            אני אישית משתמש הרבה בסטים שלוו

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמר מהמרכז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @מוכן-תמיד-לעזור אמר במה מומלץ-שיר מלא או סט?:

                            סטים של נחמן פילמר

                            שומעת אותם כל הזמן!... לדעתי סטים זה דבר ממש כיף ומרענן, אבל בעיקר בווקאלי.... כי ווקאלי אחרי חצי דקה כבר השיר מתחיל לשעמם... וגם השירים הווקאליים שיוצאים הם קאברים לשירים מוכרים, אז לא קורה שנופל לי פתאום שיר שאני לא מכירה.

                            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תמר 7ת מנותק
                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              תלוי מתי
                              באירועים ומסיבות עדיף סטים
                              לשמוע באוזניות לבד, ברור שעדיף שיר רגיל ומלא

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                שיר מלא קלאס עזבו מסטים מיותרים..

                                ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • HHKKKKH HHKKKK

                                  שיר מלא קלאס עזבו מסטים מיותרים..

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
                                  להליכה, לריצה, שמנקים...
                                  הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
                                  וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים)

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  HHKKKKH EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    @hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
                                    להליכה, לריצה, שמנקים...
                                    הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
                                    וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים)

                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @מוכן-תמיד-לעזור כן אבל עד שמוצאים משהו איכותי לוקח זמן לנקות חצי בית וגם יש אופציה בנגן שהשירים עוברים אוטומטי.[מומלץ]

                                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                    מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                      @hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
                                      להליכה, לריצה, שמנקים...
                                      הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
                                      וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים)

                                      EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                      #21

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אפשר לארגן רשימה של שירים שמעוניינים לשמוע, וכך הם עוברים אחד אחרי השני, ושומעים אותם במלואם.
                                      בלי שיקפוץ כל הזמן איזה שיר שלא בא עכשיו....

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • HHKKKKH HHKKKK

                                        @מוכן-תמיד-לעזור כן אבל עד שמוצאים משהו איכותי לוקח זמן לנקות חצי בית וגם יש אופציה בנגן שהשירים עוברים אוטומטי.[מומלץ]

                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                                        #22

                                        @hhkkkk נכון אבל סט זה מחובר לא שמים את כל השיר מורידים פתיח סוף
                                        ואם זה רמיקס אז בכלל, זה לא דומה לשירים שלמים אפילו שהם עוברים לבד
                                        וחוץ מזה שיש הרבה סטים טובים לדוגמא של דיג'יי אברהם אמר (רמיקסים, זה טוב לריקודים...) ושל נחמן פילמר ממליץ בחום

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                          @hhkkkk נכון אבל סט זה מחובר לא שמים את כל השיר מורידים פתיח סוף
                                          ואם זה רמיקס אז בכלל, זה לא דומה לשירים שלמים אפילו שהם עוברים לבד
                                          וחוץ מזה שיש הרבה סטים טובים לדוגמא של דיג'יי אברהם אמר (רמיקסים, זה טוב לריקודים...) ושל נחמן פילמר ממליץ בחום

                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @מוכן-תמיד-לעזור אוקי כ''א איך שהוא מתחבר אני לא!!

                                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול