מה מומלץ-שיר מלא או סט?
-
@מוישה אני חושבת שאם זה ברחבת ריקודים-
בשלב כל שהוא "נמאס" לשמוע את השיר המלא...
צריך את הרעיון של השיר, את העיקר שבו- והלאה..לשיר הבא...
אבל-
אם זה שיר ששומעים באוזניות וכד'- כן לשמוע את כל השיר...יותר להתמקד בתוכן שבו ובמסר שהשיר מעביר.פוסט זה נמחק! -
תלוי מתי....
יש פעמים שבא לי על סט ויש פעמים שמתחשק לי לשמוע את אותו שיר בלופים מה-ה-ת-ח-ל-ה ועד הסוף!זה עניין של מוזות ולא מעבר...
נ.ב
תמיד כשהייתי קטנה והייתי שומעת את מנחם טוקר [או שדרן אחר] שם שיר ברקע - ואז קוטע אותו עם עוד איזו 'אמרה מפוצצת' - זה היה נורא מרגיייזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!
ו... @פונץ-בננה נכון....
באירועים זה יותר המנגינה, פחות המילים.
ברחבת הריקודים הקצב משחק.... -
פוסט זה נמחק!
-
@רבקה בעיקרון, סטים זה דבר ממש מעצבן.
רק מה, לפעמים בא לי לשים בבית בקול רשימת שירים, ואז זה מוצלח. או בווקאלי, שהסטים מאגדים המוני שירים ואין לי את כולם.
ומחרוזות מרקידות כמובן, שמביאות רק את הקטעים המקפיצים. -
@רבקה בעיקרון, סטים זה דבר ממש מעצבן.
רק מה, לפעמים בא לי לשים בבית בקול רשימת שירים, ואז זה מוצלח. או בווקאלי, שהסטים מאגדים המוני שירים ואין לי את כולם.
ומחרוזות מרקידות כמובן, שמביאות רק את הקטעים המקפיצים. -
@ריינבואו שניה ראשונה כולם אומרים שסט הוא דבר "מעצבן"....
אבל ,
אחרי שחושבים על זה רגע- סט זה דבר הכי יעיל...
מאגד ת'שירים...ונותן לך את הרעיון של השיר...@אייצ-ית מי שאוהב שירים בלי העדפה מסויימת- הכי טוב לו סט
מי שיש לו העדפות, כמוני- שאני לא יכולה לשמוע סטים כי אני מוצאת את עצמי כל רגע מדפדפת כי פתאום הגיע שיר שאני שונאת--- אז שישמע שירים בודדים.
אבל לריקודים נגיד- שלא רוצים כל רגע להעביר או לבחור שירים עדיף סט, הכי נח... -
היום באירועים שונים- מקובל להביא "די ג'יי" שעורך את המוזיקה ל- סט.
במקום שברחבת ריקודים ישמעו שיר מלא, אח"כ עוד שיר מלא וכו...חותכים את השירים.
בד"כ בית ראשון ופיזמון, רמיקס כמעבר- ואח"כ שיר אחר...
בסט מרכזים לנו את כל "הלהיטים" שיצאו בתקופה האחרונה.
אז-
מה מומלץ-
לשמוע שיר שיר, או סט מרוכז?
שיכניסו לכם בסטים גם שירים ישנים /שירים שהם "לא להיטים"?
ו..מה המטרה בסטים הללו??...בעינכם זה הורס את השירים או מייחד אותם??אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר
אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים
שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
אז שימו לב!!
אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!! -
אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר
אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים
שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
אז שימו לב!!
אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!!@אביגיל-גילבחר אני גם חושב שסט עדיף ובדיוק מאותה סיבה שפירטת למעלה
אבל עדיף סט שבוחרים את השירים לבד או סטים שהשירים בו יהיו טובים וחרדיים
לדוגמא אני ממש ממליץ על סטים של נחמן פילמר קצב טוב אחלה שירים נקי וכשר לגמרי
אני אישית משתמש הרבה בסטים שלוו -
אני מגיבה לנושא הזה על אף שהוא ישן טיחו..
לפי דעתי הכי טוב זה סט בגלל שיש לך רצף של שירים שלא כל שניה צריך להעביר לשיר אחר ולכי חכי שעה עד שיבחרו שיר
אבל ואבל גדול יש מינוס ענק בסטים שלפעמים שמים בהם שירים חילוניים
שמתי שבוע שעבר סט "דתי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
אז שימו לב!!
אבל כמובן וחוזרת לדעה שלי סטים זה הדבר הכי יעיל.. הכי מעיף.. עם ים קצב והשירים הכי להיטים!!!!@אביגיל-גילבחר אמר במה מומלץ-שיר מלא או סט?:
שמתי שבוע שעבר סט "חרדי" בבית.. התלהבתי, אבל על השיר השני כבר הבנתי עם איזה סט מדובר..
אין מצב בעולם שהיה כתוב בו "חרדי" ושמו בו שירים חילוניים .
בסטים דתיים כן יש שירים שמבצעים אותם זמרים חילוניים , אבל בשירים עצמם אין בעיה.
לכן מי שמכין אותם לא רואה בזה בעיה ... -
@אביגיל-גילבחר אני גם חושב שסט עדיף ובדיוק מאותה סיבה שפירטת למעלה
אבל עדיף סט שבוחרים את השירים לבד או סטים שהשירים בו יהיו טובים וחרדיים
לדוגמא אני ממש ממליץ על סטים של נחמן פילמר קצב טוב אחלה שירים נקי וכשר לגמרי
אני אישית משתמש הרבה בסטים שלוו@מוכן-תמיד-לעזור אמר במה מומלץ-שיר מלא או סט?:
סטים של נחמן פילמר
שומעת אותם כל הזמן!... לדעתי סטים זה דבר ממש כיף ומרענן, אבל בעיקר בווקאלי.... כי ווקאלי אחרי חצי דקה כבר השיר מתחיל לשעמם... וגם השירים הווקאליים שיוצאים הם קאברים לשירים מוכרים, אז לא קורה שנופל לי פתאום שיר שאני לא מכירה.
-
@hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
להליכה, לריצה, שמנקים...
הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים) -
@hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
להליכה, לריצה, שמנקים...
הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים)@מוכן-תמיד-לעזור כן אבל עד שמוצאים משהו איכותי לוקח זמן לנקות חצי בית וגם יש אופציה בנגן שהשירים עוברים אוטומטי.[מומלץ]
-
@hhkkkk סטים זה נועד לריקודים, למסיבות
להליכה, לריצה, שמנקים...
הרעיון של סט זה שלא יצטרכו כל רגע להעביר שיר
וזה רעיון גאוני!! אני ממליץ על סטים בחום (כמובן איכותיים וכשרים)@מוכן-תמיד-לעזור אפשר לארגן רשימה של שירים שמעוניינים לשמוע, וכך הם עוברים אחד אחרי השני, ושומעים אותם במלואם.
בלי שיקפוץ כל הזמן איזה שיר שלא בא עכשיו.... -
@מוכן-תמיד-לעזור כן אבל עד שמוצאים משהו איכותי לוקח זמן לנקות חצי בית וגם יש אופציה בנגן שהשירים עוברים אוטומטי.[מומלץ]
@hhkkkk נכון אבל סט זה מחובר לא שמים את כל השיר מורידים פתיח סוף
ואם זה רמיקס אז בכלל, זה לא דומה לשירים שלמים אפילו שהם עוברים לבד
וחוץ מזה שיש הרבה סטים טובים לדוגמא של דיג'יי אברהם אמר (רמיקסים, זה טוב לריקודים...) ושל נחמן פילמר ממליץ בחום -
@hhkkkk נכון אבל סט זה מחובר לא שמים את כל השיר מורידים פתיח סוף
ואם זה רמיקס אז בכלל, זה לא דומה לשירים שלמים אפילו שהם עוברים לבד
וחוץ מזה שיש הרבה סטים טובים לדוגמא של דיג'יי אברהם אמר (רמיקסים, זה טוב לריקודים...) ושל נחמן פילמר ממליץ בחום@מוכן-תמיד-לעזור אוקי כ''א איך שהוא מתחבר אני לא!!
-
@מוכן-תמיד-לעזור אוקי כ''א איך שהוא מתחבר אני לא!!
@hhkkkk ברור מכבד אחי, פשוט בכותרת כתוב מה מומלץ ואני ממליץ על סטים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות