צוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי)
-
@צוות-פיקוח @ntz @צור מישהוא יודע למה @יונמיוזיק לא מצליח להתחבר??
הוא לא הורחק.
הוא שלח לי צילום מסך שאשלח לכם:
האם יש מה לעשות?
תודה מראש -
@צוות-פיקוח @ntz @צור מישהוא יודע למה @יונמיוזיק לא מצליח להתחבר??
הוא לא הורחק.
הוא שלח לי צילום מסך שאשלח לכם:
האם יש מה לעשות?
תודה מראש@KING-music הרחיקו אותו
וכנראה שלחו לו מייל למה -
@KING-music הרחיקו אותו
וכנראה שלחו לו מייל למה@אביגיל-1 לא הרחיקו אותו!!
-
@צוות-פיקוח @ntz @צור מישהוא יודע למה @יונמיוזיק לא מצליח להתחבר??
הוא לא הורחק.
הוא שלח לי צילום מסך שאשלח לכם:
האם יש מה לעשות?
תודה מראש@KING-music איזה מוזר
אולי תדבר עם צוות הפיקוח
תשלח להם -
@אביגיל-1 לא הרחיקו אותו!!
@KING-music אבל כתוב שם: הורחקת מקהילה זו
כשאני הורחקתי זה גם מה שהיה לי ולא יכלתי להתחבר -
@KING-music איזה מוזר
אולי תדבר עם צוות הפיקוח
תשלח להם@שריוש הנה תייגתי אותם
-
@KING-music אבל כתוב שם: הורחקת מקהילה זו
כשאני הורחקתי זה גם מה שהיה לי ולא יכלתי להתחבר@אביגיל-1 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
כשאני הורחקתי זה גם מה שהיה לי ולא יכלתי להתחבר
לי שאני מורחק זה לא רשום לי.
ובפרופיל שלו רשום שהוא לא הורחק -
@KING-music אבל כתוב שם: הורחקת מקהילה זו
כשאני הורחקתי זה גם מה שהיה לי ולא יכלתי להתחבר -
@שריוש הוא הצליח עכשיו
טיפלו בבעיה -
@אביגיל-1 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
כשאני הורחקתי זה גם מה שהיה לי ולא יכלתי להתחבר
לי שאני מורחק זה לא רשום לי.
ובפרופיל שלו רשום שהוא לא הורחק@KING-music שישלח מייל למקצב
אם הוא לא שלח כבר -
@KING-music שישלח מייל למקצב
אם הוא לא שלח כבר@אביגיל-1 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
שישלח מייל למקצב
הוא שלח. בכל אופן הוא הצליח להתחבר
-
חברה תודה רבה לכולם על הדאגה!!
וב"ה עכשיו זה עובד לי!!
זה כבר הרבה זמן לא עבד לי ועכשיו זה עובד!!
במיוחד תודה רבה ל @KING-music על כל הדאגה!! -
@אביגיל-1 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
שישלח מייל למקצב
הוא שלח. בכל אופן הוא הצליח להתחבר
פוסט זה נמחק! -
K KING music סימן נושא זה כשאלה ב
-
K KING music סימן נושא זה כנפתר ב
-
פוסט זה נמחק!
@מולי-גוטמן אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music תמחק ת'נושא או תעשה "נפתר"...
תמחק אתה את הפוסט...
כי זה קרה לו עכשיו שוב .@יונמיוזיק רשם עכשיו פוסט ובאמצע שהוא רושם,זה ההודעה שהוא מקבל.

מה אפשר לעשות???
זה די דחוף לו.
@ntz -
@מולי-גוטמן אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music תמחק ת'נושא או תעשה "נפתר"...
תמחק אתה את הפוסט...
כי זה קרה לו עכשיו שוב .@יונמיוזיק רשם עכשיו פוסט ובאמצע שהוא רושם,זה ההודעה שהוא מקבל.

מה אפשר לעשות???
זה די דחוף לו.
@ntz@KING-music מהההההההה? מה נסגר עם מקצב?? דבר ראשון תוריד את הנפתר, ונראלי שתעשה לא נפתר...
-
K KING music סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@KING-music מהההההההה? מה נסגר עם מקצב?? דבר ראשון תוריד את הנפתר, ונראלי שתעשה לא נפתר...
@מולי-גוטמן אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
מהההההההה? מה נסגר עם מקצב??
לא יודע... כנראה באג
-
זה משרשם לי @יונמיוזיק במייל.


-
זה משרשם לי @יונמיוזיק במייל.


-
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@המחבל-המחופש אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
וצוות פיקוח קישרו בסוף בינכם???????
מה זה קשור פה???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
