צוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי)
-
פוסט זה נמחק!
@המחבל-המחופש אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
זה לא הרחקה בטוח
זה לא הרחקה,הוא מקודם הקליד פה
-
@המחבל-המחופש אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
וצוות פיקוח קישרו בסוף בינכם???????
מה זה קשור פה???
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@KING-music מגניב
זה באג בוא ניראה מתי הם יראו ששלחתם פניה לניהול -
@KING-music מגניב
זה באג בוא ניראה מתי הם יראו ששלחתם פניה לניהולפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@המחבל-המחופש @reizy200 בואו לא נספים את הנושא אנחנו כאן כדי לעזור לו בלבד!
-
@reizy200 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
@יונמיוזיק תנסה לנקות קוקיז, ולרענן את האתר בקונטרול-F5. שזה ריענון עמוק.
ניקוי קוקיז:

אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
אם זה לא עוזר, נצטרך להמתין למנהל.
-
@reizy200 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
@יונמיוזיק תנסה לנקות קוקיז, ולרענן את האתר בקונטרול-F5. שזה ריענון עמוק.
ניקוי קוקיז:

אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
אם זה לא עוזר, נצטרך להמתין למנהל.
@רבקה אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@reizy200 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
@יונמיוזיק תנסה לנקות קוקיז, ולרענן את האתר בקונטרול-F5. שזה ריענון עמוק.
ניקוי קוקיז:

אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
אם זה לא עוזר, נצטרך להמתין למנהל.
צודקת!
עוזר לפעמים -
@רבקה @יונמיוזיק שואל האם ללחוץ על הסרה או חסימה?"

-
@reizy200 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
@יונמיוזיק תנסה לנקות קוקיז, ולרענן את האתר בקונטרול-F5. שזה ריענון עמוק.
ניקוי קוקיז:

אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
אם זה לא עוזר, נצטרך להמתין למנהל.
-
@רבקה אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
כתבתי בפירוט לעיל. הסרה.
@רבקה הוא שואל אם להסיר הכל?
-
@רבקה הוא שואל אם להסיר הכל?
@KING-music כן.
-
@רבקה אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
כתבתי בפירוט לעיל. הסרה.
@רבקה @יונמיוזיק @KING-music שימו לב לא לנקות עוגיות של נטפרי! זה יוסיף רק יותר בעיות.
תנקה רק את הקוקיז של הפורום. (בתמונה של @רבקה - האמצעי.) אחר כך תעשה קונטרול + אפ 5 .
אם זה לא הולך תעשה קונטרול + FN (כפתור ליד מקש חלונות) + F5. -
@רבקה @יונמיוזיק @KING-music שימו לב לא לנקות עוגיות של נטפרי! זה יוסיף רק יותר בעיות.
תנקה רק את הקוקיז של הפורום. (בתמונה של @רבקה - האמצעי.) אחר כך תעשה קונטרול + אפ 5 .
אם זה לא הולך תעשה קונטרול + FN (כפתור ליד מקש חלונות) + F5.@טכנאי-קיובייס-12 הוא כבר ניקה את הכל לפני שאמרת
-

-
פוסט זה נמחק!
-
@צוות-פיקוח @ntz @צור מישהוא יודע למה @יונמיוזיק לא מצליח להתחבר??
הוא לא הורחק.
הוא שלח לי צילום מסך שאשלח לכם:
האם יש מה לעשות?
תודה מראש@KING-music רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?
אים הוא הצליח לעשות לייק אז הוא מחובר.שינסה ממכשיר אחר -
K KING music סימן נושא זה כנפתר ב
-
K KING music סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@KING-music רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?
אים הוא הצליח לעשות לייק אז הוא מחובר.שינסה ממכשיר אחר@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
-
@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
@KING-music אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
שינסה מגלישה בסתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות