דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ~ינון~

~ינון~

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
219 פוסטים 48 כותבים 19.7k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואל שי יואל ש

    נמצא בקול חי מיוזיק

    טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #201

    @יואל-ש שידרו את זה שם או שהעלו לאתר?

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    יואל שי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #202

      אפשר את השיר להורדה?
      תודה!!

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כוכב לכתכ כוכב לכת

        אפשר את השיר להורדה?
        תודה!!

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #203

        @כוכב-לכת https://miktzav.com/assets/uploads/files/1692032606942-%D7%A9%D7%99%D7%94%D7%99%D7%95-%D7%9C%D7%9A-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7.mp3

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • טיטוט טיטו

          וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
          בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
          השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה.

          שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #204

          @טיטו
          ואוווו איזה שיר מרגש
          אני שמעתי אותו ואני בצמרמורות ואווו
          הקול שלך פשוט נוגע!!
          בלי שום מאמץ מיוחד ,
          תמשיך ככה הלאה !

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • שריושש שריוש

            @טיטו
            ואוווו איזה שיר מרגש
            אני שמעתי אותו ואני בצמרמורות ואווו
            הקול שלך פשוט נוגע!!
            בלי שום מאמץ מיוחד ,
            תמשיך ככה הלאה !

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #205

            @שריוש תודה רבה!!!
            כיף לשמוע.

            בגלל שהפורום נהיה יותר קטן, אני אשמח אם כל אחד ואחת מכם/ן יעביר את הקישור לחברים, חברות, משפחה, שכנים, קבוצות ומה שזה לא יהיה.
            שתבינו שהכי של הפרסום הוא בידיים שלכם, כל תגובה כל לייק כל מנוי נותנים ליוטיוב בהגדרה אוטומטית להקפיץ את השיר למישהו ששומע שירים בערך כמוכם וכשזה תגובה אז גם סתם לאנשים אקראיים ואפילו כפרסומת ביוטיוב.
            תחשבו שאם כל אחד פה ידאג לזה שעוד עשר יכירו את השיר וישמעט ביוטיוב זה כבר עוד המון ואם גם הם יעשו את זה זה בכלל יצבור תאוצה ענקייייית.

            מעבר לזה, מי שיש לו רעיון איך לפרסם את זה עוד יותר אני ממש אשמח, כנ"ל מי שיפנה לרדיו כמאזין ויבקש את השיר...

            מה שנקרא "אהבת ספר לחבריך".

            שתדעו שכולכם פה זה הבית שלי והמקום שבו אני מרגיש כמו בית. ❤️

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              קצת על השיר:
              ועכשיו קצת ממה שעומד מאחוריי השיר לפני שנה וקצת סבא שלי נפטר, את הסבא הזה אהבתי אבל לא הייתי מספיק קרוב.
              במשך כל תקופת השבעה הייתי שם כדי לעזור ושמעתי כל כך הרבה דברים שגרמו לי להבין שפיספתי אדם גדול.
              סבא היה אומר לכל אדם "שיהיו לך חיים יפים" והחלטתי להנציח אותו בשיר, התוצאה הרי היא לפניכם.
              שיהיו לכם חיים יפים ❤️"

              מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
              #206
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טיטוט טיטו

                @שריוש תודה רבה!!!
                כיף לשמוע.

                בגלל שהפורום נהיה יותר קטן, אני אשמח אם כל אחד ואחת מכם/ן יעביר את הקישור לחברים, חברות, משפחה, שכנים, קבוצות ומה שזה לא יהיה.
                שתבינו שהכי של הפרסום הוא בידיים שלכם, כל תגובה כל לייק כל מנוי נותנים ליוטיוב בהגדרה אוטומטית להקפיץ את השיר למישהו ששומע שירים בערך כמוכם וכשזה תגובה אז גם סתם לאנשים אקראיים ואפילו כפרסומת ביוטיוב.
                תחשבו שאם כל אחד פה ידאג לזה שעוד עשר יכירו את השיר וישמעט ביוטיוב זה כבר עוד המון ואם גם הם יעשו את זה זה בכלל יצבור תאוצה ענקייייית.

                מעבר לזה, מי שיש לו רעיון איך לפרסם את זה עוד יותר אני ממש אשמח, כנ"ל מי שיפנה לרדיו כמאזין ויבקש את השיר...

                מה שנקרא "אהבת ספר לחבריך".

                שתדעו שכולכם פה זה הבית שלי והמקום שבו אני מרגיש כמו בית. ❤️

                הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #207

                @טיטו פירסמתי עכשיו בקבוצה ענקית של מוזיקליות ....(הן ממש אהבו והיתרגשו...👍 )
                אשתדל להעביר בעז"ה לכמה שיותר....
                הרבה הצלחה!!

                אני יכולה לבקש מהרדיו בשמחה אם זה יעזור....

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הדריה הדרי

                  @טיטו פירסמתי עכשיו בקבוצה ענקית של מוזיקליות ....(הן ממש אהבו והיתרגשו...👍 )
                  אשתדל להעביר בעז"ה לכמה שיותר....
                  הרבה הצלחה!!

                  אני יכולה לבקש מהרדיו בשמחה אם זה יעזור....

                  טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #208

                  @הדרי וואו תודה רבה.
                  אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי, קול חי מיוזיק וקול פליי אז אם יבקשו מהם הרבה באותה התוכנית כנראה שזה ישודר, קובי ברומר אמר שיש מצב שהוא ישדר את זה אבל תלוי בוייב שיהיה בתוכנית כי זה שיר שקט אז תפציצו בקשות 🙏❤️

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  הדריה עופר האייליםע 2 תגובות תגובה אחרונה
                  5
                  • טיטוט טיטו

                    @הדרי וואו תודה רבה.
                    אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי, קול חי מיוזיק וקול פליי אז אם יבקשו מהם הרבה באותה התוכנית כנראה שזה ישודר, קובי ברומר אמר שיש מצב שהוא ישדר את זה אבל תלוי בוייב שיהיה בתוכנית כי זה שיר שקט אז תפציצו בקשות 🙏❤️

                    הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #209

                    @טיטו בשמחה!
                    ממליצה בכל אופן לבקש מאשר גרייבר בקול פלי-
                    הוא משמיע בכיף...

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טיטוט טיטו

                      @יואל-ש שידרו את זה שם או שהעלו לאתר?

                      יואל שי מנותק
                      יואל שי מנותק
                      יואל ש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #210

                      @טיטו גם וגם

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יואל שי יואל ש

                        @טיטו גם וגם

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #211

                        @יואל-ש אשמח מאד לקישור, אני לא מצאתי ולגבי שידור אתה בטוח שזה שודר? אם כן אתה יודע להגיד לי באיזה יום בשעה כי אז אני יכול להוסיף את השיר לאקו"ם

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טיטוט טיטו

                          וואו האמת לאתכננתי לחזור לפה עכשיו אבל אני חוזר עד שאני אלך לישיבה ושוב אעשה הפסקה של כמה ימים טובים.
                          בכל מצב, תודה רבה על הפידבקים, ומי שיכול לפרסם אצל קבוצות במייל או בווצאפ אני ממש ממש אשמח.
                          השתדלתי להשקיע בשיר הזה ממש הרבה וחשוב לי שתהיה לו את החשיפה המתאימה.

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #212

                          @טיטו ואווווווו פשוט שלמות!!!!
                          ישבתי ושמעתי מהתחלה ועד הסוף ברצף (בחיים זה לא קורא לשיר חדש)
                          וישר גם חיפשתי להורדה פשוט מטורף!!!!!!!
                          תמשיך ככה!!!!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • טיטוט טיטו

                            @הדרי וואו תודה רבה.
                            אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי, קול חי מיוזיק וקול פליי אז אם יבקשו מהם הרבה באותה התוכנית כנראה שזה ישודר, קובי ברומר אמר שיש מצב שהוא ישדר את זה אבל תלוי בוייב שיהיה בתוכנית כי זה שיר שקט אז תפציצו בקשות 🙏❤️

                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #213

                            @טיטו אמר ב~ינון~:

                            אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי,

                            ביקשתי עכשיו מקובי בוואצפ ואחותי שלחה בקשה באתר, מקווה שישדר...

                            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • עופר האייליםע עופר האיילים

                              @טיטו אמר ב~ינון~:

                              אשמח אם תפנו לרדיו, אני יודע שהשיר נקלט במערכת של קול חי שזה אומר קלו חי,

                              ביקשתי עכשיו מקובי בוואצפ ואחותי שלחה בקשה באתר, מקווה שישדר...

                              טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #214

                              @עופר-האיילים תודה מעריך
                              @המחבל-המחופש איזה כיף😊 תודה. 🙏

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #215

                                @טיטו שיר סוחט דמעות…
                                ביצוע מרתק ,כנה ונוגע ללב!
                                אתה אמן בנשמתך,
                                ייחודי בקול שלך ומקורי בהגשה שלך(אני בכל מקרה השתכנעתי ונרשמתי כמנויה)
                                מה שאהבתי בעיקר בשיר,
                                (חוץ מכל הדברים הטובים שאתה מביא איתך בתור זמר יוצר…)
                                זה שלקחתי לי צידה לדרך.
                                כלומר זה לא סתם שיר שאתה נהנה לשמוע
                                ומזמזם אותו מעת לעת.
                                השיר הנ״ל עורר בי נקודות למחשבה ומודעות לא לפספס את הרגע.
                                מקווה שתחושת ההחמצה שלך תלך ותפחת בעקבות השיר.
                                שאפו גדול!!!!

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • S shoval

                                  @טיטו שיר סוחט דמעות…
                                  ביצוע מרתק ,כנה ונוגע ללב!
                                  אתה אמן בנשמתך,
                                  ייחודי בקול שלך ומקורי בהגשה שלך(אני בכל מקרה השתכנעתי ונרשמתי כמנויה)
                                  מה שאהבתי בעיקר בשיר,
                                  (חוץ מכל הדברים הטובים שאתה מביא איתך בתור זמר יוצר…)
                                  זה שלקחתי לי צידה לדרך.
                                  כלומר זה לא סתם שיר שאתה נהנה לשמוע
                                  ומזמזם אותו מעת לעת.
                                  השיר הנ״ל עורר בי נקודות למחשבה ומודעות לא לפספס את הרגע.
                                  מקווה שתחושת ההחמצה שלך תלך ותפחת בעקבות השיר.
                                  שאפו גדול!!!!

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #216

                                  @shoval וואו, האמת שקראתי הרבה תגובות בצ'אטים, במייל, בווצאפ, בטלפון, ביוטיוב ואיפה לא.
                                  מעל 400 תגובות בערך... אבל זאת התגובה עד עכשיו שהכי ריגשה אותי באמת באמת.
                                  תודה ענקית, ואני אשמח ממש אם תעשי העתק הדבק ותכתבי את זה ביוטיוב, שאנשים יראו את זה, אני אגיב את אותו דבר גם שם אבל חשוב לי שאנשים יראו את התגובה הזאת בדיוק כמו שהיא.

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • טיטוט טיטו

                                    @shoval וואו, האמת שקראתי הרבה תגובות בצ'אטים, במייל, בווצאפ, בטלפון, ביוטיוב ואיפה לא.
                                    מעל 400 תגובות בערך... אבל זאת התגובה עד עכשיו שהכי ריגשה אותי באמת באמת.
                                    תודה ענקית, ואני אשמח ממש אם תעשי העתק הדבק ותכתבי את זה ביוטיוב, שאנשים יראו את זה, אני אגיב את אותו דבר גם שם אבל חשוב לי שאנשים יראו את התגובה הזאת בדיוק כמו שהיא.

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #217
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #218

                                      היי מה קורה אנשימים, הרבה זמן לא נכנסתי לפה עקב יותר מידי דברים על הראש שלי אבל הגיע הזמן לחזור קצת למוזיקה!!!
                                      אני רוצה להוציא שיר חדש אבל התקציב שלי מאד קטן, אני חייב את עזרתכם הן בפרסום של מה שאני כותב בשורות אלו והן בתרומות.
                                      עשיתי סקר ברשתות החברתיות אם לעשות קאבר לשיר קיים או לפתוח פייבוקס ולהוציא שיר מקורי שלי.
                                      לפי מה שאנשים אמרו זה לפתוח פייבוקס, אני מצרף פה קישור ואשמח מי שיכול לתרום כדי שאגיע לכסף שצריך בכדי ללכת ליצור ולהוציא את השיר.

                                      כרגע תרמו 40₪ בלבד!!! זה כלום לעומת הכסף שצריך שעומד על 4200₪ (אני צריך עזרה ב2200 כי 2000₪ אני מוציא מעצמי אבל זה לא מספיק לצערי) אשמח ממש שתפיצו ותפרסמו כמה שיותר בכדי שאוכל אפילו כבר השבוע ללכת לאולפן ולהתחיל לשבת על שיר חדש. ❤️

                                      https://payboxapp.page.link/QJnyoJmsopeMLFZs7
                                      מי שרוצה אבל יכול רק ביט אפשר למספר 0552439418 (לא להתקשר זה מספר עיסקי נטו לביט) אם יהיו כאלה שירצו העברה בנקאית תגידו ואני ארשום פרטי חשבון

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • טיטוט טיטו

                                        היי מה קורה אנשימים, הרבה זמן לא נכנסתי לפה עקב יותר מידי דברים על הראש שלי אבל הגיע הזמן לחזור קצת למוזיקה!!!
                                        אני רוצה להוציא שיר חדש אבל התקציב שלי מאד קטן, אני חייב את עזרתכם הן בפרסום של מה שאני כותב בשורות אלו והן בתרומות.
                                        עשיתי סקר ברשתות החברתיות אם לעשות קאבר לשיר קיים או לפתוח פייבוקס ולהוציא שיר מקורי שלי.
                                        לפי מה שאנשים אמרו זה לפתוח פייבוקס, אני מצרף פה קישור ואשמח מי שיכול לתרום כדי שאגיע לכסף שצריך בכדי ללכת ליצור ולהוציא את השיר.

                                        כרגע תרמו 40₪ בלבד!!! זה כלום לעומת הכסף שצריך שעומד על 4200₪ (אני צריך עזרה ב2200 כי 2000₪ אני מוציא מעצמי אבל זה לא מספיק לצערי) אשמח ממש שתפיצו ותפרסמו כמה שיותר בכדי שאוכל אפילו כבר השבוע ללכת לאולפן ולהתחיל לשבת על שיר חדש. ❤️

                                        https://payboxapp.page.link/QJnyoJmsopeMLFZs7
                                        מי שרוצה אבל יכול רק ביט אפשר למספר 0552439418 (לא להתקשר זה מספר עיסקי נטו לביט) אם יהיו כאלה שירצו העברה בנקאית תגידו ואני ארשום פרטי חשבון

                                        טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #219

                                        חברים עד עכשיו גייסתי רק 440₪ אני חייב את עזרתכם, תפיצו את זה כמה שיותר ואם יש אנשים אתם מכירים שישמחו להשתתף במוזיקה שלי.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול