דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • KING musicK KING music

    @אבינועם-0
    החוות דעת למטה זה שלך?

    אבינועם 0א מנותק
    אבינועם 0א מנותק
    אבינועם 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #183

    @KING-music אני לא יודע על איזה מהם התכוונת אבל אחד מהם זה שלי כן!!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • KING musicK KING music

      @איציק-דדיה
      יש לך קישור?

      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #184

      @KING-music

      https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

      זה לא עם החוט אבל הם גם טובות יש לי כאלה

      KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • nireldesignN מנותק
        nireldesignN מנותק
        nireldesign
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי nireldesign
        #185

        מצטער להרוס את הדיון

        רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

        אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
        רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

        אסביר
        לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
        ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

        זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
        למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

        או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

        מסכימים?

        א אבינועם 0א 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • nireldesignN nireldesign

          מצטער להרוס את הדיון

          רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

          אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
          רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

          אסביר
          לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
          ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

          זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
          למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

          או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

          מסכימים?

          א מנותק
          א מנותק
          אולפניסט ברמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #186

          @nireldesign
          אתה צודק במובן מסוים שכל בנאדם שונה....
          אבל עדין, יש סוגים יותר טובים לכולם, ויש פחות.
          ועל זה עדין יש דיון......

          ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • nireldesignN nireldesign

            מצטער להרוס את הדיון

            רק שלעניות דעתי, הוא מיותר

            אני לא יכול להמליץ על אזניות מסויימות
            רק בגלל שהן מתאימות לי, ולי ספיציפית.

            אסביר
            לכל אחד יש מבנה אוזניים שונה ותחום תדרים שונה שהוא יכול לשמוע
            ולכן מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים למישהו אחר

            זה דומה מעט להמלצה על משקפיים מספר 10 עם צילינדר
            למי שבכלל צריך רבע מספר ובלי צילינדר.

            או למישהו שיש לו נטיה לאהוב טעמים חמוצים מול מישהו שאוהב יותר מתוקים וכו׳.

            מסכימים?

            אבינועם 0א מנותק
            אבינועם 0א מנותק
            אבינועם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #187

            @nireldesign
            יש מוסכמויות
            שום בנ"א לא ישים אוזניה JBL ויגיד לך שזה על הפנים אתה מבין ?
            מה שכן ברור זה הנוחות באוזן שיש כאלה יותר על הסיליקון וכאלה על הכפתור
            ובמקרה הספציפי שתי הדוגמאות הנ"ל הסאונד מטורף מכדי שתגיד לי שזה ענין של טעם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              ארי גולד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #188

              לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
              אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

              לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
              זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

              הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

              אבינועם 0א איסתרק 0א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א ארי גולד

                לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
                אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

                לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
                זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

                אבינועם 0א מנותק
                אבינועם 0א מנותק
                אבינועם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #189

                @ארי-גולד
                נכון אבל לדעתי קצת פחות מתאים לספורט
                כי כשאתה עושה ספורט אתה מזיע וכו'
                אז כן כדאי משהו נגד מים נגד זיעה נגד אבק
                וחוץ מיזה למיטב זכרוני אין להם סינון רעשים שזה כן מאוד חשוב בספורט

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Avital 2A מנותק
                  Avital 2A מנותק
                  Avital 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #190

                  אני הזמנתי מאליאקספרס אותם
                  ואני ממש ממש מרוצה - (בשביל לשמוע שירים)
                  האיכות שלהם טובה, קל לשים אותם ,לא נופלות, בטרייה מחזיקה לי להמון זמן
                  ממש ממליצה למי שמחפש אוזניות בלוטוס לא מדייי מקצועי בשביל לשמוע שירים וכו׳
                  עלה לי 50 שח
                  בהצלחה
                  IMG_0685.png IMG_0686.png

                  אבינועם 0א מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • Avital 2A Avital 2

                    אני הזמנתי מאליאקספרס אותם
                    ואני ממש ממש מרוצה - (בשביל לשמוע שירים)
                    האיכות שלהם טובה, קל לשים אותם ,לא נופלות, בטרייה מחזיקה לי להמון זמן
                    ממש ממליצה למי שמחפש אוזניות בלוטוס לא מדייי מקצועי בשביל לשמוע שירים וכו׳
                    עלה לי 50 שח
                    בהצלחה
                    IMG_0685.png IMG_0686.png

                    אבינועם 0א מנותק
                    אבינועם 0א מנותק
                    אבינועם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #191

                    @Avital-2 מצויין
                    אבל הבנ"א ששאל חיפש לספורט!

                    Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אבינועם 0א אבינועם 0

                      @Avital-2 מצויין
                      אבל הבנ"א ששאל חיפש לספורט!

                      Avital 2A מנותק
                      Avital 2A מנותק
                      Avital 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #192

                      @אבינועם-0 לא תייגתי אף אחד
                      סתם המלצתי על אוזניות

                      אבינועם 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Avital 2A Avital 2

                        @אבינועם-0 לא תייגתי אף אחד
                        סתם המלצתי על אוזניות

                        אבינועם 0א מנותק
                        אבינועם 0א מנותק
                        אבינועם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #193

                        @Avital-2 סבבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • איציק דדיהא איציק דדיה

                          @KING-music

                          https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                          זה לא עם החוט אבל הם גם טובות יש לי כאלה

                          KING musicK מנותק
                          KING musicK מנותק
                          KING music
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #194

                          @איציק-דדיה אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                          https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                          זה קישור לתמונה

                          לנושא שלי לחצו כאן❤️

                          תעקבו.🔥

                          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • KING musicK KING music

                            @איציק-דדיה אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                            https://d3m9l0v76dty0.cloudfront.net/system/logos/654/original/f8edab35b35878c6dccaec935c341198.png

                            זה קישור לתמונה

                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #195

                            @KING-music זה האתר שלהם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • HIDIH HIDI

                              @איסתרק-0 מה זה אומר? ש JBL זה לא חברת על????????????????

                              איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #196

                              @HIDI עזוב את הטעם האישי שלי שלא מוצא בהם עניין מיוחד יותר מאוזניות פנסוניק של ה40 שח. (שהם ממש חמודות באסים והכל...אבל לא מקצועיות) גם בביקורות בינלאומיות הם לא מככבות כחברת על. זה מותג. אין חולק. אבל מותג עממי. זה כמו שתשווה בבגדים רנואר לארמאני... רנואר זה מותג אבל לא בקהליית היוקרה של ארמאני (לא שבעיניי יש הבדל בינהם...) או כמו להשוות טויוטה (מותג. אין חולק.) למרצדס או ב.מ.וו
                              מובן?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי גולד

                                לא עברתי על כל השירשור אז לא ראיתי עם המליצו על זה כבר,
                                אז אני ממליץ על אוזניות בלוטוס של לנובו יש להם עשרות דגמים ובאלי אקספרס אפשר למצוא אותם בטווח מחירים של 50-100 והם מאוד איכותיות ושווים הרבה יותר מהמחיר שלהם, אז מי שרוצה להנות בלי להשקיע יותר מידי שיקנה אותם,

                                לי יש את אחד מהדגמים שלהם וכששאלתי חברים כמה הם מהמרים שזה עלה התגובות היו בין 250-400 ולא 65 כמו שזה באמת עלה,
                                זה מתאים גם למי שרוצה לעשות עוד דברים באמצע המוזיקה כי הסיגנון קול שלהם עדין ולא כמו JBL לדוגמא שמפוצצים באסים שאתה לא יכול להתרכז בכלום.

                                איסתרק 0א מנותק
                                איסתרק 0א מנותק
                                איסתרק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #197

                                @ארי-גולד כן שים לב לכל חברה יש את חתימת הסאונד שלה. כלומר סיגנון הצלילים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #198

                                  יש את האוזניות האלה שהמחיר שלהם מתחיל

                                  מ1110 שח וזה מפס למי המות של האוזניות הינה קישור לאתר

                                  https://www.sony.co.il/electronics/headband-headphones/wh-1000xm5

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • HIDIH HIDI

                                    אני משתמשת ב JBL FREE
                                    וגם ב JBL VIBE
                                    ושתיהם מעולים!!!!
                                    JBL הם החברה האיכותית ביותר!!!!

                                    B מנותק
                                    B מנותק
                                    BINYAMIN OFFICIAL
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #199

                                    @HIDI אני לא פרוזנטור של שום חברה אבל בתור אחד שקונה וקנה יש חברות שלא רואים את GBL
                                    תבדקי קצת על המושג הזה של עולם הסאונד ותראי

                                    אבינועם 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                                      @HIDI אני לא פרוזנטור של שום חברה אבל בתור אחד שקונה וקנה יש חברות שלא רואים את GBL
                                      תבדקי קצת על המושג הזה של עולם הסאונד ותראי

                                      אבינועם 0א מנותק
                                      אבינועם 0א מנותק
                                      אבינועם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #200

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                                      זה ברור !!!
                                      אני קורא לJBL הבורסלינו של החרדים
                                      אבל זה ברור שיש אוזניות שמשאירות אבק

                                      איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אבינועם 0א אבינועם 0

                                        @BINYAMIN-OFFICIAL
                                        זה ברור !!!
                                        אני קורא לJBL הבורסלינו של החרדים
                                        אבל זה ברור שיש אוזניות שמשאירות אבק

                                        איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #201

                                        @אבינועם-0 והמחיר שלהם הוא מתחיל מ1000 שח

                                        אבינועם 0א איסתרק 0א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איציק דדיהא איציק דדיה

                                          @אבינועם-0 והמחיר שלהם הוא מתחיל מ1000 שח

                                          אבינועם 0א מנותק
                                          אבינועם 0א מנותק
                                          אבינועם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #202

                                          @איציק-דדיה ברור הכל בהתאם

                                          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול