שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@חכם_בלילה לא נראה לי שהם באמת עושים את זה (לא יודע מה האינטרס שלהם)
@יהודה-n
אני גם לא ממש הבנתי את הקטע אבל שיהיה -
@יהודה-n
פגז
רק הם ישאלו אותך עיר או כתובת תגיד להם הר ברכה@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום) -
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)@יהודה-n
בסביבות ה-300-400 שקל זה בסדר לך? -
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
-
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
-
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
@תודה-לך-ה
הוא רוצה משהו עם טראנסים כיאה לפורים
לפי מה שהבנתי את מנגנת על אורגן אני לא יודע עד כמה מופרע זה יכול להיות
אבל תנסו
(אני עושה את זה בערכת די'גי') -
@יהודה-n
בסביבות ה-300-400 שקל זה בסדר לך?@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים -
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
ירושלים
אבל אני לא מקליטה את השירה
רק יוצרת את הפלייבק
אם אתה בקטע החובבני אתה יכול להקליט את עצמך בפשוט ואני אערוך את זה
עריכה:
וכעת אני רואה מה שכתבת @עשהאל-רוזן אכן עדיף
הרמה שלי זה לא משהו פיצוצים אז... -
חמוד .קצת מידי קול בס......
צריך כדי שזה יתפוס המון טראקים ליד -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
ירושלים
אבל אני לא מקליטה את השירה
רק יוצרת את הפלייבק
אם אתה בקטע החובבני אתה יכול להקליט את עצמך בפשוט ואני אערוך את זה
עריכה:
וכעת אני רואה מה שכתבת @עשהאל-רוזן אכן עדיף
הרמה שלי זה לא משהו פיצוצים אז...@תודה-לך-ה זה לא בדיוק בקטע חובבני
כי על קטע חובבני אני לא ישקיע כסף
אני מעונין בהמשך להוציא עוד שירים
ואני צריך פרסום כדי שאנשים ירצו לשמוע את השירים הבאים
(אל תדאגו השירים הבאים הם לא עוד טרנדים אלא שירים על רמה, לפחות לדעתי) -
@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים@יהודה-n תעשה דואט בהמשך עם זמר הפורום ישי שין המטורף.... וככה תתפרסמו ויצא שתים במחיר אחד!
[איך קוראים לך? שנוכל כבר לשנן את פריד הבא!] -
@תודה-לך-ה זה לא בדיוק בקטע חובבני
כי על קטע חובבני אני לא ישקיע כסף
אני מעונין בהמשך להוציא עוד שירים
ואני צריך פרסום כדי שאנשים ירצו לשמוע את השירים הבאים
(אל תדאגו השירים הבאים הם לא עוד טרנדים אלא שירים על רמה, לפחות לדעתי) -
@יהודה-n תעשה דואט בהמשך עם זמר הפורום ישי שין המטורף.... וככה תתפרסמו ויצא שתים במחיר אחד!
[איך קוראים לך? שנוכל כבר לשנן את פריד הבא!]@דודו-בלוקה שם משפחה ממליה
בינתיים נראה לי שהתפרסם רק בשם משפחה (חנן בן ארי עשה לו קצת שיווק עם השיר 'חנניה' זה מתחרז ממש אותו דבר) גם בגלל שאני בחור ישיבה (ואין לי עניין לעוף סתם מהישיבה, רק תבין שאצלי בישיבה העיפו בחור על זה שהוא שלח לרדיו את הג'ינגל של פורים לתחרות, והעיפו אותו למרות שבזכותו הת''ת קיבל מהרדיו 10,000 ש''ח) וגם בגלל שנשמע לי שזה יותר ילך -
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)זה מהפרופיל של @אחינועם-מלול

בעצם זה השורות הרלוונטיות:
בגיל 12 התחלתי להתעסק עם תוכנת הקלטות פשוטה
שנקראת Audacity ומאז המשכתי להתפתח
היום ברוך ה' יש לי אולפן בלב בני ברק הסואנת והגועשת...
ואני מלחינה, כותבת, שרה, מנגנת על קלידים וכלי מיתר,
מצלמת, ואפילו עורכתמקווה שעזרתי לך............
-
@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק -
@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק@אחינועם-מלול כן זה קרוב אלי
בקרוב אני יחזיר לך תשובה סופית -
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים?@עשהאל-רוזן אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים?אנו לא מקשרים כלל, אישורים חריגים בפניה לניהול.
-
@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק@אחינועם-מלול
@עשהאל-רוזן
ב''ה מבחינתי העניין סופי
מה השם של האולפן -
'למה לא כל יום פורים' סקיצה ווקאלית ראשונית
Recording (1).mp3
(לדעתי זה יכול להיות להיט, לפחות כמו 'קורונה לא תגיע לפה',
כמובן לאחר שנוסיף טרנסים,
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
כלומר להוסיף לזה טרנס מקפיץ
אשמח מאד, וכמובן שגם השם שלו יהיה רשום על הפרויקט)
כמובן שכל הזכויות שמורות !!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


