איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
@מוזיקלי-3 אתה מזרחי אני לא זה ההבדל...
@דודו-בלוקה מסכים איתך
-
@דודו-בלוקה מסכים איתך
-
@יונתן-וקנין אתה ספרדי על תידבייש בעצמך וחבל המוזיקה שלנו הכי יפה זה שכול הציבור היום מזלזל במוזיקה הזאת זה לא צריך לזלזל גם( אבל זו דעתך )
@מוזיקלי-3 אני לגמרי לא פורש אחלה ספרדים אני פשוט לא מתחבר למזרחי וזה לא אומר שאני פורש (אבל זו דעתי חחח)
-
@מתויגת ברור שאין במה למזרחי היום וזוכרים רק מה שפעם היו שמים ברדיו רק את חים ישראל וחבבבבל וגם אותו ישכחו
@מוזיקלי-3 היום כבר לא משמיעים אותו?
אין לי זמן בשביל לשבת לשמוע רדיו... -
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי -
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי@תודה-לך-ה לא מרדכי שפירא?
-
למזרחי וישראלי אני לא מתחברת
חסידי אני אוהבת את ארי היל, מוטי ויזל ושלוימי גרטנר. -
@מי-זאת אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
מרדכי שפירא מה נקרא? חסידי?
ממש לא
לא יודע מה כן אבל לא חסידי -
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידי
מזרחי
ישראלי
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסדיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מורדכי שפירא שוואקי וכו על הרצף
לדעתי חסידי זה או זאנוויל או שלמה כהן (למרות שהוא ספרדי)
ישראלי זה עקיבא וריבו
ומזרחי אני לא אוהבת אז...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות