איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
וואווו איזה שאלה......
טוב אז לחסידי אני לא כל כך מתחברת אז אין לי משהו ספציפי.
ישראלי- ישי ריבו ברורררררררררר:)
מזרחי- חיים ישראל@אוהבת-מוזיקה-3 אשמח שתשלחי לי שירים שלו אני מחפשת את השיר שלו יש לי שאלה
-
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
לאיזה מהם התכוונת?
והקישור לא עובד... -
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@אוהבת-מוזיקה-3 איזה שיר שלו הי אהבת
לאיזה מהם התכוונת?
והקישור לא עובד... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
@אוהבת-מוזיקה-3 זה שיר שחשבתי שהוא מזרחי התלהבתיס תם
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוזיקלי-3 תודה על האזהרה
-
@אוהבת-מוזיקה-3 זה שיר שחשבתי שהוא מזרחי התלהבתיס תם
-
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@שירה-8 אני ישלח לך ישירות למיל וזהו
אסור להעלות מייל....
-
תסתכלי פה https://miktzav.com/topic/88/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D?_=1649607030496
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
-
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
@אוהבת-מוזיקה-3 כן אבל היא עלתה היא צריכה למחוק את זה כי הסגרו את הנושא וזה אחלה נושא
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
@אוהבת-מוזיקה-3 זה מה שהתכונתי סליחה אם אני נשמע מחליט פה אני בסך הכל לא רוצה שיסגרו את הנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות