איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
-
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
@אוהבת-מוזיקה-3 כן אבל היא עלתה היא צריכה למחוק את זה כי הסגרו את הנושא וזה אחלה נושא
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
@אוהבת-מוזיקה-3 זה מה שהתכונתי סליחה אם אני נשמע מחליט פה אני בסך הכל לא רוצה שיסגרו את הנושא
-
@אוהבת-מוזיקה-3 זה מה שהתכונתי סליחה אם אני נשמע מחליט פה אני בסך הכל לא רוצה שיסגרו את הנושא
@יונתן-וקנין לא הכל טוב, אתה צודק לגמרי....
-
אני חושב שבמיזרחי יש שלוש ענקים במזרחי חיים ישראל.יניב בןמשיח.ואליקם בוטה.
בחסידי זה יעקב שוואקי
בישראלי זה ישי הענק
מה אתם חושבים@מוזיקלי-3 זה לא סוג של סקר?
{כי רק ההנהלה פותחת}
ו.. אני הייתי מחליפה את אליקם באופיר סלומון
או יובל טייב
הם עם יותר וותק וניסיון, לא? בעיניי הם מהגדולים
-
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי@תודה-לך-ה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
מזרחי ברור חיים ישראל
כל מי שאמר חיים ישראל זה נטו בגלל שהוא אולי לא מחבב מזרחי אבל מחליק לו על חיים ישראל, לא שאני לא אוהבת אותו. אבל הוא שר ים תיכוני, לא מזרחי! אז זה ברור שתכתבו חיים..
אבל הענקיים שבזרחי, זה לא הוא.. לדעתי בלבד.
סורי. -
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור להעלות מייל....
תודה רבה לכל המדווחים
שרואים משהו שחורג מכללי הפורום ולא עוברים הלאה
אתם ממש עוזרים ל @צוות-פיקוח לשמור על פורום נקי וטוב.
מי שהיה צריך להתרחק - הורחק. -
נכון מאוד מי שאומר שחיים ישראל הוא ענק הזמר המיזרחי הוא פשוט לא אוהב מזרחי
ולא שאני לא אוהב את חיים אלא זו התשובה של ממש מיתחמק כי יש עוד רבים וטובים כמו אליקם בוטה ו הרבה זמרים טובים כמו דוד חפצדי שחבל שלא יודעים לעריך אותם -
נכון מאוד מי שאומר שחיים ישראל הוא ענק הזמר המיזרחי הוא פשוט לא אוהב מזרחי
ולא שאני לא אוהב את חיים אלא זו התשובה של ממש מיתחמק כי יש עוד רבים וטובים כמו אליקם בוטה ו הרבה זמרים טובים כמו דוד חפצדי שחבל שלא יודעים לעריך אותם@מיוזיק-בנשמה לא מחייב שזה קשור להערכה.
כי גם אני ממש לא מתחברת למוזיקה החסידית.. בלי לפגוע בשום כלום. זה פשוט סגנון..
כמו שאני יגיד שהזמר החסידי שאני אוהבת זה אבי אילסון.. סתם זרקתי
אבל הוא ממש רחוק מלהיות זמר חסידי.
יש הבנה?
-
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידי
מזרחי
ישראלי
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסדיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מורדכי שפירא שוואקי וכו על הרצף
לדעתי חסידי זה או זאנוויל או שלמה כהן (למרות שהוא ספרדי)
ישראלי זה עקיבא וריבו
ומזרחי אני לא אוהבת אז...@יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידיאני מכיר
מזרחי
אני מכיר
ישראלי
אני מכיר
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף
אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה
-
@יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידיאני מכיר
מזרחי
אני מכיר
ישראלי
אני מכיר
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף
אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה
@משה-0527 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה
הרבה זמרים נהפכו איכשהו להגדרה הזאת של חסידי ישראלי זה מין יצור כלאיים שכזה שנוצר איכשהו דווקא בגלל שאין הגדרה לזמרים שנאים על הרצף חסידי/ישראלי ולא לגמרי סגורים על עצמם.
-
@יואווווו אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידיאני מכיר
מזרחי
אני מכיר
ישראלי
אני מכיר
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף
אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה
@משה-0527 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסידיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מרדכי שפירא שוואקי וכו' על הרצף
אני לא מכיר כזה ז'אנר חסידי ישראלי וחסידי וישראלי די נוגד זה לזה
לדעתי יש ואני יסביר
יש המון זמרים שהם לא באמת חסידיים אבל הם לא ישראליים
כמו מרדכי שפירא אפילו משה קליין לא נקרא חסידי מקווה שהבנת -
האמת שחלק מהתגובות קצת הכעיסו אותי מה זאת אומרת שאם יש מישהו ספרדי הוא אמור לאהוב את המוזיקה המזרחית איך אפשר לכפות על בנאדם שהוא יאהב מוזיקה שהוא לא מתחבר אליה? מוזיקה זה משהו מאוד רגשי ופנימי ולכן לא כל אחד יכול להתחבר לכל סוג וזה לא משהו טכני שארץ מוצא מחייב לאהוב משהו מסוים. יותר סביר שמי שגדל בארצות המזרח יאהב מוזיקה ים תיכונית.
בכל אופן הבחירות שלי יש מישהו בחסידי שמשתווה למלך המוזיקה מרדכי בן דוד?
אלטרנטיבי כמובן כיום עקיבא בעבר הרחוק זה היה אודי דוידי
במזרחי מי יותר מתאים מיעקב שוואקי -
האמת שחלק מהתגובות קצת הכעיסו אותי מה זאת אומרת שאם יש מישהו ספרדי הוא אמור לאהוב את המוזיקה המזרחית איך אפשר לכפות על בנאדם שהוא יאהב מוזיקה שהוא לא מתחבר אליה? מוזיקה זה משהו מאוד רגשי ופנימי ולכן לא כל אחד יכול להתחבר לכל סוג וזה לא משהו טכני שארץ מוצא מחייב לאהוב משהו מסוים. יותר סביר שמי שגדל בארצות המזרח יאהב מוזיקה ים תיכונית.
בכל אופן הבחירות שלי יש מישהו בחסידי שמשתווה למלך המוזיקה מרדכי בן דוד?
אלטרנטיבי כמובן כיום עקיבא בעבר הרחוק זה היה אודי דוידי
במזרחי מי יותר מתאים מיעקב שוואקי@ford-0 יעקב שואקי לא מזרחי
-
@ford-0 יעקב שואקי לא מזרחי
@יהודי-קדוש-0 נכון מאיפה היא הביאה את זה???????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
