דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. שם לפורום

שם לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
14 פוסטים 6 כותבים 664 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוישי 1

    @צור אמר בשם לפורום:

    בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
    כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
    הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
    הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
    שתפו חברים
    ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
    הנהלת הפורום

    מה העניין להחליף את כתובת האתר ??

    צורצ מנותק
    צורצ מנותק
    צור
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
    #4

    @מוישי-1 @אחות-קטנה
    הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
    מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
    אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות

    1. לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
    2. לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
    3. האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה

    אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
    מקווה שהובנתי נכון
    @מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי

    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

    מוזיקהמ ילד חוכםי 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • צורצ צור

      @מוישי-1 @אחות-קטנה
      הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
      מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
      אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות

      1. לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
      2. לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
      3. האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה

      אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
      מקווה שהובנתי נכון
      @מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי

      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @צור אמר בשם לפורום:

      לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום

      וזה לא עלול ליצור בעיות עם נטפרי שיהיה ניתן לעלות קבצים?

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקהמ מוזיקה

        @צור אמר בשם לפורום:

        לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום

        וזה לא עלול ליצור בעיות עם נטפרי שיהיה ניתן לעלות קבצים?

        צורצ מנותק
        צורצ מנותק
        צור
        מנהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @מוזיקה לא אמור להיות בעיה גם היום מעלים קבצים דרך מגיקוד/יוטיוב וכדו

        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צורצ צור

          @מוישי-1 @אחות-קטנה
          הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
          מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
          אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות

          1. לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
          2. לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
          3. האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה

          אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
          מקווה שהובנתי נכון
          @מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי

          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @צור אמר בשם לפורום:

          לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר

          פשש... תתחדשו. ובעניין השם לפורום נראה לי אקורד שם מעניין. כמו ש @ntz הציע.

          צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            @צור אמר בשם לפורום:

            לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר

            פשש... תתחדשו. ובעניין השם לפורום נראה לי אקורד שם מעניין. כמו ש @ntz הציע.

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @ילד-חוכם אמר בשם לפורום:

            פשש... תתחדשו

            תתחדש גם אתה הפורום שלך גם

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • צורצ צור

              @ילד-חוכם אמר בשם לפורום:

              פשש... תתחדשו

              תתחדש גם אתה הפורום שלך גם

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
              אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
                אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @ילד-חוכם אמר בשם לפורום:

                @צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
                אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.

                כל מי שהזכרת פה- חשוב ביותר-
                ובהחלט מגיע להם שאפו ענק!!
                אבל-
                הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
                שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
                כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
                אז...
                תודה ענקית --

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • צורצ צור

                  בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
                  כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
                  הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
                  הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
                  שתפו חברים
                  ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
                  הנהלת הפורום

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוישי 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @צור אמר בשם לפורום:

                  בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
                  כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
                  הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
                  הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
                  שתפו חברים
                  ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
                  הנהלת הפורום

                  נו מה עם הסקר????

                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צורצ צור נעל נושא זה ב-
                  • מ מוישי 1

                    @צור אמר בשם לפורום:

                    בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
                    כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
                    הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
                    הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
                    שתפו חברים
                    ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
                    הנהלת הפורום

                    נו מה עם הסקר????

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מוישי-1
                    נא להמשיך לדון בנושא (לאחר בחירה בסקר) כאן

                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צורצ מנותק
                      צורצ מנותק
                      צור
                      מנהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      עקב תקלה הנושא ישוחזר בקרוב

                      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @ילד-חוכם אמר בשם לפורום:

                        @צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
                        אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.

                        כל מי שהזכרת פה- חשוב ביותר-
                        ובהחלט מגיע להם שאפו ענק!!
                        אבל-
                        הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
                        שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
                        כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
                        אז...
                        תודה ענקית --

                        צורצ מנותק
                        צורצ מנותק
                        צור
                        מנהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @אייצ-ית אמר בשם לפורום:

                        הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
                        שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
                        כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
                        אז...
                        תודה ענקית --

                        ותודה לשאר הפיקוח הסמוי שכאן שמעדיפים להיות בצל
                        ותודה לעשרות ששולחים דיווחים כל העת

                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול