נשבר הגיטרה
-
לא יודע אם הפורום זה המקום (אם לא אני ימחק)
נשבר לי הגיטרה
ורציתי לדעת אם יש מישהו שתיקן או שמבין בזה וכו'...
[גיטרה אקוסטית,
נשבר כל החלק העליון (איפה שהמפתחות),
החלק מנותק לגמרי.]

-
@מנאששש יש אחד בטלזסטון שמתקן גיטרות בשם אורן שרון, מאד מקצועי אמין וזול,
אבל אין לי כרגע את המספר שלו (הכתובת הגר"א 1 קומה 1-) -
@מנאששש יש אחד בטלזסטון שמתקן גיטרות בשם אורן שרון, מאד מקצועי אמין וזול,
אבל אין לי כרגע את המספר שלו (הכתובת הגר"א 1 קומה 1-)@אהרן-נחום אמר בנשבר הגיטרה:
אורן שרון
זה המייל שלו - info@orensharon.com
האתר שלו - https://www.orensharon.com/
הטלפון שלו - 972-52-8431313
@מנאששש -
@אהרן-נחום אמר בנשבר הגיטרה:
אורן שרון
זה המייל שלו - info@orensharon.com
האתר שלו - https://www.orensharon.com/
הטלפון שלו - 972-52-8431313
@מנאששש -
@טכנאי-קיובייס-12 זה אורן שרון אחר.
מי ש@אהרן-נחום התכוון זה חרדי מטלז סטון שהטלפון שלו מה שכתבתי למעלה -
-
לא יודע אם הפורום זה המקום (אם לא אני ימחק)
נשבר לי הגיטרה
ורציתי לדעת אם יש מישהו שתיקן או שמבין בזה וכו'...
[גיטרה אקוסטית,
נשבר כל החלק העליון (איפה שהמפתחות),
החלק מנותק לגמרי.]

-
@יונמיוזיק
היא עלתה 1500
אבל זה גיטרה שאהבתי ולא נראה לי שאפשר להשיג אותה.@מנאששש יש בנתניה אחד בשם אבי גיל הוא מאד טוב ואמין יש לו סדנת גיטרות שהוא יוצר מתקן עושה סטאפ וכו והמחירים אצלו ממש טובים אם אתה עדיין רוצה לעשות את זה אז תבדוק אצלו למרות המרחק אני עדיין חושב שזה כדאי.
זה המספר טלפון והמייל של הסדנה שלו-
contact@avigil.co.il 097714057 -
@יונמיוזיק זה גם קרה לי,
והלכתי לתיקון ועלה 150 ש"ח
אם אני זוכר נכון -
@יונמיוזיק זה גם קרה לי,
והלכתי לתיקון ועלה 150 ש"ח
אם אני זוכר נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

