דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אוהד מושקוביץ

אוהד מושקוביץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אוהד מושקוביץ
205 פוסטים 63 כותבים 16.8k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בן מנחםב בן מנחם

    @moriya קרדיט לא לשכוח ממוזיקה VIP

    יסכהי מנותק
    יסכהי מנותק
    יסכה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #94

    @בן-מנחם יש עוד פרטים על החתונה?

    בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יסכהי יסכה

      @בן-מנחם יש עוד פרטים על החתונה?

      בן מנחםב מנותק
      בן מנחםב מנותק
      בן מנחם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #95

      @יסכה איזה עוד פרטים את רוצה 🙄 ?

      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

      יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • בן מנחםב בן מנחם

        @יסכה איזה עוד פרטים את רוצה 🙄 ?

        יסכהי מנותק
        יסכהי מנותק
        יסכה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @בן-מנחם סתם פרטים על החתונה... כללי....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בן מנחםב בן מנחם

          @moriya קרדיט לא לשכוח ממוזיקה VIP

          moriyaM מנותק
          moriyaM מנותק
          moriya
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #97
          פוסט זה נמחק!
          בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • moriyaM moriya

            פוסט זה נמחק!

            בן מנחםב מנותק
            בן מנחםב מנותק
            בן מנחם
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
            #98

            @moriya נכון חובה לפרסם קרדיט לא קשור דוקא לזה ספצפי בכל דבר צריך ....

            • ו @יסכה אין לי עוד פרטים סורי ....

            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • בן מנחםב מנותק
              בן מנחםב מנותק
              בן מנחם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #99

              הזמר הישראלי המצליח עידן רייכל והזמר החסידי אוהד מושקוביץ מבצעים יחד את "אם אשכחך" שביצע במקור יעקב שוואקי מתוך חתונה האזינו :
              עידן רייכל ואוהד מושקוביץ מבצעים- אם אשכחך - .mp3

              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • בן מנחםב בן מנחם

                הזמר הישראלי המצליח עידן רייכל והזמר החסידי אוהד מושקוביץ מבצעים יחד את "אם אשכחך" שביצע במקור יעקב שוואקי מתוך חתונה האזינו :
                עידן רייכל ואוהד מושקוביץ מבצעים- אם אשכחך - .mp3

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #100

                @בן-מנחם אמר בשרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"ב:

                הזמר הישראלי המצליח עידן רייכל והזמר החסידי אוהד מושקוביץ מבצעים יחד את "אם אשכחך" שביצע במקור יעקב שוואקי מתוך חתונה האזינו :
                עידן רייכל ואוהד מושקוביץ מבצעים- אם אשכחך - .mp3

                יש לצפיה?

                בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ג גילה

                  @בן-מנחם אמר בשרשור שירים חדשים של כל יום 2 - חורף תשפ"ב:

                  הזמר הישראלי המצליח עידן רייכל והזמר החסידי אוהד מושקוביץ מבצעים יחד את "אם אשכחך" שביצע במקור יעקב שוואקי מתוך חתונה האזינו :
                  עידן רייכל ואוהד מושקוביץ מבצעים- אם אשכחך - .mp3

                  יש לצפיה?

                  בן מנחםב מנותק
                  בן מנחםב מנותק
                  בן מנחם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @גילה יש לי אבל זה לא כשר לפורום זה עם נשים סורי

                  בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה ב-
                  • ר. כהןר מנותק
                    ר. כהןר מנותק
                    ר. כהן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #102

                    https://send.magicode.me/s***end-file/file/b7b7d8cc20f5a6cdb71d31259f49b006bc3fe1ed/view
                    אוהד בהקלטות אולפן

                    קרדיט מוזיקה VIP

                    ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג מנותק
                      ג מנותק
                      גילה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
                      #103

                      שוואקי אוהד וארהלה נחשוני.mp4
                      צפו באירוע שכולו חסד עם הזמרים יעקב שוואקי, אוהד מושקוביץ והמעבד אהרל'ה נחשוני.
                      מוזיקה VIP

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #104
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בן מנחםב מנותק
                          בן מנחםב מנותק
                          בן מנחם
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #105

                          מחר חתונה של הבן של אוהד מושקוביץ ולכבוד החתונה אוהד מוציא סינגל מעניין במיוחד

                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #106

                            אוהד מושקוביץ בסינגל חדש- "להתפלל"
                            להתפלל I אוהד מושקוביץ Lehitpalel I OHAD I (2).mp3
                            אוהד מושקוביץ מוציא סינגל חדש ומקורי בשם 'להתפלל' הנוגע בנקודה העמוקה ביותר בלבו של כל יהודי, התפילה. בין אם זו הודאה בשעת שמחה ובין אם זו בקשה בעת צרה, התפילה היא תמיד המקום אליו נמשכת הנשמה. את המילים והלחן כתב יונתן שינפלד, העיבוד של אהרל'ה נחשוני ועל ההפקה דוד פדידה.
                            אוהד מספר: "תפילה היא אבן יסוד בחיים שלנו, גם כשטוב וגם כשפחות. במהלך תקופת הקורונה התפללנו לסייעתא דשמיא ולבריאותם של החולים וב"ה ראינו ישועות. ומאידך, בתקופה האחרונה זכיתי לחתן שניים מילדיי והלב מלא בשמחה והודאה לה' יתברך. השיר 'להתפלל' מבטא בצורה מדויקת את ההרגשה, תודה מיוחדת ליונתן שינפלד על השיר המיוחד הזה.

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • בן מנחםב מנותק
                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #107

                              זה העטיפה לסינגל ....

                              ab3d0a58-8b0e-4cb4-9d3e-c1ce7c54a062-image.png

                              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                אוהד מושקוביץ בסינגל חדש- "להתפלל"
                                להתפלל I אוהד מושקוביץ Lehitpalel I OHAD I (2).mp3
                                אוהד מושקוביץ מוציא סינגל חדש ומקורי בשם 'להתפלל' הנוגע בנקודה העמוקה ביותר בלבו של כל יהודי, התפילה. בין אם זו הודאה בשעת שמחה ובין אם זו בקשה בעת צרה, התפילה היא תמיד המקום אליו נמשכת הנשמה. את המילים והלחן כתב יונתן שינפלד, העיבוד של אהרל'ה נחשוני ועל ההפקה דוד פדידה.
                                אוהד מספר: "תפילה היא אבן יסוד בחיים שלנו, גם כשטוב וגם כשפחות. במהלך תקופת הקורונה התפללנו לסייעתא דשמיא ולבריאותם של החולים וב"ה ראינו ישועות. ומאידך, בתקופה האחרונה זכיתי לחתן שניים מילדיי והלב מלא בשמחה והודאה לה' יתברך. השיר 'להתפלל' מבטא בצורה מדויקת את ההרגשה, תודה מיוחדת ליונתן שינפלד על השיר המיוחד הזה.

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #108

                                @פונץ-בננה אמר באוהד מושקוביץ:

                                אוהד מושקוביץ בסינגל חדש- "להתפלל"
                                להתפלל I אוהד מושקוביץ Lehitpalel I OHAD I (2).mp3
                                אוהד מושקוביץ מוציא סינגל חדש ומקורי בשם 'להתפלל' הנוגע בנקודה העמוקה ביותר בלבו של כל יהודי, התפילה. בין אם זו הודאה בשעת שמחה ובין אם זו בקשה בעת צרה, התפילה היא תמיד המקום אליו נמשכת הנשמה. את המילים והלחן כתב יונתן שינפלד, העיבוד של אהרל'ה נחשוני ועל ההפקה דוד פדידה.
                                אוהד מספר: "תפילה היא אבן יסוד בחיים שלנו, גם כשטוב וגם כשפחות. במהלך תקופת הקורונה התפללנו לסייעתא דשמיא ולבריאותם של החולים וב"ה ראינו ישועות. ומאידך, בתקופה האחרונה זכיתי לחתן שניים מילדיי והלב מלא בשמחה והודאה לה' יתברך. השיר 'להתפלל' מבטא בצורה מדויקת את ההרגשה, תודה מיוחדת ליונתן שינפלד על השיר המיוחד הזה.

                                שיר מרגש מאוד ויפה מזל טוב גדול

                                שירה מעומק הנשמה

                                EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • הלב שליה מנותק
                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #109

                                  @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                  ברוריהב HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הלב שליה הלב שלי

                                    @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #110

                                    @הלב-שלי אמר באוהד מושקוביץ:

                                    @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                    מה כבר יכול להיות מה שהיה פעם שעברה בטח כל אומני פדידה לא נראה לי משהו שונה בטח לא מקהלת מלכות ובנצי קלצקין וכול'

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הלב שליה הלב שלי

                                      @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKK
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #111

                                      @הלב-שלי

                                      @הלב-שלי אמר באוהד מושקוביץ:

                                      @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                      @ברוריה אמר באוהד מושקוביץ:

                                      @הלב-שלי אמר באוהד מושקוביץ:

                                      @בן-מנחם יש עוד תיעודים מהחתונה? קצת יותר לראות את האמנים שהשתתפו.

                                      מה כבר יכול להיות מה שהיה פעם שעברה בטח כל אומני פדידה לא נראה לי משהו שונה בטח לא מקהלת מלכות ובנצי קלצקין וכול'

                                      מתי החתונה?

                                      אם היום אז אין תיעוד.

                                      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                      בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ברוריהב ברוריה

                                        @פונץ-בננה אמר באוהד מושקוביץ:

                                        אוהד מושקוביץ בסינגל חדש- "להתפלל"
                                        להתפלל I אוהד מושקוביץ Lehitpalel I OHAD I (2).mp3
                                        אוהד מושקוביץ מוציא סינגל חדש ומקורי בשם 'להתפלל' הנוגע בנקודה העמוקה ביותר בלבו של כל יהודי, התפילה. בין אם זו הודאה בשעת שמחה ובין אם זו בקשה בעת צרה, התפילה היא תמיד המקום אליו נמשכת הנשמה. את המילים והלחן כתב יונתן שינפלד, העיבוד של אהרל'ה נחשוני ועל ההפקה דוד פדידה.
                                        אוהד מספר: "תפילה היא אבן יסוד בחיים שלנו, גם כשטוב וגם כשפחות. במהלך תקופת הקורונה התפללנו לסייעתא דשמיא ולבריאותם של החולים וב"ה ראינו ישועות. ומאידך, בתקופה האחרונה זכיתי לחתן שניים מילדיי והלב מלא בשמחה והודאה לה' יתברך. השיר 'להתפלל' מבטא בצורה מדויקת את ההרגשה, תודה מיוחדת ליונתן שינפלד על השיר המיוחד הזה.

                                        שיר מרגש מאוד ויפה מזל טוב גדול

                                        EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #112

                                        @ברוריה דווקא ממש התאכזבתי מהשיר.
                                        כל הזמן חיכיתי שאוהד יפציץ עם איזה טון מטורף או משהו...
                                        זה הגיע ממש בקטנה:)
                                        לדעתי היה עדיף שיונתן שינפלד היה שר את זה זה בול הסגנון והטונים שלו
                                        והקול שלו היה נותן לזה גוון יותר מעניין.

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EtiE Eti

                                          @ברוריה דווקא ממש התאכזבתי מהשיר.
                                          כל הזמן חיכיתי שאוהד יפציץ עם איזה טון מטורף או משהו...
                                          זה הגיע ממש בקטנה:)
                                          לדעתי היה עדיף שיונתן שינפלד היה שר את זה זה בול הסגנון והטונים שלו
                                          והקול שלו היה נותן לזה גוון יותר מעניין.

                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #113

                                          @eti

                                          @eti אמר בהכשר לדואטים.:

                                          אבל אנחנו לא יכולים לחנך את הזמרים או להגיד להם מה לעשות.

                                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                          הלב שליה EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול