לימוד עצמי--
-
@RACHELY-0
חלילית זה הכלי הפשוט, מה שכולם מכירים בשם חליל.
חליל נראה יותר כמו קלרינט, ורק בשביל להפיק מזה קול יפה, צריך להתאמן.
אצבוע בארוק זה בגודל של החורים של החלילית, משהו בחור הרביע והחמישי. -
@RACHELY-0
חלילית זה הכלי הפשוט, מה שכולם מכירים בשם חליל.
חליל נראה יותר כמו קלרינט, ורק בשביל להפיק מזה קול יפה, צריך להתאמן.
אצבוע בארוק זה בגודל של החורים של החלילית, משהו בחור הרביע והחמישי. -
@RACHELY-0
חלילית זה הכלי הפשוט, מה שכולם מכירים בשם חליל.
חליל נראה יותר כמו קלרינט, ורק בשביל להפיק מזה קול יפה, צריך להתאמן.
אצבוע בארוק זה בגודל של החורים של החלילית, משהו בחור הרביע והחמישי. -
@מנאששש יש בכלי זמר כ"כ הרבה ...של ימאהה
איך אדע מה הכי טוב?
ומה לגבי התוים? קל לנגן על זה בלי לדעת טוב תווים?@RACHELY-0
אני לא מבין בחלילים.
אבל אם את הולכת לחנות כמו כלי זמר את יכולה לסמוך על המוכר ב 90 אחוז.
תשאלי אותו מה הוא חושב.
תנסי לבד לראות מה את אוהבת יותר.
אני מאמין שמבירור בחנות תצאי יותר מרוצה.
יש ספרונים שמלמדים חלילית.
אפשר גם על פי שמיעה אבל נראה לי שעדיף קצת ידע מקדים (לפחות את האצבוע של התוים) -
@RACHELY-0
אני לא מבין בחלילים.
אבל אם את הולכת לחנות כמו כלי זמר את יכולה לסמוך על המוכר ב 90 אחוז.
תשאלי אותו מה הוא חושב.
תנסי לבד לראות מה את אוהבת יותר.
אני מאמין שמבירור בחנות תצאי יותר מרוצה.
יש ספרונים שמלמדים חלילית.
אפשר גם על פי שמיעה אבל נראה לי שעדיף קצת ידע מקדים (לפחות את האצבוע של התוים) -
@RACHELY-0
יכול ליהיות שתצליחי לזהות לבד את התוים
אבל אם רק את האצבוע את צריכה ללמוד זה לא נראה לי בעיה.
אחרי האצבוע אפשר לנגן לפי שמיעה. -
@RACHELY-0
יכול ליהיות שתצליחי לזהות לבד את התוים
אבל אם רק את האצבוע את צריכה ללמוד זה לא נראה לי בעיה.
אחרי האצבוע אפשר לנגן לפי שמיעה. -
@RACHELY-0
אנא ע'ראף?
אין לי שום מושג.
תבדקי בגוגל...
ואם את מתכוונת לקנות, תשאלי את המוכר מה ההבדלים, ולמה זה משנה. -
@RACHELY-0 חלילית ניתנת בקלות ללימוד עצמאי.
חליל בדרך כלל הכוונה לחליל צד, שאמנם גם ניתן ללמוד לבד (כמו כמעט כל כלי), אבל הוא הרבה יותר קשה.בחליליות קיימים כמה סוגים:
- סופרן - הקצר והמוכר עם הצלילים הגבוהים. (ההוא שעולה 30 ש"ח, כמובן יש איכותיים במאות שקלים..)
- אלט - יותר ארוך עם צלילים יותר נמוכים.
- טנור - כנ"ל.
- בס - כבר הרבה יותר ארוך, ומגיע בד"כ עם כיפוף באזור הפייה מטעמי נוחות.
האמת שיש גם חליליות גבוהות מהסופרן, פחות מצויות.
-
זה משהו טוב?מישהו מכיר?
https://www.magical-notes.co.il/items/2676126-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA-@RACHELY-0
נראה לי שהחברה הזו זה לימוד לילדים וכאלה אז הם מורחים.
(ככה זה בחוברות שלהם לגיטרה) -
@RACHELY-0
נראה לי שהחברה הזו זה לימוד לילדים וכאלה אז הם מורחים.
(ככה זה בחוברות שלהם לגיטרה) -
@RACHELY-0
יש איזה מישהו שיש לו על כל הכלי נגינה כמעט
ויש את זה בכל חנות כלי נגינה
נראה קצת ישן (בלי גרפיקה וכו')
אבל מעשי ומאוד יעיל.
לא זוכר את השם שלו. -
@RACHELY-0
יש איזה מישהו שיש לו על כל הכלי נגינה כמעט
ויש את זה בכל חנות כלי נגינה
נראה קצת ישן (בלי גרפיקה וכו')
אבל מעשי ומאוד יעיל.
לא זוכר את השם שלו. -
@RACHELY-0
אני חושב שקוראים לו יגאל טבאל.
אבל לא בטוח. -
זה משהו טוב?מישהו מכיר?
https://www.magical-notes.co.il/items/2676126-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA-@RACHELY-0 אני נתחלתי לאחרונה ללמוד עם השיטה הזאת...
הולך לי לא רע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות